Skip to main content

MasterChef, sezonul opt, la debut. A fost „felul întâi” doar la oraşe. Depăşit de Kanal D şi Antena 1 în toată ţara

 
MasterChef, sezonul opt, la debut. A fost „felul întâi” doar la oraşe. Depăşit de Kanal D şi Antena 1 în toată ţara

MasterChef a fost prima opţiune a telespectatorilor doar în mediul urban. La nivel naţional, Pro TV a fost a treia televiziune, după Kanal D, care avea un serial turcesc, şi după Antena 1, care îl avea pe Nea Marin. 

Publicitate

În plus, Pro TV a fost „felul al doilea” şi pe publicul comercial urban 21-54 de ani, unde a fost depăşit tot de Antena 1. 

Paginademedia.ro prezintă în continuare audienţa principalelor posturi de miercuri, 12 ianuarie, pe intervalul ediţiei de debut MasterChef:

Naţional. MasterChef a fost pe trei la nivelul întregii ţări, cu o medie de 1,2 milioane de telespectatori. A fost depăşit de Kanal D, care a avut serialul turcesc Fiica Ambasadorului, urmărit de peste 1,4 milioane de români. 

Locul secund a fost al Antenei 1, cu emisiunea Poftiţi pe la noi - Poftiţi prin ţară, care a ţinut în faţa televizoarelor tot 1,4 milioane de telespectatori

Romania TV a fost a patra televiziune, la distanţă de primele trei televiziuni, cu peste 560.000 de persoane. 

Urban. La oraşe, MasterChefii au fost lideri, cu aproape 690.000 de telespectatori, media pe minut. 

Pro TV a fost la mică distanţă de Antena 1, de pe poziţia secundă, urmărită de 670.000 de persoane de la oraşe. 

Poziţia a treia a fost ocupată de Kanal D, cu o medie de 600.000 de persoane, media de la oraşe. 

Comercial. Antena 1 a fost peste MasterChefii Pro TV şi pe publicul comercial urban cu vârste între 21 şi 54 de ani (noul target comercial pe care îl ia în calcul Paginademedia.ro în analizele audienţelor). Nea Marin a avut puţin peste 400.000 de persoane, în timp ce MasterChef a avut o medie de 390.000 de persoane. 

Audienţa posturilor TV de miercuri, 12 ianuarie, pe intervalul premierei MasterChef (20.30-22.30), la nivel NAŢIONAL:

  NATIONAL Nr persoane Rtg% Share
1 Kanal D 1.471.000 8.4 17.5
2 Antena 1 1.409.000 8.0 16.8
3 Pro TV 1.235.000 7.0 14.7
4 Romania TV 565.000 3.2 6.7
5 Antena 3 402.000 2.3 4.8
6 Happy Channel 222.000 1.3 2.6
7 Realitatea Plus 210.000 1.2 2.5
8 DigiSport 1 194.000 1.1 2.3
9 National TV 175.000 1.0 2.1
10 Pro Cinema 174.000 1.0 2.1

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV de miercuri, 12 ianuarie, pe intervalul premierei MasterChef (20.30-22.30), în mediul URBAN:

  URBAN Nr persoane Rtg% Share
1 Pro TV 687.000 7.2 15.9
2 Antena 1 670.000 7.0 15.5
3 Kanal D 601.000 6.3 13.9
4 Romania TV 287.000 3.0 6.6
5 Antena 3 237.000 2.5 5.5
6 DigiSport 1 142.000 1.5 3.3
7 Happy Channel 123.000 1.3 2.9
8 National TV 105.000 1.1 2.4
9 Realitatea Plus 103.000 1.1 2.4
10 Pro Cinema 94.000 1.0 2.2

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România, din mediul urban.

Audienţa posturilor TV de miercuri, 12 ianuarie, pe intervalul premierei MasterChef (20.30-22.30), pe publicul URBAN 21-54 de ani:

  URBAN 21-54 Nr persoane Rtg% Share
1 Antena 1 407.000 8.5 22.5
2 Pro TV 392.000 8.2 21.7
3 Kanal D 163.000 3.4 9.1
4 DigiSport 1 68.000 1.4 3.8
5 National TV 63.000 1.3 3.5
6 Romania TV 51.000 1.1 2.8
7 Pro Cinema 47.000 1.0 2.6
8 Antena 3 40.000 0.8 2.2
9 AMC 37.000 0.8 2.1
10 Prima TV 37.000 0.8 2.1

 

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Catalin Catalin
    Acum se dau audiente si pe ABC national, doamne ce televiziuni mai avem în tara asta, fiecare sa fie lider pe un target :))
  • Ha Ha
    Eu tot zic ca s-a schimbat definitiv targetul comercial, si nu pentru a favoriza Antenuta lui Mile, care sa nu se umfle in pene ca diferenta este extrem de mica
  • Mile Mile
    Ha ha ha ați scurtat o litera umiliti
  • jk jk
    Sincer nu ma asteptam la lider A1 pe "urban 21-54".Adica mna,ma asteptam pe 2 dar:peste Nea Marin dar sub telenovele
  • Sabina Sabina
    Ediția Masterchef de aseară a condus topul audienței în rândul publicului național, cu vârsta cuprinsă între 21 și 54 de ani, din categoriile ESOMAR ABC, considerat de advertiseri ca fiind ”target comercial premium”, cu 8.9 puncte de rating și 23.2% cotă de piață, în timp ce televiziunea de pe poziția secundă avea 7.9 puncte de rating și o cotă de piață de 20.5%. În categoria ESOMAR ABCD, în rândul publicului menționat anterior, emisiunea a înregistrat 8.6 puncte de rating și o cotă de piață de 21.4%
  • Soby Soby
    Bine că a scăzut Digi 24. Prelipceanu, un PSD-ist care citește știri făcute de alții.

Trimite un comentariu

sus