Skip to main content

AUDIENŢE. Las Fierbinţi, de neînvins. Asia Express a trecut „săgeată” pe lângă Vlad

 
AUDIENŢE. Las Fierbinţi, de neînvins. Asia Express a trecut „săgeată” pe lângă Vlad

AUDIENŢE. Dinamica serii de luni a fost următoarea: Pro TV era lider detaşat cât timp a rulat serialul Las Fierbinţi, dar a pierdut primul loc în favoarea Antenei 1 când a început Vlad.

Publicitate

Detalii, în continuare:

Fără surprize pe intervalul Las Fierbinţi. Serialul de comedie cu Celetano, Firicel sau Bobiţă produce cele mai bune audienţe pentru Pro TV. Peste 1,9 milioane de români au urmărit episodul de aseară.

Situaţia s-a schimbat când a început Vlad. Episodul de aseară n-a prins la public, astfel că Pro TV a pierdut primul loc în favoarea Antenei 1. Postul Intact difuza o nouă ediţie din Asia Express.

Pe intervalul Asia Express, cel de trei ore şi jumătate, Antena 1 era lider doar la oraşe şi pe publicul comercial. În ţară câştigase Pro TV-ul.

Paginademedia.ro vă prezintă audienţele de aseară:

1. Audienţe „Fierbinţi” pentru Pro TV în prima parte a serii de luni

NAŢIONAL. Las Fierbinţi n-a avut rival pe propriul interval. Aproximativ 1.974.000 de români s-au uitat la episodul de aseară pe Pro TV.

A doua televiziune din top era Kanal D, cu peste 1,2 milioane de telespectatori. Postul Dogan difuza serialul turcesc Doctorul Minune.

Doar pe locul trei s-a clasat Antena 1, cu o nouă ediţie Asia Express - 1.178.000 de privitori.

URBAN. Las Fierbinţi, dominant şi la oraşe. Peste un milion de români au urmărit serialul pe Pro TV, în seara de luni, 18 octombrie.

Cifre mai bune pentru Antena 1, care ocupa locul secund cu 655.000 de telespectatori. Podiumul era completat de Kanal D, cu 604.000 de privitori.

COMERCIAL. Tinerii de la oraşe au urmărit şi ei în număr mare Las Fierbinţi pe Pro TV. Postul din Pache Protopopescu avea 437.000 de telespectatori, pe intervalul serialului de comedie.

Şi Antena 1 a scos audienţe bune pe acest segment de public, dar a prins doar locul doi în clasament, cu 329.000 de privitori. Pe trei era Kanal D, cu 167.000 de urmăritori.

Audienta posturilor TV luni, 18 octombrie, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21:30), la nivel NATIONAL:

  NATIONAL Persoane Rtg % Share
1 Pro TV 1.974.000 11,2 22,8
2 Kanal D 1.219.000 6,9 14,1
3 Antena 1 1.178.000 6,7 13,6
4 Romania TV 529.000 3,0 6,1
5 DigiSport 1 332.000 1,9 3,8
6 Antena 3 328.000 1,9 3,8
7 Happy Channel 253.000 1,4 2,9
8 Antena Stars 214.000 1,2 2,5
9 Realitatea Plus 184.000 1,0 2,1
10 TVR 1 165.000 0,9 1,9

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV luni, 18 octombrie, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21:30), în mediul URBAN:

  URBAN Persoane Rtg % Share
1 Pro TV 1.044.000 10,9 23,2
2 Antena 1 655.000 6,8 14,6
3 Kanal D 604.000 6,3 13,4
4 Romania TV 278.000 2,9 6,2
5 Antena 3 201.000 2,1 4,5
6 DigiSport 1 168.000 1,8 3,7
7 Happy Channel 150.000 1,6 3,3
8 Realitatea Plus 101.000 1,1 2,3
9 TVR 1 88.000 0,9 1,9
10 Antena Stars 87.000 0,9 1,9

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV luni, 18 octombrie, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21:30), la nivel COMERCIAL:

  COMERCIAL (18-49 Urban) Persoane Rtg % Share
1 Pro TV 437.000 10,5 29,7
2 Antena 1 329.000 7,9 22,4
3 Kanal D 167.000 4,0 11,3
4 DigiSport 1 51.000 1,2 3,5
5 Digi 24 34.000 0,8 2,3
6 Romania TV 33.000 0,8 2,2
7 TVR 1 32.000 0,8 2,2
8 TV1000 28.000 0,7 1,9
9 Happy Channel 25.000 0,6 1,7
10 Antena Stars 22.000 0,5 1,5

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.


2. Asia Express, mai urmărit decât Vlad

NAŢIONAL. Situaţia s-a schimbat pentru Pro TV pe intervalul Vlad. Postul din Pache se clasa doar pe trei, cu 1.015.000 de telespectatori.

Lider pe intervalul Vlad a fost Antena 1, cu 1.179.000 de privitori. Pe doi se clasa Kanal D, cu 1.028.000 de urmăritori.

URBAN. La oraşe s-a descurcat mai bine Vlad, în sensul că Pro TV a depăşit Kanal D. Postul din Pache avea 572.000 de telespectaotri pe intervalul serialului cu Adi Nartea în rol principal.

Şi de această dată s-a aflat pe primul loc Antena 1, cu 730.000 de privitori. Podiumul îl completa Kanal D, cu 528.000 de urmăritori.

COMERCIAL. Tinerii de la oraşe au preferat să urmărească Asia Express. Antena 1 câştiga şi pe acest segment de public, cu 383.000 de telespectatori.

Pro TV se clasa pe locul secund, cu serialul Vlad - 300.000 de privitori. Pe trei era Kanal D, cu 172.000 de urmăritori.

Audienta posturilor TV luni, 18 octombrie, pe intervalul serialului Vlad (21:30-23:30), la nivel NATIONAL:

  NATIONAL Persoane Rtg % Share
1 Antena 1 1.179.000 6,7 17,0
2 Kanal D 1.028.000 5,8 14,9
3 Pro TV 1.015.000 5,8 14,7
4 Romania TV 539.000 3,1 7,8
5 Antena 3 380.000 2,2 5,5
6 DigiSport 1 216.000 1,2 3,1
7 Happy Channel 171.000 1,0 2,5
8 Prima TV 160.000 0,9 2,3
9 National TV 155.000 0,9 2,2
10 Realitatea Plus 145.000 0,8 2,1

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV luni, 18 octombrie, pe intervalul serialului Vlad (21:30-23:30), în mediul URBAN:

  URBAN Persoane Rtg % Share
1 Antena 1 730.000 7,6 19,5
2 Pro TV 572.000 6,0 15,3
3 Kanal D 528.000 5,5 14,1
4 Romania TV 276.000 2,9 7,4
5 Antena 3 265.000 2,8 7,1
6 DigiSport 1 123.000 1,3 3,3
7 Happy Channel 94.000 1,0 2,5
8 Realitatea Plus 82.000 0,9 2,2
9 Prima TV 81.000 0,8 2,2
10 Antena Stars 69.000 0,7 1,8

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV luni, 18 octombrie, pe intervalul serialului Vlad (21:30-23:30), la nivel COMERCIAL:

  COMERCIAL (18-49 Urban) Persoane Rtg % Share
1 Antena 1 383.000 9,1 28,5
2 Pro TV 300.000 7,2 22,4
3 Kanal D 172.000 4,1 12,8
4 Antena 3 46.000 1,1 3,4
5 DigiSport 1 42.000 1,0 3,2
6 TV1000 31.000 0,7 2,3
7 Comedy Central 27.000 0,6 2,0
8 Romania TV 26.000 0,6 1,9
9 Antena Stars 22.000 0,5 1,6
10 Prima TV 19.000 0,5 1,4

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Autor: Daniel Samoilă daniel.samoilapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Mircinel Mircinel
    Antena 3 cel mai mare rating pana acum

    Degeaba. Pro sterge pe jos cu ea. Ha ha !
  • Ironiesc Ironiesc
    Vlad tot mai slab , per total asia express lider seara , asta succes pana la miezul nopții, romanii tot mai numeroși la ant

    Si Vlad peste Factorati, Accesati Umor Sec, Adelinara. Nu zici asta postac ?
    Si Pro in 3 ore peste Antenuta Zero pe comercial, nu zici asta postac ? 8,85 Pro si Antenuta 8,5 pe intervalul Fierbinti + Vlad (20:30-23:30).
  • Mile Mile
    Antena 3 cel mai mare rating pana acum
  • Mile Mile
    Vlad tot mai slab , per total asia express lider seara , asta succes pana la miezul nopții, romanii tot mai numeroși la ant

Trimite un comentariu

sus