Skip to main content

AUDIENŢE. Pro TV, lider detaşat cu Las Fierbinţi. Câţi români s-au uitat la demascarea „papagalului” Alex Velea?

 
Foto: Pro TV
Foto: Pro TV

AUDIENŢE. La ce s-au uitat românii în seara de joi? Las Fierbinţi, de pe Pro TV, a avut cele mai bune cifre ale serii. Nu la fel de mulţi telespectatori s-au uitat şi la Masked Singer. Show-ul cu măşti a pus Pro TV pe primul loc doar la tinerii de la oraşe.

Publicitate

Detalii, în continuare:

Pro TV a început seara pe primul loc, cu rating dublu faţă de Kanal D şi Antena 1 cât timp a rulat Las Fierbinţi, serialul cu Bobiţă, Celetano sau Firicel. Peste 2 milioane de români urmăreau producţia, la nivel naţional.

Situaţia s-a mai echilibrat când a început Masked Singer, show-ul cu măşti prezentat de Pavel Bartoş. Aseară, „Papagalul” Alex Velea a fost demascat. Pro era pe locul trei în ţară, iar în mediul urban a fost la egalitate cu Kanal D. Doar pe publicul tânăr de la oraşe a câştigat.

Antena 1, cu Adela, era cel mai urmărit post în ţară pe intervalul Masked Singer.

Paginademdia.ro vă prezintă audienţele de aseară:

1. Las Fierbinţi, fără rival

NAŢIONAL. Ţara o arde pe comedie. Peste două milioane de români au urmărit serialul de comedie, aseară. Pro TV a fost lider detaşat în prima parte a serii.

Mai bine de 1,4 milioane de telespectatori au ales să urmărească un alt serial, Doctorul Minune, la Kanal D. Pe trei se clasa Antena 1, cu 1.290.000 de privitori care urmăreau începtul episodului din Adela. 

URBAN. Mulţi români de la oraşe au urmărit şi ei Las Fierbinţi. Un milion de telespectatori avea Pro TV pe intervalul serialului de comedie.

Kanal D, cu prima parte a serialului turcesc Doctorul Minune, ocupa locul secund cu 622.000 de privitori. Pe trei se clasa Antena 1, cu 580.000 de urmăritori.

COMERCIAL. Tinerii de la oraşe s-au uitat în număr mare la Las Fierbinţi. Aproximativ 414.000 de telespectatori avea Pro TV pe intervalul serialului.

Rating mai bun pentru Antena 1, care se clasa pe doi cu 245.000 de privitori. Podiumul era completat de Kanal D, cu 149.000 de urmăritori.

Audienta posturilor TV joi, 28 octombrie, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21:30), la nivel NATIONAL:

  NATIONAL Persoane Rtg % Share
1 Pro TV 2.032.000 11,5 23,4
2 Kanal D 1.408.000 8,0 16,2
3 Antena 1 1.290.000 7,3 14,9
4 Romania TV 544.000 3,1 6,3
5 Antena 3 375.000 2,1 4,3
6 Realitatea Plus 184.000 1,0 2,1
7 Antena Stars 182.000 1,0 2,1
8 DigiSport 1 159.000 0,9 1,8
9 Happy Channel 153.000 0,9 1,8
10 TVR 1 135.000 0,8 1,6

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV joi, 28 octombrie, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21:30), în mediul URBAN:

  URBAN Persoane Rtg % Share
1 Pro TV 1.000.000 10,4 22,9
2 Kanal D 622.000 6,5 14,2
3 Antena 1 580.000 6,1 13,3
4 Romania TV 291.000 3,0 6,6
5 Antena 3 244.000 2,5 5,6
6 Realitatea Plus 100.000 1,0 2,3
7 Happy Channel 99.000 1,0 2,3
8 DigiSport 1 95.000 1,0 2,2
9 Antena Stars 88.000 0,9 2,0
10 Digi 24 86.000 0,9 2,0

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV joi, 28 octombrie, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21:30), la nivel COMERCIAL:

  COMERCIAL (18-49 Urban) Persoane Rtg % Share
1 Pro TV 414.000 10,0 30,6
2 Antena 1 245.000 5,9 18,1
3 Kanal D 149.000 3,6 11,1
4 Romania TV 53.000 1,3 3,9
5 Digi 24 41.000 1,0 3,0
6 Antena Stars 39.000 0,9 2,9
7 Pro Cinema 28.000 0,7 2,1
8 Diva 24.000 0,6 1,8
9 TV1000 22.000 0,5 1,6
10 National TV 17.000 0,4 1,2

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

2. Pro TV, primul loc doar la tineri cu Masked Singer

NAŢIONAL. Când a început Masked Singer audienţa Pro TV-ului a scăzut. Postul din Pache se clasa doar pe trei la nivel naţional, cu 1.017.000 de telespectatori.

Cel mai urmărit program, pe intervalul show-ului cu măşti, a fost serialul Adela. Antena 1 avea 1.131.000 de privitori. Pe doi era Kanal D, cu 1.024.000 de urmăritori.

URBAN. Situaţie echilibrată şi la oraşe. Pro TV şi Kanal D erau la egalitate. Pro avea, însă, 2.000 de telespectatori în plus.

Pe trei se clasa Antena 1, cu 501.000 de privitori.

COMERCIAL. Masked Singer, mai urmărit de tineri. Show-ul cu măşti a pus Pro TV pe primul loc, cu 226.000 de telespectatori.

La mică distanţă se clasa pe doi Antena 1, cu 220.000 de privitori. Podiumul televiziunilor a fost completat de Kanal D, cu 173.000 de urmăritori.

Audienta posturilor TV joi, 28 octombrie, pe intervalul emisiunii Masked Singer (21:30-23:30), la nivel NATIONAL:

  NATIONAL Persoane Rtg % Share
1 Antena 1 1.131.000 6,4 16,1
2 Kanal D 1.024.000 5,8 14,6
3 Pro TV 1.017.000 5,8 14,5
4 Antena 3 516.000 2,9 7,4
5 Romania TV 391.000 2,2 5,6
6 National TV 294.000 1,7 4,2
7 Prima TV 207.000 1,2 2,9
8 DigiSport 1 200.000 1,1 2,8
9 Realitatea Plus 160.000 0,9 2,3
10 Antena Stars 151.000 0,9 2,2

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV joi, 28 octombrie, pe intervalul emisiunii Masked Singer (21:30-23:30), în mediul URBAN:

  URBAN Persoane Rtg % Share
1 Pro TV 530.000 5,5 14,3
2 Kanal D 528.000 5,5 14,3
3 Antena 1 501.000 5,2 13,5
4 Antena 3 325.000 3,4 8,8
5 Romania TV 236.000 2,5 6,4
6 DigiSport 1 115.000 1,2 3,1
7 Prima TV 110.000 1,2 3,0
8 National TV 88.000 0,9 2,4
9 Realitatea Plus 82.000 0,9 2,2
10 Diva 80.000 0,8 2,2

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV joi, 28 octombrie, pe intervalul emisiunii Masked Singer (21:30-23:30), la nivel COMERCIAL:

  COMERCIAL (18-49 Urban) Persoane Rtg % Share
1 Pro TV 226.000 5,4 18,7
2 Antena 1 220.000 5,3 18,2
3 Kanal D 173.000 4,2 14,3
4 Romania TV 44.000 1,1 3,6
5 DigiSport 1 39.000 0,9 3,2
6 Prima TV 37.000 0,9 3,1
7 Antena 3 31.000 0,8 2,6
8 Digi 24 31.000 0,7 2,6
9 Diva 31.000 0,7 2,6
10 National TV 30.000 0,7 2,5

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Autor: Daniel Samoilă daniel.samoilapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • oamenii nu aleg femeia ci mireasa la antena stars pro 2 esec total
  • Sabina si al doilea film de la 22 15 va fi tot din 20 20 Unhiged
  • Marian, PRO TV difuzează pe 7 noiembrie filmul Greenland cu Gerard Butler este din 2020 .
  • Înseamnă că va supăra adevărul, dispăreți postaci angajați, asia urban fierbintei rural asta e , ha
  • @Expertul @Allex
    Care este numele editorului de la Pro TV venit acum la Antena care dublează știrile de o scurtă perioadă pentru Observator??,
    mereu îl confundam Cu cei plecați la Digi în urmă cu ceva ani
  • Expertule, mai este o emisiune care trebuie sa iasa la pensie Pe bune?
  • Expertule ,o radiografie corecta chiar daca vor iesi cativa sa te injure ,parerea mea este ca daca pro 2 ar reveni la fosta denumire Acasa tv si ar aduce cateva seriale vechi din epoca telenovelelor de aur care faceau audienta si ar renunta la indiene poate ar reveni la audiente mai mari
  • La aprox 2 luni, de la debutul grilelor de toamna putem trage cateva concluzii: 1. ProTV este lider in Prime Time, sapte zile din sapte, pe toate segmentele de public. 2. Antena 1 supravietuieste doar datorita Asia Expres. 3. Las Fierbinti este urmarit in medie de peste 2 milioane de telespectatori la fiecare episod, iar pe cele doua targeturi comerciale obtine in jur de 30% market share, fiind unul dintre cele mai bune sezoane. 4. Cabral cu Ce spun romanii sterge pe jos cu Pretul cel bun prezentat de Liviu Varciu. 5. StirileProTV de la 19.00 are audiente aproape duble fata de Observatorul manageriat de Anca Budinschi si felix Draghici. Observator nu poate sa fie jurnalul Nr1 chiar daca ar lua toata redactia de stiri de la ProTV pentru ca familia Voiculescu nu prezinta incredere pentru romani. 6.Masked Singer si Casatoriti pe nevazute sunt doua esecuri pentru ProTV in aceasta Toamna. 7. Superstar a adus pozitia de lider pentru ProTV vineri si sambata, dar ma indoiesc ca se mai face un alt sezon, avand in vedere ca audientele sunt mai slabe ca la Vocea Romaniei si sub media statiei in Prime Time. 8. Vlad are audiente bune , in conditiile in care se bate cu cel mai bun show de la Antena1. 9. Incercarea managementului de a creste audientele Pro2 cu un format asa slab ca Femeia alege se incadreaza tot la esec. Audientele Pro2 pot creste cu ceva seriale asemanatoare cu Lectii de viata care n-ar fi asa de scumpe. Cred ca formatul The Farm sau Big Brother cu difuzarea primului episod pe ProTV si apoi mutat pe Pro2 ar scoate audiente bune. La sfarsit vreau sa precizez ca pentru mine televiziunea clasica a murit, avand in vedere ca am tot ce ma intereseaza pe Netflix si Voyo.
  • continua campionatul de debitat bazaconii si urlete al detectivilor de la mascati!

Trimite un comentariu

sus