Skip to main content

AUDIENŢE. Las Fierbinţi continuă să ţină românii în faţa televizoarelor. Locul 1. Topul se schimbă pe intervalul MasterChef

 
Las Fierbinţi este lider de audienţă pe toate targeturile. Sursa foto: Facebook/Las Fierbinţi
Las Fierbinţi este lider de audienţă pe toate targeturile. Sursa foto: Facebook/Las Fierbinţi

Serialul românesc de comedie Las Fierbinţi continuă să adune românii în număr mare, seară de seară, în faţa televizoarelor. Şi, evident, să menţină Pro TV lider de audienţă.

Publicitate

Însă postul de televiziune cade tocmai pe trei atunci când programul se termină şi începe emisiunea MasterChef.

În general, aproape două milioane de telespectatori sau chiar mai mulţi urmăresc aventurile lui Celentano şi amicilor lui. Joi seara, puţin peste 1,7 milioane de români au ales să se uite la Las Fierbinţi.

În schimb, MasterChef nu a reuşit să menţină Pro TV pe primul loc. Postul a pierdut aproape 300.000 de privitori şi două poziţii în clasament pe acest interval.

Foarte aproape de Las Fierbinţi s-a ţinut şi Zuleyha de la Kanal D. Serialul turcesc a fost urmărit de peste 1,5 milioane de telespectatori.

Adela a avut cifre mai mici - în jur de un milion de fani au stat pe Antena 1, mai puţini decât cei care s-au uitat la Las Fierbinţi şi Zuleyha, dar mai mulţi decât cei care au ales MasterChef.

Televiziunile de ştiri continuă să câştige public, însă Antena 3 nu mai este cel mai urmărit post. România TV şi-a reluat locul patru în clasamentul audienţelor, înaintea Antenei 3. Iar surpriza vine de la Digi 24 care stă cel mai bine pe publicul comercial.

Paginademedia.ro prezintă în continuare audienţele televiziunilor de joi, pe intervalul Las Fierbinţi:

Naţional. Serialul Las Fierbinţi, care a împlinit anul acesta în martie 10 ani de la prima difuzare, continuă să câştige inimile românilor. Inimile şi mai ales atenţia lor.

Cu Las Fierbinţi, Pro TV se menţine lider de audienţă pe toate targeturile.

Peste 1,7 milioane de români s-au uitat la serialul românesc de comedie, în timp ce Zuleyha s-a clasat pe doi, destul de aproape (1,6 milioane), iar Adela pe trei, cu 1.065.000.

România TV s-a întors pe locul patru, cu aproape jumătate de milion de telespectatori, înaintea Antenei 3 care a ocupat locul cinci, cu o audienţă de 380.000 de privitori.

Digi 24 şi Realitatea Plus s-au clasat pe locurile opt şi nouă, cu 179.000 de telespectatori, respectiv 144.000.

Urban. Românii de la oraşe au ales tot Las Fierbinţi. Mai bine de 900.000 au stat pe Pro TV, în timp ce la Zuleyha s-au uitat 751.000, iar la Adela puţin peste jumătate de milion (509.000, mai exact).

Comercial Urban 21-54 de ani. Publicul comercial este câştigat tot de Pro TV, cu jumătate de milion de tineri de la oraşe.

Kanal D şi Antena 1 au cifre la jumătate. Astfel, la Zuleyha s-au uitat 273.000 de tineri de la oraşe, cu vârste cuprinse între 21 şi 54 de ani. Iar Adela a fost urmărită de 230.000 de fani.

Dacă la primele trei televiziuni nu sunt surprize, nu la fel putem spune de următoarea clasată. Aşadar, pe locul patru, pe acest target de audienţă, nu se află România TV, ci Digi 24, cu 84.000 de privitori. România TV se află abia pe şapte, cu cifre la jumătate, iar Antena 3 pe acelaşi loc cinci, cu 80.000 de privitori.

Audienţa posturilor TV de joi, 31 martie, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21:30), la nivel NAŢIONAL:

  NATIONAL Nr. persoane Rtg% Share
1 Pro TV 1.743.000 9.9 21.5
2 Kanal D 1.558.000 8.9 19.2
3 Antena 1 1.065.000 6.1 13.1
4 Romania TV 491.000 2.8 6.0
5 Antena 3 380.000 2.2 4.7
6 Antena Stars 276.000 1.6 3.4
7 Pro Cinema 192.000 1.1 2.4
8 Digi 24 179.000 1.0 2.2
9 Realitatea Plus 144.000 0.8 1.8
10 Happy Channel 143.000 0.8 1.8

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/cotă de piaţă: de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV de joi, 31 martie, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21:30), în mediul URBAN:

  URBAN Nr. persoane Rtg% Share
1 Pro TV 902.000 9.5 21.3
2 Kanal D 751.000 7.9 17.7
3 Antena 1 509.000 5.3 12.0
4 Romania TV 278.000 2.9 6.6
5 Antena 3 246.000 2.6 5.8
6 Antena Stars 151.000 1.6 3.6
7 Digi 24 133.000 1.4 3.1
8 Realitatea Plus 82.000 0.9 1.9
9 Happy Channel 82.000 0.9 1.9
10 DigiSport 1 81.000 0.9 1.9

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România, din mediul urban.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV de joi, 31 martie, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21:30), pe publicul COMERCIAL URBAN 21-54 de ani:

  URBAN 21-54 ani Nr. persoane Rtg% Share
1 Pro TV 500.000 10.5 29.5
2 Kanal D 273.000 5.7 16.1
3 Antena 1 230.000 4.8 13.6
4 Digi 24 84.000 1.8 5.0
5 Antena 3 80.000 1.7 4.7
6 Antena Stars 53.000 1.1 3.1
7 Romania TV 44.000 0.9 2.6
8 DigiSport 1 34.000 0.7 2.0
9 TVR 1 29.000 0.6 1.7
10 Prima TV 23.000 0.5 1.3

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România, din mediul urban.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

MasterChef nu face faţă serialelor

Naţional. Zuleyha îşi revendică locul întâi odată cu terminarea serialului Las Fierbinţi. La fel face şi Adela, care urcă şi ea o poziţie în clasament.

Emisiunea MasterChef duce Pro TV tocmai pe locul trei, cu 723.000 de urmăritori ai secretelor culinare. Cifrele sunt la jumătate faţă de lider - Kanal D cu Zuleya având şi pe acest interval aproximativ 1,5 milioane de telespectatori.

Antena 1 îşi adjudecă locul doi cu Adela, care a fost urmărită de 1.134.000 de fani.

Urban. Clasamentul la nivel de vârf se menţine acelaşi şi la oraşe: Kanal D, Antena 1 şi Pro TV.

MasterChef nu reuşeşte să treacă de Zuleyha şi de Adela. Astfel, serialul turcesc de la Kanal D a fost urmărit de aproape 700.000 de fani, Adela a avut şi ea publicul ei de peste 560.000 de persoane, iar la MasterChef s-au uitat 359.000 de telespectatori.

Comercial Urban 21-54 de ani. Clasementul e la fel şi pe publicul comercial, însă diferenţele între jucători sunt mai mici.

Astfel, Zuleyha e stăpână cu 282.000 de privitori, pe intervalul MasterChef. Adela rămâne foarte aproape, cu 280.000 de fani. Iar show-ul culinar de la Pro TV obţine o audienţă de 223.000 de persoane pe acest target.

Audienţa posturilor TV de joi, 31 martie, pe intervalul MasterChef (21:30-23:30), la nivel NAŢIONAL:

  NATIONAL Nr. persoane Rtg% Share
1 Kanal D 1.486.000 8.4 21.7
2 Antena 1 1.134.000 6.4 16.5
3 Pro TV 723.000 4.1 10.6
4 Romania TV 494.000 2.8 7.2
5 Antena 3 410.000 2.3 6.0
6 Prima TV 222.000 1.3 3.2
7 Digi 24 178.000 1.0 2.6
8 Pro Cinema 170.000 1.0 2.5
9 Antena Stars 145.000 0.8 2.1
10 Realitatea Plus 144.000 0.8 2.1

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/cotă de piaţă: de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV de joi, 31 martie, pe intervalul MasterChef (21:30-23:30), în mediul URBAN:

  URBAN Nr. persoane Rtg% Share
1 Kanal D 692.000 7.3 19.4
2 Antena 1 563.000 5.9 15.8
3 Pro TV 359.000 3.8 10.0
4 Romania TV 299.000 3.1 8.4
5 Antena 3 223.000 2.3 6.2
6 Digi 24 124.000 1.3 3.5
7 Prima TV 122.000 1.3 3.4
8 Realitatea Plus 87.000 0.9 2.4
9 Pro Cinema 71.000 0.8 2.0
10 National TV 70.000 0.7 2.0

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România, din mediul urban.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV de joi, 31 martie, pe intervalul MasterChef (21:30-23:30), pe publicul COMERCIAL URBAN 21-54 de ani:

  URBAN 21-54 ani Nr. persoane Rtg% Share
1 Kanal D 282.000 5.9 18.8
2 Antena 1 280.000 5.9 18.7
3 Pro TV 223.000 4.7 14.9
4 Digi 24 80.000 1.7 5.3
5 Romania TV 75.000 1.6 5.0
6 Antena 3 73.000 1.5 4.9
7 Prima TV 42.000 0.9 2.8
8 Pro Cinema 29.000 0.6 1.9
9 Antena Stars 28.000 0.6 1.9
10 National TV 28.000 0.6 1.9

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România, din mediul urban.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Autor: Alexandra Irimiea alexandra.irimieapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • SobySobea SobySobea
    @abc+, alea erau zvonuri false. Acum e oficial, Digi 24 e un fel de OTV!
    Deci România TV = OTV 1, Digi 24 = OTV 2, Antena 3 nu prea seamănă cu OTV deoarece nu mai au burtiere galbene de când și-a schimbat grafica în mai 2021, Realitatea Plus seamănă cu Nașul TV și News România, dar cu mai multă audiență decât Nașul TV și News România și B1 TV a scăpat să mai fie OTV după ce Tudor Barbu a plecat de la B1 TV la TVR 3.

    Sunt SobySobea și sunt utilizatorul banat de pe comunitatea RDI-Board și Forumul Softpedia.
  • Mile Mile
    Sabina participa ca postaca ha
  • Șerban Șerban
    @Rățoi
    "Nu suntem nici în cizme și nici alcoolici cu toții, deci hai să nu mai jignim."
    Las Fierbinți e popular din cauza mentalității de român prost și fudul. De aia.
    Românului îi place să își vadă semenii trăind mai rău decât el, să facă mișto și să râdă de ei.
    Calitatea scripturilor episoadelor este execrabilă, dar treci repede cu vederea când îl vezi pe amărât că rămâne amărât, pe bețiv dormind în șanț și pe șmecher luându-și bătaie.
    Tu lăudând emisiunea asta doar îți etalezi acea latură. După ce se termină emisiunea închizi repede TV-ul și te culci, ca să nu-ți amintești că nu ai mai văruit prin casă de 10 ani.
  • abc+ abc+
    @R Răzvan Putina ia de aici 000000, pune-le tu unde vrei, mai termină *** cu comentariile inutile, în alte articole jignești PaginaDeMedia că de ce nu publică audiențele

    @Soby, în locul tău nu aș mai comenta pe acest site, ești penibil. Apropo, unde sunt plecările alea din Decembrie de la Digi către B1??? Sau că Digi devine generalist din Ianuarie 2022.
    Ps: Nu mai avem nevoie de un OTV pentru că avem deja Antena3 și România tvc
  • Sabina Sabina
    Au început înscrierile pentru sezonul 13 Românii au talent.
  • Mile Mile
    Nu ai înțeles nimic 10 ani ha
  • Mile Mile
    Ce copiezi texte postaca mica ha
  • Rățoi Rățoi
    Unde e ăla care jignea prin comentarii publicul Las Fierbinți? Oamenii ăia filmează de zece ani și încă au succes, deci asta se vinde în România, asta vrea lumea. Nu suntem nici în cizme și nici alcoolici cu toții, deci hai să nu mai jignim. Ăștia care nu mai pot de rășini să se uite numai pe Mezzo și pe Da Vinci Learning:))))
  • Milogica Milogica
    Vai ce succes este masterchef , așteaptă aprilie sa înceapă chefu la cuțite, antena 3 de top , stars rupe cu mireasa

    De ce sa asteptam aprilie postacule ? Zi de Bucatarii Zero ce face, sub MasterChef. Aici DEZASTRU MONUMENTAL !
    SI zi de Adelinara Zero lidera la pensionari pesede. Hai curaj postacule.
    Si Antenuta 3 si Stele Zero rup la pensionari. Nu zici asta ?
  • Mile Mile
    Unde e Vlad nu îl găsesc în grila ha
  • SobySobea SobySobea
    Digi 24 = Noul OTV.

    Când îi vinde Dan Diaconescu marca și sigla OTV către Digi 24?
  • gogo gogo
    putem spune ca turcii nu prea au pierdut ca nu au survivor :)) sa fim seriosi, un film ca zuleyha e mult mai ieftin decat o productie ca survivor si uite ce cifre scoate
  • Mile Mile
    Vai ce succes este masterchef , așteaptă aprilie sa înceapă chefu la cuțite, antena 3 de top , stars rupe cu mireasa
  • Postacila Postacila
    cum sa ziceti asa ceva ca masterchef e pe 3 va permiteti se supara postacii

    Nu conteaza postacule. MasterChef e peste Bucatarii Zero pe comercial. Asta e tot ce conteaza postacule.
    Si vezi ca si Adelinara Zero (lidera la pensionari psd) e pe 3, sub turcisme. Dezastru !
    Nu laudai serialul ? Ca face alt sezon ? Dar il face degeaba. Ca are audiente la jumate fata de Vlad postacule.
  • CH+ CH+
    Cu aceste audiențe mici ale MasterChef (acu pe poziția 3 pe toate targeturile) e clar că emisiunea asta va fi anulată. Îmi pare rău de emisiune.

Trimite un comentariu

sus