Skip to main content

AUDIENŢE. Las Fierbinţi, previzibil: Locul 1 la distanţă. Adela şi Masterchef, depăşite de Zuleyha în ţară şi la oraşe

 
AUDIENŢE. Las Fierbinţi, previzibil: Locul 1 la distanţă. Adela şi Masterchef, depăşite de Zuleyha în ţară şi la oraşe

Scenariul de joia trecută nu s-a mai repetat integral. Prima parte a serii a urmat un traseu previzibil: Las Fierbinţi a fost lider de audienţă, detaşat, fără drept de apel.

Publicitate

Diferenţa vine după finalul Las Fierbinţi. Când a început MasterChef, clasamentul s-a schimbat. Dacă săptămâna trecută pe primul loc era Adela, de data aceasta prima poziţie a fost a serialului turcesc Zuleyha, de pe Kanal D..

În cifre: Las Fierbinţi a sărit,  în fiecare minut, de două milioane de telespectatori, cifre de care niciun concurent nu se apropie. 

În schimb, MasterChel a fost urmărit de aproape 900.000 de persoane din toată ţara, în timp ce Zuleya a strâns aproape un milion şi jumătate de fani, iar Adela puţin peste un milion. 

De notat că pe intervalul MasterChef serialul difuzat de Antena 1 a fost lider doar în rândul tinerilor de la oraşe, publicul comercial, adică.

Paginademedia.ro prezintă în continuare audienţa posturilor TV, pe intervalul Las Fierbinţi şi Master Chef:

Naţional. Las Fierbinţi se menţine lider de audienţă pe toate targeturile, reuşind să strângă în faţa micilor ecrane peste 2,1 milioane de români. 

Serialul turcesc Mă numesc Zuleya de la Kanal D s-a clasat pe poziţie secundă, cu aproape 1,5 milioane de fani, iar serialul Adela a poziţionat Antena 1 pe locul trei, cu aproape 1,1 milioane de privitori.

Urban. Clasamentul a rămas neschimbat şi la oraşe: Pro TV, Kanal D şi Antena 1. Las Fierbinţi a strâns în faţa micilor ecrane circa un milion de români (982.000, mai precis), cifre aproape duble faţă de următoarele clasate. 

Astfel, pe acelaşi interval cu Las Fierbinţi, Zuleya de la Kanal D a avut 644.000 de fani, iar Adela cu peste 50.000 mai puţini (486.000). 

Urban 21-54 de ani. Las Fierbinţi şi-a menţinut poziţia de lider de audienţă şi în rândul tinerilor de la oraşe. Serialul de comedie a strâns 554.000 de români în faţa micilor ecrane.

Adela a trecut de pe trei pe doi, pe acest target, cu 217.000 de telespectatori, depăşind Zuleya, la care s-au uitat 178.000.

Audienţa posturilor TV de joi, 17 februarie, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21:30), la nivel NAŢIONAL:

  NATIONAL Nr. persoane Rtg% Share
1 Pro TV 2.103.000 12.0 24.0
2 Kanal D 1.496.000 8.5 17.1
3 Antena 1 1.075.000 6.1 12.3
4 Romania TV 383.000 2.2 4.4
5 Antena 3 336.000 1.9 3.8
6 Antena Stars 236.000 1.3 2.7
7 Pro Cinema 223.000 1.3 2.5
8 DigiSport 1 213.000 1.2 2.4
9 Happy Channel 178.000 1.0 2.0
10 Prima TV 164.000 0.9 1.9

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/cotă de piaţă: de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV de joi, 17 februarie, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21:30), în mediul URBAN:

  URBAN Nr. persoane Rtg% Share
1 Pro TV 982.000 10.3 22.2
2 Kanal D 644.000 6.8 14.6
3 Antena 1 486.000 5.1 11.0
4 Romania TV 236.000 2.5 5.3
5 Antena 3 204.000 2.1 4.6
6 Antena Stars 124.000 1.3 2.8
7 Pro X 99.000 1.0 2.2
8 DigiSport 1 91.000 1.0 2.1
9 Prima TV 86.000 0.9 1.9
10 Happy Channel 84.000 0.9 1.9

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România, din mediul urban.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV de joi, 17 februarie, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21:30), pe publicul COMERCIAL URBAN 21-54 de ani:

  URBAN 21-54 ani Nr. persoane Rtg% Share
1 Pro TV 554.000 11.6 30.8
2 Antena 1 217.000 4.5 12.1
3 Kanal D 178.000 3.7 9.9
4 Romania TV 70.000 1.5 3.9
5 Pro X 50.000 1.1 2.8
6 Antena Stars 47.000 1.0 2.6
7 Prima TV 44.000 0.9 2.4
8 Antena 3 38.000 0.8 2.1
9 Digi 24 37.000 0.8 2.0
10 DigiSport 1 37.000 0.8 2.0

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România, din mediul urban.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

 


Adela sau Masterchef? Niciuna. A câştigat Zuleyha

S-a terminat Las Fierbinţi, s-a dus locul întâi pentru Pro TV. Dacă Las Fierbinţi a adus în faţa televizoarelor peste două milioane de români, din întreaga ţara, emisiunea Master Chef, care a început imediat după serial, nu a mai avut aceeaşi performanţă. 

În partea a doua a serii, Pro TV nu a mai condus clasamentul cu emisiunea Master Chef. Show-ul culinar o ocupat locul trei, cu 896.000 de telespectatori, la distanţă de jumătate de milion faţă de Zuleyha care a dus Kanal D pe locul întâi cu o audienţă de 1,4 milioane de persoane.

Serialul Adela a clasat Antena 1 locul doi, cu peste un milion de fani în faţa televizoarelor.

Master Chef nu a fost primul fel nici al celor de la oraşe. Emisiunea s-a clasat pe trei şi a avut 373.000 de telespectatori din mediul urban, în timp ce la Zuleyha s-au uitat aproape 600.000 (595.000, mai precis), poziţionând Kanal D pe primul loc.

Poziţia secundă a fost ocupată de Antena 1, cu puţin peste jumătate de milion de privitori (506.000). 

Un clasament diferit pe publicul comercial. Antena 1, cu Adela, a fost pe primul loc pe intervalul Masterchef. Astfel, 245.000 de tineri s-au uitat la Adela, în timp ce Master Chef a avut cu 30.000 mai puţini - o audienţă de 215.000, mai precis, ducând Pro TV pe locul doi.

În rândul publicului comercial, Zuleya şi Kanal D au ocupat locul trei, cu aproape 200.000 de fani (198.000, mai exact).


Audienţa posturilor TV de joi, 17 februarie, pe intervalul Master Chef (21:30-23:30), la nivel NAŢIONAL:

  NATIONAL Nr. persoane Rtg% Share
1 Kanal D 1.408.000 8.0 20.2
2 Antena 1 1.085.000 6.2 15.6
3 Pro TV 896.000 5.1 12.9
4 Antena 3 397.000 2.3 5.7
5 Romania TV 356.000 2.0 5.1
6 Prima TV 263.000 1.5 3.8
7 Pro Cinema 198.000 1.1 2.8
8 DigiSport 1 158.000 0.9 2.3
9 Realitatea Plus 124.000 0.7 1.8
10 Pro X 122.000 0.7 1.8

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/cotă de piaţă: de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV de joi, 17 februarie, pe intervalul Master Chef (21:30-23:30), în mediul URBAN:

  URBAN Nr. persoane Rtg% Share
1 Kanal D 595.000 6.3 16.8
2 Antena 1 506.000 5.3 14.3
3 Pro TV 373.000 3.9 10.5
4 Antena 3 221.000 2.3 6.2
5 Romania TV 204.000 2.1 5.8
6 Prima TV 174.000 1.8 4.9
7 Pro Cinema 91.000 1.0 2.6
8 Pro X 82.000 0.9 2.3
9 DigiSport 1 81.000 0.9 2.3
10 Realitatea Plus 71.000 0.7 2.0

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România, din mediul urban.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV de joi, 17 februarie, pe intervalul Master Chef (21:30-23:30), pe publicul URBAN 21-54 de ani:

  URBAN 21-54 ani Nr. persoane Rtg% Share
1 Antena 1 245.000 5.1 16.6
2 Pro TV 215.000 4.5 14.6
3 Kanal D 198.000 4.2 13.5
4 Prima TV 70.000 1.5 4.7
5 Romania TV 60.000 1.3 4.1
6 Pro X 49.000 1.0 3.4
7 Antena 3 40.000 0.8 2.7
8 DigiSport 1 35.000 0.7 2.4
9 Pro Cinema 32.000 0.7 2.2
10 Digi 24 29.000 0.6 2.0

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România, din mediul urban.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Autor: Alexandra Irimiea alexandra.irimieapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Pana acum, cel mai slab "produs" de la Pro TV este MasterChef. La Antena 1, avem cam multe. Adela, iUmor (poate duminica o duce mai bine). Stand Up a fost amanat. Sa vedem ce o sa faca emisiunea cu dans.
    Deci, tot in Chefi isi pune speranta de mai bine postul Antena 1.
  • Mile mile, nu veniti pe aici sa laudati Adelinara Zero ?
    Foarte slaba Adelinara, nu postaci ? Audienta cam la jumate, pe comercial, fata de Vlad. Si Vlad se batea cu Chefii sau Asiaticii. Nu cu MasterChef ca Adelinara.
  • Daca Adela e cam la egalitate cu MasterChef pe comercial, ne dam seama cat de bun e serialul...

Trimite un comentariu

sus