Skip to main content

AUDIENŢE. Marţi, seara Las Fierbinţi şi Chefi la cuţite. Câţi români s-au uitat?

 
Foto: Antena 1
Foto: Antena 1

Audienţe. Marţi seară a fost duelul dintre Las Fierbinţi şi Chefi la cuţite. Românii s-au împărţit între cele două emisiuni şi au rezultat clasamente diferite, pe intervalul celor două programe TV.

Publicitate

Pro TV a început seara pe primul loc cu Ştirile, iar tendinţa a continuat cu serialul Las Fierbinţi. Doar că fierbinţenii au fost lideri în ţară şi la oraşe, nu şi pe publicul comercial de la oraşe.

După finalul Las Fierbinţi, audienţele au scăzut pentru Pro TV. Postul din Pache Protopopescu era doar pe trei în ţară şi la oraşe, pe intervalul Chefi la Cuţite. De la 21:30 a difuzat filmul „Teroare în Paris”.

Pentru emisiunea Chefi la cuţite, situaţia a stat în felul următor: pe intervalul Las Fierbinţi producţia prezentată de Irina Fodor era doar pe trei în ţară, dar a recuperat pe urban (locul 2) şi a câştigat pe comercial. Pe propriul interval de 3 ore şi jumătate a fost pe primul loc, pe toate segmentele de public.

Kanal D a propus un nou episod din Hercai şi a reuşit să aibă audienţe bune în ţară.

Paginademedia.ro vă prezintă audienţele de aseară:

1. Fierbinţenii au prins în ţară şi la oraşe, dar au pierdut tinerii

Naţional. Comedia prinde la români. Serialul Las Fierbinţi a fost cel mai urmărit program în ţară, aseară. Peste 1,4 milioane de români s-au uitat pe Pro TV.

Kanal D a reuşit să depăşească Antena 1 cât timp a rulat Las Fierbinţi. Mai bine de 1,2 milioane de români se uitau la Hercai, iar 1,1 milioane de telespectatori au ales să urmărească Chefi la cuţite.

Urban. Acelaşi lider şi la oraşe. Las Fierbinţi a rămas cel mai urmărit program TV şi pe acest segment de public, cu 724.000 de telespectatori.

A doua staţie TV în top era Antena 1. Aproximativ 709.000 de români urmăreau al patrulea battle de la Chefi la cuţite. Podiumul era completat de Kanal D -616.000 de privitori.

Comercial. Tinerii au schimbat clasamentul. Antena 1 a devenit lider. Chefi la cuţite prelua şefia - 289.000 de telespectatori.

Pro TV era pe locul secund. La serialul Las Fierbinţi se uitau 260.000 de privitori. Pe trei se afla Kanal D - 171.000 de urmăritori.

Audienta posturilor TV marţi, 11 mai, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21:30), la nivel NATIONAL:

FIELD1 NATIONAL Persoane Rtg % Share
1 Pro TV 1.453.000 8.2 19.8
2 Kanal D 1.238.000 7.0 16.9
3 Antena 1 1.116.000 6.3 15.2
4 Romania TV 383.000 2.2 5.2
5 Happy Channel 294.000 1.7 4.0
6 DigiSport 1 253.000 1.4 3.5
7 Antena 3 221.000 1.2 3.0
8 Prima TV 202.000 1.1 2.8
9 National TV 135.000 0.8 1.8
10 Antena Stars 123.000 0.7 1.7

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV marţi, 11 mai, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21:30), în mediul URBAN:

  URBAN Persoane Rtg % Share
1 Pro TV 724.000 7.6 18.5
2 Antena 1 709.000 7.4 18.1
3 Kanal D 616.000 6.4 15.7
4 Romania TV 204.000 2.1 5.2
5 Happy Channel 175.000 1.8 4.5
6 DigiSport 1 173.000 1.8 4.4
7 Antena 3 170.000 1.8 4.3
8 Prima TV 73.000 0.8 1.9
9 Diva 71.000 0.7 1.8
10 Antena Stars 63.000 0.7 1.6

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV marţi, 11 mai, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21:30), la nivel COMERCIAL:

  COMERCIAL Persoane Rtg % Share
1 Antena 1 289.000 6.9 25.2
2 Pro TV 260.000 6.2 22.7
3 Kanal D 171.000 4.1 14.9
4 DigiSport 1 40.000 0.9 3.5
5 Happy Channel 33.000 0.8 2.9
6 Antena Stars 26.000 0.6 2.2
7 Romania TV 25.000 0.6 2.2
8 Prima TV 21.000 0.5 1.9
9 Disney Junior 18.000 0.4 1.5
10 Diva 18.000 0.4 1.5

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.


2. Antena 1 a fost lider pe intervalul Chefi la cuţite

Naţional. Situaţia s-a schimbat pe propriul interval pentru emisiunea Chefi la cuţite. Emisiunea prezentată de Irina Fodor era lider în ţară, cu peste 1,4 milioane de telespectatori.

A doua staţie TV în top era Kanal D - 1.134.000 de privitori. Pro TV se regăsea abia pe poziţia a treia, cu 1.031.000 de urmăritori.

Urban. Situaţie neschimbată la oraşe. Antena 1 domina topul pe intervalul Chefi la cuţite - 835.000 de telespectatori.

Kanal D şi Pro TV au fost la egalitate, însă cu un plus pentru postul Dogan. La Hercai şi începutul emisiunii „40 de Întrebări cu Denise Rifai” se uitau 541.000 de privitori, în timp ce pe Pro TV erau 533.000 de urmăritori.

Comercial. Tinerii au urmărit şi ei în număr mare emisiunea de gătit. Chefi la cuţite punea Antena 1 pe primul loc, cu 383.000 de telespectatori.

Cifre mai bune pentru Pro TV pe acest target. Postul din Pache Protopopescu se clasa pe doi cu 226.000 de privitori. Podiumul era completat de Kanal D - 160.000 de urmăritori.

Audienta posturilor TV marţi, 11 mai, pe intervalul Chefi la cuţite (20:20-00:00), la nivel NATIONAL:

  NATIONAL Persoane Rtg % Share
1 Antena 1 1.411.000 8.0 20.1
2 Kanal D 1.134.000 6.4 16.1
3 Pro TV 1.031.000 5.8 14.7
4 Romania TV 383.000 2.2 5.5
5 Antena 3 319.000 1.8 4.5
6 DigiSport 1 270.000 1.5 3.8
7 Happy Channel 200.000 1.1 2.8
8 Prima TV 158.000 0.9 2.2
9 Pro 2 141.000 0.8 2.0
10 TVR 1 122.000 0.7 1.7

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV marţi, 11 mai, pe intervalul Chefi la cuţite (20:20-00:00), în mediul URBAN:

  URBAN Persoane Rtg % Share
1 Antena 1 835.000 8.7 22.2
2 Kanal D 541.000 5.6 14.4
3 Pro TV 533.000 5.6 14.2
4 Antena 3 223.000 2.3 5.9
5 Romania TV 188.000 2.0 5.0
6 DigiSport 1 169.000 1.8 4.5
7 Happy Channel 124.000 1.3 3.3
8 Prima TV 76.000 0.8 2.0
9 Pro 2 69.000 0.7 1.8
10 Antena Stars 55.000 0.6 1.5

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV marţi, 11 mai, pe intervalul Chefi la cuţite (20:20-00:00), la nivel COMERCIAL:

  COMERCIAL Persoane Rtg % Share
1 Antena 1 383.000 9.1 30.3
2 Pro TV 226.000 5.4 17.9
3 Kanal D 160.000 3.8 12.6
4 DigiSport 1 42.000 1.0 3.4
5 Antena 3 27.000 0.7 2.2
6 Happy Channel 26.000 0.6 2.1
7 Pro 2 25.000 0.6 2.0
8 Romania TV 24.000 0.6 1.9
9 Digi 24 22.000 0.5 1.7
10 Antena Stars 22.000 0.5 1.7

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Autor: Daniel Samoilă daniel.samoilapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • R R
    I-au nimicit iar, Chefii peste 30 share pe comercial ,nici Survivor nu facea atât

Trimite un comentariu

sus