Skip to main content

AUDIENŢE. Las Fierbinţi şi Imperiul Leilor, liderii serii de miercuri. Chefii fără limite îşi menţin locul trei în audienţe

 
AUDIENŢE. Las Fierbinţi şi Imperiul Leilor, liderii serii de miercuri. Chefii fără limite îşi menţin locul trei în audienţe

Pro TV a dominat seara de miercuri, când a pus la bătaie serialul de comedie Las Fierbinţi, urmat de Imperiul Leilor. Ca de obicei, serialul de comedie a avut peste 2,3 milioane de telespectatori din întreaga ţară, mult peste competiţie. 

Publicitate

Imperiul Leilor, care a venit după las Fierbinţi, a înregistrat cifre la jumătate faţă de serialul de comedie, dar şi-a menţinut poziţia de lider la oraşe şi pe publicul comercial. 

După două înfrângeri consecutive, nici miercuri n-a fost seară bună pentru Chefii fără limite. Antena 1 şi-a menţinut locul trei în audienţe, la nivel naţional şi în mediul urban. Pe publicul comercial, Antena 1 a fost pe doi, dar aproape la egalitate cu Kanal D, care difuza serialul turcesc Mă numesc Zuleyha. 

Paginademedia.ro prezintă în continuare audienţele televiziunilor, pe intervalul Las Fierbinţi

Naţional. Serialul de comedie de pe Pro TV a ţinut în faţa televizoarelor peste 2,3 milioane de telespectatori din întreaga ţară, mai bine de un sfer din românii care aveau la acea oră televizoarele deschise. 

Postul s-a distanţat bine de locul secund, ocupat de Kanal D, cu serialul Mă numesc Zuleyha, urmărit la momentul respectiv, de aproape 1,6 milioane de persoane. 

Antena 1, cu Chefi fără limite, a avut 800.000 de telespectatori, pe intervalul Las Fierbinţi.

Urban. Cifre bune pentru Pro TV şi pe publicul de la oraşe. Puţin peste un milion de persoane au ţinut cu fierninţenii. În acelaşi timp, serialul turcesc de pe Kanal D era urmărit de aproape 700.000 de persoane.

Antena 1 îşi menţine poziţia a treia în audienţe şi la oraşe, cu puţin peste 400.000 de telespectatori. 

Urban 21 - 54 de ani. Las Fierbinţi a ţinut în faţa televizoarelor aproape 600.000 de telespectatori pe publicul urban cu vârste 21-54 de ani. Cifrele au fost aproape triple faţă de următoarele locuri. 

Pe acelaşi tronson, al serialului Las Fierbinţi, Kanal D şi Antena 1 au alerga umăr la umăr, cu câte 206.000 de telespectatori fiecare. 

Audienţa posturilor TV de miercuri, 23 februarie, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21:25), la nivel NAŢIONAL:

  NATIONAL Nr persoane Rtg% Share
1 Pro TV 2.312.000 13.1 27.0
2 Kanal D 1.598.000 9.1 18.7
3 Antena 1 806.000 4.6 9.4
4 Romania TV 354.000 2.0 4.1
5 Antena 3 338.000 1.9 3.9
6 Happy Channel 265.000 1.5 3.1
7 Antena Stars 225.000 1.3 2.6
8 Realitatea Plus 200.000 1.1 2.3
9 Pro Cinema 158.000 0.9 1.8
10 Prima TV 143.000 0.8 1.7

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/cotă de piaţă: de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV de miercuri, 23 februarie, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30 - 21:25), în mediul URBAN:

  URBAN Nr persoane Rtg% Share
1 Pro TV 1.039.000 10.9 23.8
2 Kanal D 689.000 7.2 15.8
3 Antena 1 404.000 4.2 9.3
4 Romania TV 247.000 2.6 5.7
5 Antena 3 237.000 2.5 5.4
6 Antena Stars 155.000 1.6 3.6
7 Happy Channel 155.000 1.6 3.6
8 Realitatea Plus 113.000 1.2 2.6
9 Prima TV 85.000 0.9 1.9
10 Pro Cinema 76.000 0.8 1.7

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România, din mediul urban.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV de miercuri, 23 februarie, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21:25), pe publicul COMERCIAL URBAN 21-54 de ani:

  URBAN 21-54 ANI Nr persoane Rtg% Share
1 Pro TV 593.000 12.5 33.7
2 Kanal D 206.000 4.3 11.7
3 Antena 1 206.000 4.3 11.7
4 Romania TV 51.000 1.1 2.9
5 Antena Stars 50.000 1.1 2.9
6 Antena 3 43.000 0.9 2.5
7 Pro Cinema 42.000 0.9 2.4
8 TVR 1 36.000 0.8 2.1
9 Prima TV 36.000 0.8 2.1
10 Digi 24 34.000 0.7 1.9

Imperiul Leilor, lideri la oraşe şi pe comercial

Emisiunea Imperiul Leilor, care a început imediat după Las Fierbinţi, s-a întins aseară până la miezul nopţii. 

Ca de obicei, emisiunea cu antreprenori a înregistrat cifre mult sub serialul de comedie. 

La nivel naţional, Kanal D şi Pro TV au fost aproape la egalitate, cu un uşor avand pentru postul turcesc. În jur de 1,1 milioane de telespectatori au urmărit aseară Imperiul leilor. 

Antena 1, de pe trei, cu Chefi fără limite, avea în jur de 620.000 de telespectatori. 

La oraşe, emisiunea Imperiul Leilor a fost urmărită de jumătate de milion de persoane. La fel şi Kanal D. 

Audienţa posturilor TV de miercuri, 23 februarie, pe intervalul Imperiul Leilor (21:30-00:00), la nivel NAŢIONAL:

  NATIONAL Nr persoane Rtg% Share
1 Kanal D 1.131.000 6.4 18.0
2 Pro TV 1.130.000 6.4 18.0
3 Antena 1 618.000 3.5 9.8
4 Antena 3 366.000 2.1 5.8
5 Romania TV 337.000 1.9 5.4
6 Realitatea Plus 216.000 1.2 3.4
7 Prima TV 211.000 1.2 3.4
8 DigiSport 1 164.000 0.9 2.6
9 Happy Channel 147.000 0.8 2.3
10 Pro Cinema 143.000 0.8 2.3

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/cotă de piaţă: de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV de miercuri, 23 februarie, pe intervalul Imperiul Leilor (21:30 - 00:00), în mediul URBAN:

  URBAN Nr persoane Rtg% Share
1 Pro TV 525.000 5.5 15.8
2 Kanal D 489.000 5.1 14.7
3 Antena 1 345.000 3.6 10.4
4 Antena 3 233.000 2.4 7.0
5 Romania TV 188.000 2.0 5.6
6 Prima TV 138.000 1.5 4.2
7 DigiSport 1 135.000 1.4 4.1
8 Realitatea Plus 118.000 1.2 3.6
9 Pro Cinema 81.000 0.9 2.4
10 Antena Stars 74.000 0.8 2.2

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România, din mediul urban.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV de marţi, 23 februarie, pe intervalul Imperiul Leilor (21:30-00:00), pe publicul COMERCIAL URBAN 21-54 de ani:

  URBAN 21-54 ANI Nr persoane Rtg% Share
1 Pro TV 328.000 6.9 23.5
2 Antena 1 168.000 3.5 12.1
3 Kanal D 158.000 3.3 11.3
4 DigiSport 1 84.000 1.8 6.0
5 Antena 3 47.000 1.0 3.3
6 Prima TV 46.000 1.0 3.3
7 Pro Cinema 42.000 0.9 3.0
8 Digi 24 35.000 0.7 2.5
9 Romania TV 33.000 0.7 2.4
10 Realitatea Plus 30.000 0.6 2.1

 

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Marius Marius
    Parca vad ca si Chefii o ia pe urma MasterChef. Inainte, MasterChef (cu bucatarii de la Chefi) erau lideri pe toate target-urile. Au venit pe urma Patrizia, Foa, Hadean, audienta a scazut, dar tot lideri. Au plecat ei, au venit altii, audienta foarte mica. Ca sezonul acesta, alti chefi, audienta foarte mica.
    La fel si cu Chefii ? Aduci schimbari, audienta foarte mica...
  • ddd ddd
    incredibile incredibile cifrele pentru Las Fierbinți După atâția ani Am înțeles că există un interes nu tocmai de neglijat și atunci când se postează în avans pe Voyo felicitări întregii echipe

    de la Vacanța Mare încoace Leana și Costel nici Pro TV nici o altă televiziune nu au mai reușit așa cifre dacă e să vorbim de un serial sau mini serial cum era povestea din Sadova

    în continuare cred că produsul ăsta încă nu a atins potențialul maxim și mai cred acum că dacă ar fi fost episoade duble adică două episoade sau episoade mai lungi poate că se putea ajunge la cifre asemănătoare cu cele ale Românii au talent de acum
  • Milogi Milogi
    Chefii mai slabi ca MasterChef ? E clar ca e o mare problema...

Trimite un comentariu

sus