Skip to main content

AUDIENŢE. Seara sportului! Patru meciuri de fotbal, plus Simona Halep în acelaşi timp! Cum s-a împărţit audienţa?

 
Mirel Radoi. Sursa foto: Sport Pictures via DigiSport
Mirel Radoi. Sursa foto: Sport Pictures via DigiSport

AUDIENŢE într-o seară a sportului. Rar se întâmplă să fie simultan patru meciuri de fotbal cu echipe româneşti în competiţii europene (din care trei terminate cu calificări), plus o partidă de tenis cu Halep! Cum s-au împărţit audienţele între fanii sportului?

Publicitate

Splash, premieră pentru Antena 1, nu a avut nicio şansă în faţa sportului.

Înainte de date, ce a fost aseară, pe intervalul 20.30-22.30:

1. FCSB-Dunajska Streda (scor 1-0). Meciul a fost difuzat de Pro TV şi a fost partida cu cea mai mare audienţă

2. Universitatea Craiova - Zorya Luhansk (3-0). Partida a fost pe DigiSport 1

3. CFR Cluj - Şahtior Soligorsk (1-0). Meciul s-a văzut pe DigiSport 2

4. Djurgarden - Sepsi. Pro Arena difuzat partida cu singura echipă dintre cele patru care nu s-a calificat în faza următoare din UEFA Conference League.

5. Simona Halep - Jill Teichmannn (6-2, 7-5). Confruntarea în urma căreia Halep s-a calificat în sferturile turneului de la Toronto a fost transmisă de DigiSport 3.

De notat că toate posturile DigiSport - 1, 2 şi 3 au fost pe două targeturi în Top 10.

Şi acum datele de audienţă:

Audienţe FCSB-Dunajska Streda

Partida de pe Pro TV a avut în fiecare minut o audienţă de aproape 1,2 milioane de români. La oraşe, jumătate de milion de români au stat cu ochii pe FCSB.

Cu audienţa împărţită pe cinci competiţii sportive, Pro TV a fost pe locul al doilea pe interval la oraşe în ţară, după serialul turcescu Mă numesc Zuleyha, de pe Kanal D (cu o altă structură de public, preponderent feminină, decât sportul).

Pe publicul comercial, FCSB a numărat 230.000 de telespectatori între 21 şi 54 de ani, de la oraşe. meciul a fost primul pe interval.

Citeşte şi: Antena 1 a fost prima în audienţe cu meciul FCSB din preliminariile Europa Conference League. Cum arată cifrele

Audienţe Universitatea Craiova - Zorya Luhansk

S-au uitat aseară pe DigiSport 1 aproape 280.000 de români. Dintre aceştia, aproape 130.000 au fost de la oraşe şi 43.000 din segmentul comercial.

Digisport 1 a fost pe locurile 4 (naţional şi comercial) şi 6 (urban).

Audienţe CFR Cluj - Şahtior Soligorsk

Meciul CFR a atras mai puţini fani, dar îndeajuns cât să pună Digisport 2 în Top 10. A avut 130.000 de telespectatori la nivelul întregii ţări şi 83.000 la oraşe. 

Audienţe Simona Halep - Jill Teichmannn

Între meciurile de fotbal, audienţa a căutat şi partida de tenis. Aproape 150.000 de români erau în fiecare minut cu ochii pe Simona Halep, pe DigiSport 3. 

Cea mai mare parte a publicului a fost de la oraşe: 110.000 de telespectatori. Mai puţin public din zona comercială: 24.000.

Audienţe Splash - Vedete la apă la premieră

Antena 1 a făcut loc sportului în seara premierei Splash - Vedete la apă. A fost locul trei, pe linie, pe tot intervalul (20.30-24.00).

În cifre:

  • aproape 710.000 de telespectatori la nivel naţional (după Kanal D - aproape un milion şi Pro TV - 930.000)
  • 330.000 la oraşe (după Kanal D - peste jumătate de milion şi Pro TV - 400.000)
  • 150.000 de telespectatori din segmentul comercial 21-54 urban. Aici diferenţele au fost mai mici: erau 188.000 la Pro TV şi 182.000 la Kanal D.

De notat şi audienţa pe ntervalul relării Jocul cuvintelor, cu Dan Negru, unde Kanal D a avut primul loc la oraşe şi pe publicul comercial. La nivelul întregii ţări, Splash a fost lider pe intersecţia cu Negru.

Audienţa posturilor TV joi, 11 august, pe intervalul 20.30-22.20, la nivel NAŢIONAL:

  NATIONAL Persoane Rtg% Share
1 Kanal D 1.207.000 6,8 19,3
2 Pro TV 1.160.000 6,5 18,5
3 Antena 1 671.000 3,8 10,7
4 DigiSport 1 274.000 1,5 4,4
5 Romania TV 258.000 1,5 4,1
6 Antena 3 227.000 1,3 3,6
7 Pro Cinema 190.000 1,1 3,0
8 Happy Channel 160.000 0,9 2,5
9 DigiSport 3 146.000 0,8 2,3
10 DigiSport 2 132.000 0,7 2,1

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/cotă de piaţă: de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV joi, 11 august, pe intervalul 20.30-22.20, în mediul URBAN:

  URBAN Persoane Rtg% Share
1 Kanal D 613.000 6,5 19,2
2 Pro TV 505.000 5,3 15,8
3 Antena 1 343.000 3,6 10,7
4 Romania TV 142.000 1,5 4,4
5 Antena 3 137.000 1,4 4,3
6 DigiSport 1 124.000 1,3 3,9
7 DigiSport 3 111.000 1,2 3,5
8 Happy Channel 95.000 1,0 3,0
9 DigiSport 2 83.000 0,9 2,6
10 Prima TV 62.000 0,6 1,9

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/cotă de piaţă: de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV joi, 11 august, pe intervalul 20.30-22.20, pe publicul COMERCIAL URBAN 21-54 de ani:

  COMERCIAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 231.000 4,9 19,5
2 Kanal D 189.000 4,0 16,0
3 Antena 1 147.000 3,1 12,4
4 DigiSport 1 42.000 0,9 3,6
5 Digi 24 31.000 0,7 2,6
6 Antena 3 30.000 0,6 2,6
7 Romania TV 29.000 0,6 2,4
8 DigiSport 3 24.000 0,5 2,1
9 Happy Channel 23.000 0,5 2,0
10 Prima TV 20.000 0,4 1,7

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/cotă de piaţă: de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

 

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

sus