Skip to main content

AUDIENŢE. „Dar de nuntă” pentru Antena 1: primul loc în audienţe cu finala Mireasa. Câţi români s-au uitat?

 
Liviu şi Maria, câştigătorii sezonului trei Mireasa. Foto: Antena 1
Liviu şi Maria, câştigătorii sezonului trei Mireasa. Foto: Antena 1

AUDIENŢE. S-au uitat românii la finala Mireasa? Da! Antena 1 a fost lider pe toate segmentele de public cu finala sezonului trei al show-ului matrimonial. Câţi români s-au uitat?

Publicitate

Detalii, în continuare:

Peste 850.000 de români au urmărit, la nivel naţional, finala emisiunii prezentată de Simona Gherghe. Câştigătorii au fost Liviu şi Maria, care s-au căsătorit şi au plecat acasă cu marele premiu în valoare de 40.000 de euro.

Minutul de aur a fost la 15:47, când mai bine de 1 milion de telespectatori se uitau pe Antena 1 la finala Mireasa.

Cu cine s-a „duelat” în audienţe finala Mireasa?

Pro TV difuza două filme: „O fetiţă americană: Povestea lui Lea” şi „Pete şi dragonul”.

Kanal D miza pe gala „Puterea dragostei” şi Ştirile Kanal D.


Citeşte şi: Mireasa ajunge la final de sezon, iar Antena 1 aduce un serial cu români adaptat după un format mexican


Paginademedia.ro vă prezintă audienţele de duminică, pe intervalul finalei sezonului trei Mireasa (15:30-19:00):

Naţional. Pe intervalul de trei ore şi jumătate al emisiunii Mireasa, Antena 1 era cel mai urmărit post TV la nivel naţional. Peste 850.000 de români s-au uitat la finala show-ului matrimonial prezentat de Simona Gherghe.

La mare distanţă se clasa pe doi Kanal D, cu 492.000 de telespectatori pe minut. Podiumul era completat de România TV - 488.000 de privitori pe minut. Pro TV se clasa doar pe patru, cu 484.000 media de audienţă. 

Urban. Cifre bune au fost şi la oraşe pentru Antena 1. Finala Mireasa punea postul Intact pe primul loc, cu 369.000 de telespectatori pe minut.

Locul doi a fost ocupat de România TV. Postul de ştiri scotea cifre mai bune decât Pro TV şi Kanal D. Aproximativ 269.000 de privitori erau pe România TV, în timp ce 223.000 de telespectatori se uitau pe Pro TV pe acelaşi interval.

Comercial. Tinerii au urmărit într-un important finala Mireasa. Antena 1 înregistrat o medie de 115.000 de telespectatori pe minut.

Al doilea post TV în clasament era Pro TV cu 84.000 de urmăritori pe minut. Kanal D completa podiumul, cu 79.000 de privitori în fiecare minut, pe acelaşi interval.

Audienta posturilor TV duminică, 1 august, pe intervalul finalei sezonului trei Mireasa (15:30-19:00), la nivel NATIONAL:

  NATIONAL Persoane Rtg % Share
1 Antena 1 868.000 4,9 16,7
2 Kanal D 492.000 2,8 9,5
3 Romania TV 488.000 2,8 9,4
4 Pro TV 484.000 2,7 9,3
5 Antena 3 246.000 1,4 4,7

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV duminică, 1 august, pe intervalul finalei sezonului trei Mireasa (15:30-19:00), în mediul URBAN:

  URBAN Persoane Rtg % Share
1 Antena 1 369.000 3,9 14,3
2 Romania TV 269.000 2,8 10,5
3 Pro TV 223.000 2,3 8,7
4 Kanal D 195.000 2 7,6
5 Antena 3 131.000 1,4 5,1

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV duminică, 1 august, pe intervalul finalei sezonului trei Mireasa (15:30-19:00), la nivel COMERCIAL:

  COMERCIAL Persoane Rtg % Share
1 Antena 1 115.000 2,8 16,1
2 Pro TV 84.000 2 11,7
3 Kanal D 79.000 1,9 11,1
4 Romania TV 28.000 0,7 3,9
5 DigiSport 1 26.000 0,6 3,7

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

GALERIE FOTO. Finala Mireasa în imagini

Autor: Daniel Samoilă daniel.samoilapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Mile Mile
    Răzvan exact asa zisul original pe 3 ha
  • Razvan Razvan
    Premiera "Povesti de familie" de ieri a fost lider de audienta pe publicul comercial din mediul urban cu 1,5 puncte de rating si 13,6 cota de piata,pe locul doi a fost Kanal D cu 1,4 puncte de rating si 11,9 cota de piata iar Pro tv pe trei cu 1,1 puncte de rating si 9,3 cota de piata
  • Razvan Razvan
    Dati audientele premierei Povesti de familie,de ieri de la Antena 1 a fost lider de audienta pe publicul comercial
  • mile mile
    de ce nu treci la altii
  • calu lu fat-frumos calu lu fat-frumos
    Eu am o problema cu DIGI care nu pastreaza listele favorite daca inchizi modemul. La ce mai iti da optiunea sa-ti faci liste daca pierzi vremea mereu sa le refaci? Ce-o fi asa greu sa faca softul ala ca lumea? Si de ce le tot schimba? In afara de faptul ca au tot felul de canale inutile doar ca sa fie fara numar. Iar daca le scrii pe FB iti sterg sesizarea ca e sensibili baietii de acolo.
  • Mile Mile
    Iată că puterea nu are rating ha
  • Mile Mile
    ***
  • Mile Mile
    Iuli pai certuri și mic rating la kanal d
  • cornelia zaharia cornelia zaharia
    Bravo Romania Tv ! Felicitarile, masa si dansul la sala...
  • Mile Mile
    ***
  • DODO DODO
    la ce sa se mai uite si romanul ca sa-i treaca timpul ? priveste dar cu gindul in alta parte
  • Mile Mile
    Postaca mică și ce ha
  • Nectarie Popa Nectarie Popa
    Cum ma sa fie Romania TV peste PRO TV... In acest hal am ajuns? Inteleg ca e in mijlocul zilei, dar totusi...
  • Marian Marian
    Sabina , ma bucur ca revine Andi Misescu la carma emisiuni .
  • Iuli Iuli
    @geo, la Puterea dragostei câștigă fiecare 500€/săptămână, deci e mai simplu să apari la TV și să iei 2.000€/lunar + premiul săptămânal + reclame pe Instagram.
    Unde faci în România 3.000€/lunar fără studii și în plus munca în Germania “e grele”

Trimite un comentariu

sus