Skip to main content

Las Fierbinţi conduce topul audienţelor de joi seara. În schimb, MasterChef şi-a găsit naşele: Zuleyha şi Adela

 
Las Fierbinţi conduce topul audienţelor de joi seara. În schimb, MasterChef şi-a găsit naşele: Zuleyha şi Adela

Serialul Las Fierbinţi continuă să fie cel mai ales program TV de români, însă MasterChef nu reuşeşte să treacă de Zuleyha şi Adela.

Publicitate

Aproape 1,9 milioane de români au stat pe Pro TV să vadă Las Fierbinţi, însă mai mult de jumătate au schimbat canalul atunci când a început MasterChef.

Astfel, Pro TV a trecut de pe primul loc pe al treilea, pe intervalul emisiunii culinare, făcând loc serialelor Mă numesc Zuleyha (Kanal D) şi Adela (Antena 1).

Televiziunea de ştiri Antena 3, care a difuzat programe tip Breaking News despre războiul din Ucraina, şi-a menţinut poziţia a patra în clasamentul audienţeler. A avut aproximativ jumătate de milion de telespectatori la nivel naţional, poziţionându-se astfel în faţa rivalei România TV.

Iar postul Pro X a avut audienţe peste medie cu meciul de fotbal din Europa League, dintre Galatasaray şi Barcelona, transmis pe intervalul Las Fierbinţi.

Aproximativ 300.000 de suporteri din întreaga ţară s-au uitat la meciul care s-a încheiat cu scorul 1-2, în favoarea echipei spaniole.

Paginademedia.ro prezintă în continuare audienţele serii de joi, pe intervalul Las Fierbinţi: 

Naţional. Las Fierbinţi nu a depăşit pragul de două milioane de telespectatori joi seara, însă a stat bine în cifre, cu o audienţă de 1.866.000 de persoane.

Şi Zuleyha a stat aproape, fiind urmărită de 1,7 milioane de fani ai serialului turcesc.

Adela, de la Antena 1, a ocupat şi ea un loc pe podium, dar la distanţă de cel puţin jumătate de milion de privitori faţă de Pro Tv şi Kanal D, înregistrând o audienţă de 1.188.000 de persoane.

Urban. Serialul de comedie de la Pro TV a fost în vârful topului şi la oraşe, cu aproape 900.000 de privitori (875.000, mai exact).

Zuleyha I-a suflat, din nou, în ceafă, poziţionând Kanal D pe locul doi, cu 781.000 de telespectatori. Iar Adela a obţinut tot locul trei, cu 530.000 de fani care au stat pe Antena 1.

Comercial Urban 21-54 de ani. Las Fierbinţi a fost prima alegere şi a tinerilor de la oraşe. Aproximativ jumătate de milion de români din mediul urban, cu vârste cuprinse între 21 şi 54 de ani, au stat pe Pro TV (492.000, mai exact).

Locul doi, dar cu cifre la jumătate, a fost ocupat de Zuleyha de la Kanal D - 251.000 de privitori, iar locul trei de Adela de la Antena 1, cu 234.000.

Audienţa posturilor TV de joi, 17 martie, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21:25), la nivel NAŢIONAL:

  NATIONAL Nr. persoane Rtg% Share
1 Pro TV 1.866.000 10.6 20.3
2 Kanal D 1.715.000 9.7 18.7
3 Antena 1 1.188.000 6.8 12.9
4 Antena 3 492.000 2.8 5.4
5 Romania TV 434.000 2.5 4.7
6 Antena Stars 335.000 1.9 3.6
7 Pro X 284.000 1.6 3.1
8 Happy Channel 218.000 1.2 2.4
9 Prima TV 209.000 1.2 2.3
10 TVR 1 183.000 1.0 2.0

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/cotă de piaţă: de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV de joi, 17 martie, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21:25), în mediul URBAN:

  URBAN Nr. persoane Rtg% Share
1 Pro TV 875.000 9.2 19.4
2 Kanal D 781.000 8.2 17.3
3 Antena 1 530.000 5.6 11.8
4 Antena 3 282.000 3.0 6.3
5 Romania TV 234.000 2.5 5.2
6 Pro X 171.000 1.8 3.8
7 Antena Stars 170.000 1.8 3.8
8 Digi 24 128.000 1.3 2.8
9 Happy Channel 93.000 1.0 2.1
10 Prima TV 85.000 0.9 1.9

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România, din mediul urban.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV de joi, 17 martie, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21:25), pe publicul COMERCIAL URBAN 21-54 de ani:

  URBAN 21-54 ani Nr. persoane Rtg% Share
1 Pro TV 492.000 10.4 26.3
2 Kanal D 251.000 5.3 13.4
3 Antena 1 234.000 4.9 12.5
4 Pro X 87.000 1.8 4.7
5 Antena 3 81.000 1.7 4.3
6 Digi 24 74.000 1.6 4.0
7 Antena Stars 71.000 1.5 3.8
8 Romania TV 62.000 1.3 3.3
9 Prima TV 42.000 0.9 2.2
10 TVR 1 31.000 0.7 1.7

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România, din mediul urban.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

MasterChef a cedat în faţa doamnelor, Zuleyha şi Adela

Naţional. Cum s-a terminat Las Fierbinţi, cum Pro TV a picat de pe locul întâi. Românii au plecat masiv de pe Pro când a început emisiunea MasterChef.

De la aproape două milioane câţi se uitau la serialul de comedie, au mai rămas puţini peste 700.000 să vadă cooking show-ul cu Chef Joseph Hadad, Chef Foa şi Chef Radu Dumitrescu.

Primul loc în clasament, după ora 21.30, a fost adjudecat de Zuleyha cu un milion şi jumătate de fani în faţa televizioarelor. Astfel, 1.575.000 de români s-au uitat la Kanal D, în timp ce Antena 1 cu Adela a câştigat 1.160.000.

Locul trei a fost ocupat de Pro TV, cu 739.000 de români care s-au uitat la MasterChef.

Urban. Emisiunea culinară de la Pro TV şi-a menţinut poziţia a treia în clasament şi la oraşe, având o audienţă de 331.000 de privitori.

Zuleyha a continuat să conducă topul, cu 742.000 de fani ai serialului turcesc pe Kanal D. Iar Adela a urmat-o, cu 547.000 de români din mediul urban care au ales să se uite la Antena 1.

Comercial Urban 21-54 de ani. Ordinea în clasament se menţine aceeaşi şi pe acest segment de public: Kanal D, Antena 1 şi Pro TV.

MasterChef nu trecut de Zuleyha şi de Adela nici în rândul tinerilor de la oraşe. Cooking show-ul a fost urmărit de 195.000 de români cu vârste cuprinse între 21 şi 54 de ani, în timp ce la Zuleyha s-au uitat 270.000, iar la Adela 245.000.

Audienţa posturilor TV de joi, 17 martie, pe intervalul MasterChef (21:30-21:30), la nivel NAŢIONAL:

  NATIONAL Nr. persoane Rtg% Share
1 Kanal D 1.575.000 9.0 22.2
2 Antena 1 1.160.000 6.6 16.3
3 Pro TV 739.000 4.2 10.4
4 Antena 3 460.000 2.6 6.5
5 Romania TV 408.000 2.3 5.7
6 Pro X 242.000 1.4 3.4
7 Prima TV 233.000 1.3 3.3
8 Digi 24 152.000 0.9 2.1
9 Antena Stars 138.000 0.8 1.9
10 National TV 137.000 0.8 1.9

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/cotă de piaţă: de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV de joi, 17 martie, pe intervalul MasterChef (21:30-21:30), în mediul URBAN:

  URBAN Nr. persoane Rtg% Share
1 Kanal D 742.000 7.8 20.7
2 Antena 1 547.000 5.8 15.2
3 Pro TV 331.000 3.5 9.2
4 Antena 3 250.000 2.6 7.0
5 Romania TV 232.000 2.4 6.5
6 Prima TV 127.000 1.3 3.5
7 Digi 24 113.000 1.2 3.1
8 Pro X 96.000 1.0 2.7
9 National TV 79.000 0.8 2.2
10 Realitatea Plus 64.000 0.7 1.8

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România, din mediul urban.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV de joi, 17 martie, pe intervalul MasterChef (21:30-21:30), pe publicul COMERCIAL URBAN 21-54 de ani:

  URBAN 21-54 ani Nr. persoane Rtg% Share
1 Kanal D 270.000 5.7 18.4
2 Antena 1 245.000 5.1 16.7
3 Pro TV 195.000 4.1 13.3
4 Antena 3 77.000 1.6 5.3
5 Digi 24 61.000 1.3 4.1
6 Pro X 48.000 1.0 3.3
7 Romania TV 47.000 1.0 3.2
8 National TV 39.000 0.8 2.7
9 Pro Cinema 35.000 0.7 2.4
10 Prima TV 32.000 0.7 2.2

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România, din mediul urban.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Autor: Alexandra Irimiea alexandra.irimieapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Ha Ha
    Mile, dar de eșecul răsunător numit Chefi Cu Limită Zero nu zici? Nu zici și că Adelinara e bătută de turcisme? Nu zici postac? Și încă un lucru. MasterChef e foarte slab, dar e peste Chefii Zero ha ha ha
  • Sabina Sabina
    Ana,cu plăcere.
  • Mile Mile
    Postaci încă nu dispăreți ha
  • Ana Ana
    Păcat de Cotimanis! Eu încă sper să revină la Pro, deși e puțin probabil. Voce mai bună ca a lui nu există! Nu-mi vine sa cred ca Pro și-a scăpat vocea emblematică.

    Masterchef are mai multă audienta decât Chefi fără limite, este ok, dar mă enervează momentul eliminării, cum își bat joc de concurenți și ii amăgesc ca ii urca la balcon, ca mai apoi sa-i elimine. Pe Acasă am văzut că va fi și Masterchef, oare va fi cu aceeași concurenți? Ar fi putut muta direct emisiunea pe Acasă, iar în locul ei să bage mai mult Las Fierbinți, sau un episod Survivor
    Mulțumesc pentru răspunsuri, Sabina, Allex și CH+.
  • MucCelMic MucCelMic
    Isi ia si Pro-ul bataie o zi la cateva saptamani si hop, apare postac mile sa se gudure. Masterchef e foarte slab, intr-adevar, dar tot este peste bucatarii zero, cum spunea cineva pe aici, asa ca de azi, fuguta la somn, ca nu mai pupi audienta pana joia viitoare. Ha!
  • Sega Sega
    Pacat de aceasta emisiune ,daca a ajuns o telenovela de toata jena turceasca sa te bata , parerea mea este sa o scoata cat mai curand sau sa bage doua episoade din Las Fierbinti si dupa emisiunea
  • Allex Allex
    @Ana
    Vocile principale ale Pro Tv sunt George Vintilă, Valentin Teodosiu și Florin Piersic Jr.
  • Mile Mile
    Ce fain sta pro lângă antena 3 ha
  • CH+ CH+
    Ana. Florin Piersic Jr. e vocea PRO TV din toamna 2020.
  • Sabina Sabina
    Ana ,voice over la Pro TV este Valentin Teodosiu ,dar și George Vintilă și Florin Piersic Junior.La Pro Gold și Pro Cinema este actorul Ion Andrei Ionescu, iar la Pro 2 deja apare o nouă voce pe care nu am recunoscut-o.
  • B.A.M B.A.M
    La ce te referi, @Mircea???
  • Mile Mile
    Postacii pe 3 o sa facă crize iar
  • Ha Ha
    De muuuuult timp n-a mai reușit Kanal D performanța să fie pe primul loc pe linie cu un serial turcesc. Felicitări! Chiar dacă e doar pe interval de 2 ore :)
  • abc+ abc+
    Cifre tot mai mari pe Comercial la Kanal D! În trecut, postul nu atingea nici 200,000 pe comercial
  • Ana Ana
    Știe cineva cine mai e vocea Pro acum?
    Știu de Valentin, George Vintilă..
    Mi s-a părut ca am auzit o voce nouă. Florin Piersic Jr. mai este?

Trimite un comentariu

sus