Skip to main content

AUDIENŢE. Las Fierbinţi, „motorul” de rating pentru Pro TV. Cum a debutat emisiunea Căsătoriţi pe nevăzute?

 
Foto: Facebook / Las Fierbinţi
Foto: Facebook / Las Fierbinţi

AUDIENŢE. Seara de marţi a debutat cu o nouă producţie pe Pro TV: Căsătoriţi pe nevăzute. Dating show-ul a prins doar la tineri, nu şi în ţară şi la oraşe. Las Fierbinţi rămâne, în schimb, „motorul” de rating pentru Pro TV.

Publicitate

Detalii, în continuare:

Pro TV a fost liderul de marţi în prima parte a serii. Al doilea episod al sezonului 19 din Las Fierbinţi a pus Postul din Pache Protopopescu pe primul loc pe toate segmentele de public. Cifrele au fost asemănătoare cu cele de luni în ţară: peste 1,9 milioane de telespectatori.

Situaţia s-a schimbat când a început Căsătoriţi pe nevăzute. Dating show-ul a prins doar la tineri, nu şi în ţară şi la oraşe, acolo unde Pro TV a fost pe locul secund. Serialul turcesc Doctorul Minune era cel mai urmărit program al serii, pe intervalul Căsătoriţi pe nevăzute.

Antena 1 a programat două filme: „Homefrond: oraşul fără legi” (20:30), cu Jason Statham şi „John Wick” (22:30).

Paginademedia.ro vă prezintă audienţele de aseară:

1. Las Fierbinţi, „motor” de audienţă pentru Pro TV

Naţional. Fierbinţenii aduc mult rating pentru Pro TV şi în al 19-lea sezon. Aproximativ 1.974.000 de români au urmărit episodul de aseară.

La mare distanţă se clasa pe locul doi Kanal D, cu 1.017.000 de telespectatori. Antena 1 era doar a trei staţie TV din clasament, cu 540.000 de privitori.

Urban. Şi la oraşe a performat foarte bine Las Fierbinţi. Serialul cu Bobiţă, Celentano sau Firicel punea Pro TV pe primul loc în audienţe, cu 922.000 de telespectatori.

Kanal D a fost a doua televiziune din top şi la oraşe, cu 532.000 de privitori. Podiumul era încheiat de Antena 1, cu 348.000 de urmăritori.

Comercial (18-49 urban). Tinerii au ales comedia de pe Pro TV. Fierbinţenii îi mai aduceau Pro TV-ului încă un succes şi pe acest segment de public: 327.000 de telespectatori.

Răsturnare de situaţie în ceea ce priveşte locul secund. Antena 1 a depăşit Kanal D. Pe postul Intact erau 155.000 de privitori tineri, iar pe Kanal D aproximativ 126.000.

Audienta posturilor TV marţi, 7 septembrie, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21:25), la nivel NATIONAL:

  NATIONAL Persoane Rtg % Share
1 Pro TV 1.974.000 11,2 28,7
2 Kanal D 1.017.000 5,8 14,8
3 Antena 1 540.000 3,1 7,9
4 Romania TV 502.000 2,8 7,3
5 Antena 3 346.000 2,0 5,0
6 Happy Channel 297.000 1,7 4,3
7 Antena Stars 147.000 0,8 2,1
8 TVR 1 137.000 0,8 2,0
9 Realitatea Plus 125.000 0,7 1,8
10 National TV 121.000 0,7 1,8

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV marţi, 7 septembrie, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21:25), în mediul URBAN:

  URBAN Persoane Rtg % Share
1 Pro TV 922.000 9,6 25,3
2 Kanal D 532.000 5,6 14,6
3 Antena 1 348.000 3,6 9,5
4 Romania TV 238.000 2,5 6,5
5 Antena 3 232.000 2,4 6,3
6 Happy Channel 162.000 1,7 4,4
7 Realitatea Plus 80.000 0,8 2,2
8 Antena Stars 77.000 0,8 2,1
9 Digi 24 70.000 0,7 1,9
10 National TV 67.000 0,7 1,8

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV marţi, 7 septembrie, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21:25), la nivel COMERCIAL (18-49 Urban):

  COMERCIAL (18-49 Urban) Rtg% Share Rtg(000)
1 Pro TV 327.000 7,8 31,5
2 Antena 1 155.000 3,7 14,9
3 Kanal D 126.000 3,0 12,2
4 Happy Channel 36.000 0,9 3,5
5 Antena 3 26.000 0,6 2,5
6 DigiSport 1 26.000 0,6 2,5
7 National TV 26.000 0,6 2,5
8 Antena Stars 24.000 0,6 2,3
9 Digi 24 18.000 0,4 1,8
10 Pro 2 17.000 0,4 1,7

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.


2. Căsătoriţi pe nevăzute, debut pe primul loc doar la tineri

Naţional. S-a terminat Las Fierbinţi şi audienţa a scăzut pentru Pro TV. Dating show-ul Căsătoriţi pe nevăzute a debutat pe locul doi în ţară, cu 1.038.000 de telespectatori.

Cea mai urmărită televiziunea era Kanal D - 1.069.000 de privitori. A treia staţie TV a fost Antena 1, cu 719.000 de urmăritori.

Urban. Nici la oraşe n-a performat mai bine Căsătoriţi pe nevăzute. Dating show-ul de pe Pro TV era urmărit de 508.000 de telespectatori.

Şi pe acest segment de public a câştigat Kanal D - 563.000 de privitori. Podiumul l-a completat Antena 1 - 410.000 de urmăritori.

Comercial (18-49 urban). Tinerii au avut alte preferinţe. Căsătoriţi pe nevăzute a câştigat bătălia cu filmele şi serialele de pe celelalte posturi. Dating show-ul a pus Pro TV pe primul loc, cu 265.000 de telespectatori tineri.

Cifre mai bune pentru Antena 1 pe acest segment de public - 226.000 de privitori. Kanal D se clasa doar pe locul trei, cu 154.000 de urmăritori.

Audienta posturilor TV marţi, 7 septembrie, pe intervalul Căsătoriţi pe nevăzute (21:30-23:30), la nivel NATIONAL:

  NATIONAL Persoane Rtg % Share
1 Kanal D 1.069.000 6,1 16,5
2 Pro TV 1.038.000 5,9 16,0
3 Antena 1 719.000 4,1 11,1
4 Romania TV 481.000 2,7 7,4
5 Antena 3 419.000 2,4 6,5
6 Happy Channel 167.000 0,9 2,6
7 Antena Stars 164.000 0,9 2,5
8 TVR 1 142.000 0,8 2,2
9 Realitatea Plus 139.000 0,8 2,1
10 Prima TV 138.00 0,8 2,1

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV marţi, 7 septembrie, pe intervalul Căsătoriţi pe nevăzute (21:30-23:30), în mediul URBAN:

  URBAN Persoane Rtg % Share
1 Kanal D 563.000 5,9 16,1
2 Pro TV 508.000 5,3 14,5
3 Antena 1 410.000 4,3 11,7
4 Antena 3 276.000 2,9 7,9
5 Romania TV 226.000 2,4 6,5
6 Antena Stars 96.000 1,0 2,7
7 Happy Channel 91.000 1,0 2,6
8 Prima TV 88.000 0,9 2,5
9 Realitatea Plus 84.000 0,9 2,4
10 Digi 24 71.000 0,7 2,0

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV marţi, 7 septembrie, pe intervalul Căsătoriţi pe nevăzute (21:30-23:30), la nivel COMERCIAL (18-49 Urban):

  COMERCIAL (18-49 Urban) Persoane Rtg % Share
1 Pro TV 265.000 6,3 22,6
2 Antena 1 226.000 5,4 19,2
3 Kanal D 154.000 3,7 13,1
4 Antena 3 42.000 1,0 3,5
5 Antena Stars 33.000 0,8 2,8
6 National TV 28.000 0,7 2,4
7 Digi 24 26.000 0,6 2,2
8 TVR 1 23.000 0,6 2,0
9 Pro 2 23.000 0,5 1,9
10 TVR 2 22.000 0,5 1,9

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Autor: Daniel Samoilă daniel.samoilapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Majda vine astăzi La Măruță cu mai multe detalii despre emisiunea Femeia Alege.
  • Stie cineva cine e vocea care nareaza emisiunea Casatoriti pe nevazute? Emisiunea este produsa foarte bine de Sanziana Zaharia, dar n-are sanse in fata Asia expres.
  • Si totuși Prima tv nu prinde nici locul 10, sa nu mai zicem ca Național tv cu grafica și lipsa HD-ului este peste. Chiar și Happy are audienta peste Prima
  • Cum să aibă superstar 4 gale live dacă s-au filmat deja semifinalele:)))) unde e logica.. dar finala va fi live
  • Dalien, nu știu dacă e din cauza producătoarei.. dar se simte vibe ul Monei Segall în emisiunea asta.
  • Marian, nu cred că emisiunea Căsătoriți pe nevăzute va avea un viitor indelugant pe Pro TV. Azi au început preselectiile pentru Românii au talent. Pro TV negociază cu Andreea Marin pentru un loc la masa juriului.
  • daca motorul unei televiziuni e un serial manelistic cu limbaj si comportament suburban, acea televiziune e total inutila pentru tara. la fel ca si cei care se uita la asa ceva.
  • PRO TV a cheltuit bagi degeaba pe Căsătoriți pe nevăzute că nu va avea succes iar de Las Fierbinți întotdeauna va avea succes !
  • Sabina , stii ceva de juriul de la RAT ? incep preselectiile si nu se anunta nimic se aude ca Superstar va avea 4 finale live in decembrie dar pana nu vad numai cred nimic , asa cum s-a intamplat si cu pro 2
  • Pe nevăzute va fi și audiența acestei emisiuni care nu are nici o legătură cu profilul Pro tv.
  • Sabina ,multumesc frumos , ce spui de emisiune ? vad ca a prins la tineri vad ca emisiune are multe comentari pozitive , fata de Ferma , vad ca nu mai prezinta targhetul celalalt, 25-54

Trimite un comentariu

sus