Skip to main content

AUDIENŢE. Las Fierbinţi şi Chefi la cuţite, liderii de marţi. Cifrele serii

 
Foto: Pro TV
Foto: Pro TV

Audienţe. Marţi a fost seara cu doi lideri: Las Fierbinţi şi Chefi la cuţite. Cele două programe ale Pro TV-ului şi Antenei 1 au dominat pe propriul interval.

Publicitate

Seara a început cu Pro TV în poziţia de lider. Postul din Pache Protopopescu a dominat clasamentele audienţelor cu Las Fierbinţi. Aproape 1,8 milioane de români se uitau la un nou episod, aseară.

Pe de altă parte, Chefii au stat pe trei şi doi pe intervalul fierbinţenilor, dar au recuperat pe propriul interval, unul de trei ore şi jumătate.

Paginademedia.ro vă prezintă audienţele de aseară:

1. Las Fierbinţi e „şeful” pe propriul interval

Naţional. Aproape 1,8 milioane de români s-au uitat la episodul de aseară din Las Fierbinţi. Pro TV era lider detaşat pe intervalul serialului.

Chefii Antenei 1 erau depăşiţi în ţară şi de serialul Hercai de pe Kanal D. Postul Dogan avea 1.389.000 de privitori, pe Antena 1 erau 1.242.000 de telespectatori.

Urban. Acelaşi lider şi la oraşe. Serialul Las Fierbinţi a pus Pro TV pe primul loc, cu 891.000 de telespectatori.

Antena 1 a depăşit Kanal D pe acest segment de public. Aproximativ 724.000 de români se uitau la Chefi la cuţite, iar 691.000 de privitori au ales serialul Hercai.

Comercial. Tinerii aleg comedia. Las Fierbinţi a mai bifat un succes aseară - 396.000 de telespectatori.

Pe locul secund a fost tot Antena 1 - 287.000 de privitori. Podiumul era completat de Kanal D - 213.000 de urmăritori.

Audienta posturilor TV marţi, 18 mai, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21:25), la nivel NATIONAL:

  NATIONAL Persoane Rtg % Share
1 Pro TV 1.792.000 10.1 21.7
2 Kanal D 1.389.000 7.9 16.8
3 Antena 1 1.242.000 7.0 15.1
4 DigiSport 1 375.000 2.1 4.5
5 Happy Channel 323.000 1.8 3.9
6 Romania TV 314.000 1.8 3.8
7 Prima TV 258.000 1.5 3.1
8 Antena 3 251.000 1.4 3.0
9 Pro Cinema 184.000 1.0 2.2
10 Antena Stars 126.000 0.7 1.5

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV marţi, 18 mai, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21:25), în mediul URBAN:

  URBAN Persoane Rtg % Share
1 Pro TV 891.000 9.3 20.3
2 Antena 1 724.000 7.6 16.5
3 Kanal D 691.000 7.2 15.7
4 DigiSport 1 228.000 2.4 5.2
5 Happy Channel 193.000 2.0 4.4
6 Romania TV 176.000 1.8 4.0
7 Antena 3 170.000 1.8 3.9
8 Prima TV 145.000 1.5 3.3
9 Digi 24 73.000 0.8 1.7
10 TVR 2 69.000 0.7 1.6

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV marţi, 18 mai, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21:25), la nivel COMERCIAL:

  COMERCIAL Persoane Rtg % Share
1 Pro TV 396.000 9.4 26.7
2 Antena 1 287.000 6.8 19.3
3 Kanal D 213.000 5.1 14.3
4 DigiSport 1 72.000 1.7 4.8
5 Prima TV 51.000 1.2 3.4
6 Happy Channel 36.000 0.9 2.4
7 Digi 24 34.000 0.8 2.3
8 National TV 29.000 0.7 1.9
9 Eurosport 1 20.000 0.5 1.4
10 Pro Cinema 15.000 0.3 1.0

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.


2. Chefii au gătit cu audienţă pe intervalul lor

Naţional. Lucrurile s-au schimbat pe intervalul Chefilor. Antena 1 era liderul serii, pe intervalul cooking show-ului - 1.455.000 de telespectatori.

După Las Fierbinţi, Pro TV a avut filmul „Izbăvirea”. Postul din Pache Protopopescu era pe doi, cu 1.358.000 de privitori. Pe trei se clasa Kanal D - 1.171.000 de urmăritori.

Urban. Bucătarii Scărlătescu, Bontea şi Dumitrescu au prins şi la oraşe. Mai bine de 800.000 de români se uitau la un nou battle, la Chefi la cuţite.

Pe locul secund era tot Pro TV - 624.000 de privitori. Podiumul era completat de Kanal D - 565.000 de urmăritori.

Comercial. Trei din trei pentru Chefi. Şi tinerii au urmărit în număr mare programul Antenei 1 - 368.000 de telespectatori.

Cifre bune şi pentru Pro TV, care a ocupat locul secund - 315.000 de privitori. Un nou loc trei pentru Kanal D - 175.000 de urmăritori.

Audienta posturilor TV marţi, 19 mai, pe intervalul Chefi la cuţite (20:25-00:05), la nivel NATIONAL:

  NATIONAL Persoane Rtg % Share
1 Antena 1 1.455.000 8.2 19.9
2 Pro TV 1.358.000 7.7 18.6
3 Kanal D 1.171.000 6.6 16.0
4 Romania TV 354.000 2.0 4.8
5 DigiSport 1 290.000 1.6 4.0
6 Antena 3 220.000 1.2 3.0
7 Prima TV 214.000 1.2 2.9
8 Happy Channel 193.000 1.1 2.6
9 Pro 2 123.000 0.7 1.7
10 TVR 1 114.000 0.6 1.6

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV marţi, 19 mai, pe intervalul Chefi la cuţite (20:25-00:05), în mediul URBAN:

  URBAN Persoane Rtg % Share
1 Antena 1 876.000 9.1 22.0
2 Pro TV 624.000 6.5 15.7
3 Kanal D 565.000 5.9 14.2
4 Romania TV 205.000 2.1 5.1
5 DigiSport 1 182.000 1.9 4.6
6 Antena 3 152.000 1.6 3.8
7 Happy Channel 111.000 1.2 2.8
8 Prima TV 109.000 1.1 2.7
9 TVR 1 65.000 0.7 1.6
10 Digi 24 57.000 0.6 1.4

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV marţi, 19 mai, pe intervalul Chefi la cuţite (20:25-00:05), la nivel COMERCIAL:

  COMERCIAL Persoane Rtg % Share
1 Antena 1 368.000 8.8 26.2
2 Pro TV 315.000 7.5 22.4
3 Kanal D 175.000 4.2 12.4
4 DigiSport 1 65.000 1.5 4.6
5 Prima TV 33.000 0.8 2.3
6 Digi 24 26.000 0.6 1.8
7 Happy Channel 22.000 0.5 1.6
8 Romania TV 19.000 0.5 1.4
9 TNT 18.000 0.4 1.3
10 Antena 3 17.000 0.4 1.2

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Autor: Daniel Samoilă daniel.samoilapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Mile Mile
    Iar aproape 9 , postac se termina oricum
  • Arabul Arabul
    Bine zis mossad. Disperare mare pe Antenuta de lungeste pana la ora 00:00. Probabil vor sa termine emisiunea repede; ca incepe Euro 2021.
    Unde Pro TV o sa stearga pe jos cu Bucatarii Zero.
  • Realia Tescariu Realia Tescariu
    Tvr 1 a stat prost și la audiențe .Încă o dovadă că Eurovision nu interesează. Ca Roxen, Stanciu, Manoliu si ceata s-au dus degeaba la Rotterdam. ,
  • Arabul Arabul
    I-au tocat din nou ,de menționat ca Antena 1 a fost lider si la nivelul întregii zile de ieri pe comercial și urban

    Iar Fierbintenii au tocat Bucatarii Zero. Nu zici asta postacule *** ?
  • R R
    I-au tocat din nou ,de menționat ca Antena 1 a fost lider si la nivelul întregii zile de ieri pe comercial și urban
  • mossad mossad
    ar fi concludenta o analiza a publicului Chef la cutite. eu cred ca in majoritate sunt oameni care traiesc din ajutoare sociale, ce fug de munca, ca dracu de tamaie. pe ce ma bazez cand spun asta? un om obisnuit care merge dimineata la ora 7 la munca nu sta pana la ora 24,05 sa urmareasca un show , iar la munca sa se prezinte a doua zi obosit. poate ma insel, dar parerea mea este ca cine sta pana dupa ora 00, la televizor sunt in majoritate oameni fara servici.

Trimite un comentariu

sus