Skip to main content

TVR, în primele trei televiziuni, cu finala lui Popovici. Câţi români au văzut cursa

 
David Popovici a luat două medalii de aur la Campionatul  Mondial de Nataţie 2022. Sursa foto: Cristian Nistor via Facebook/David Popovici
David Popovici a luat două medalii de aur la Campionatul Mondial de Nataţie 2022. Sursa foto: Cristian Nistor via Facebook/David Popovici

David Popovici a câştigat aurul, dar a adus şi un bronz pentru TVR. Unde? Pe publicul comercial.

Publicitate

Cifrele, în continuare.

Popovici. Un nume despre care toţi românii vorbesc de câteva zile. Performanţa tânărului de 17 ani la înot i-a uimit pe toţi. Dar câţi s-au uitat la televizor la cursa pe care a câştigat-o Popovici?

TVR 1 a reuşit să recupereze, pe ultima sută de metri, transmiterea Campionatului Mondial de Nataţie, de la Budapesta. Campionat pe care românul nostru l-a câştigat cu două medalii de aur: la proba de 100 metri liber, dar şi la 200 metri liber.

Mai bine de un sfert de milion de români au urmărit miercuri seară, cu sufletul la gură, finala pe care Popivici a câştigat-o. Acestea sunt cifrele de audienţă pentru intervalul 19.20-19.30, când a avut loc cursa lui David Popovici.

Neobişnuit a fost faptul că, în acest interval, aproape tot publicul TVR 1 a fost de la oraşe. Aproape integral! Din cei 267.000 de români care s-au uitat la finala Campionatului Mondial de Nataţie, 238.000 au fost de la oraşe. Diferenţa între cele două segmente este de 29.000 de telespectatori. Adică aproape 90% erau orăşeni.

Cu aceste cifre, TVR 1 a fost pe locul patru în clasamentul naţional şi pe trei în cel urban.

Interesant este că TVR 1 a luat bronzul şi pe publicul comercial, unde a avut o audienţă de 108.000 de persoane. Adică 108.000 de tineri de la oraşe s-au uitat la cursa lui Popovici.

Pe acest interval, primele două locuri în clasamentul audienţelor a fost ocupat de Ştirile Pro TV, urmărite de aproape un milion de români din întreaga ţară, şi de Observatorul Antenei 1, la care s-au uitat 634.000.

Pe ţară, Happy Channel s-a poziţionat pe locul trei, cu o audienţă de 287.000 de români pentru serialul Moştenirea, pe intervalul finalei lui Popovici. Însă la oraşe şi pe publicul comercial, TVR 1 a fost pe locul trei, după programele de ştiri de la Pro TV şi Antena 1.

Audienţa posturilor TV miercuri, 22 iunie, pe intervalul finalei lui Popovici, 19:20-19:30, la nivel NAŢIONAL:

  NATIONAL Nr. persoane Rtg% Share
1 Pro TV 965.000 5.5 21.6
2 Antena 1 634.000 3.6 14.2
3 Happy Channel 287.000 1.6 6.4
4 TVR 1 267.000 1.5 6.0
5 Kanal D 235.000 1.3 5.2
6 National TV 209.000 1.2 4.7
7 Romania TV 179.000 1.0 4.0
8 DigiSport 2 162.000 0.9 3.6
9 Antena 3 160.000 0.9 3.6
10 TVR 2 126.000 0.7 2.8

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV miercuri, 22 iunie, pe intervalul finalei lui Popovici, 19:20-19:30, în mediul URBAN:

FIELD1 URBAN Nr. persoane Rtg% Share
1 Pro TV 600.000 6.3 23.5
2 Antena 1 305.000 3.2 12.0
3 TVR 1 238.000 2.5 9.3
4 Happy Channel 200.000 2.1 7.8
5 DigiSport 2 120.000 1.3 4.7
6 Antena 3 117.000 1.2 4.6
7 National TV 109.000 1.1 4.3
8 Kanal D 104.000 1.1 4.1
9 Romania TV 78.000 0.8 3.1
10 TVR 2 70.000 0.7 2.8

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV miercuri, 22 iunie, pe intervalul finalei lui Popovici, 19:20-19:30, pe publicul COMERCIAL-URBAN 21-54 ani

  URBAN 21-54 ani Nr. persoane Rtg% Share
1 Pro TV 300.000 6.3 32.6
2 Antena 1 145.000 3.1 15.7
3 TVR 1 108.000 2.3 11.8
4 Happy Channel 35.000 0.7 3.8
5 DigiSport 1 25.000 0.5 2.7
6 National TV 23.000 0.5 2.5
7 Kanal D 23.000 0.5 2.5
8 Antena 3 21.000 0.4 2.2
9 Pro Cinema 21.000 0.4 2.2
10 AXN 20.000 0.4 2.2

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.


Citeşte şi: Popovici, difuzat marţi seară la TVR 1. Ce a spus Dan Turturică despre ratarea primelor zile din Campionatul Mondial de Nataţie

Autor: Alexandra Irimiea alexandra.irimieapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Reguci Reguci
    jk, acum e vara. E vacanta. Peste 1,5; chiar si 2, ai toamna-iarna. Nu acum.
  • Livia Pila Livia Pila
    Din pacate Dorin Chiotea si Emil Hossu-Longin au fost sub orice critica. Nu stiu ca legatura au baietii astia cu sportul in general. Rusine!
  • Radu Radu
    Iulia Vântur va avea un reality show despre viața ei din India, care va fi pe Voyo și Acasă. Începe din iulie.
    Pro se gândește la un nou sezon Dansez pt tine cu Adi Nartea și Olimpia Melinte prezentatori, posibil in primăvara 2023.
  • jk jk
    @Reguci totusi,nu sunt chiar cele mai bune ale Pro-ului.Adica in trecut trecea lejer si de 1,5 milioane pe toata tara
  • jk jk
    @Gaby asa e.Cred ca madam are fie pile bune,fie o pozitie dominanta in Antenă,că altfel la asa cifre era scoasa de mult
  • Ne0 Ne0
    @ Gaby

    Cred ca e vorba si de credibilitate! Cred ca iti aduci aminte cand ridicau in slavi Psd ul si denigrau opozitia!
  • Adi Adi
    JK. Digisport 2 a fost așa sus pentru că la ora aia juca Simona Halep, tot în direct
  • Mihai Mihai
    Sigur au fost mai mulți că lumea s-a uitat online la concurs că așa zisa presă nu dă doi bani pe valori și au fost poze cu unii oameni care au urmărit chiar și la televizoarele expuse în magazine.
  • Gaby Gaby
    Degeaba spun unii că a crescut calitatea Observatorului. Sandra Stoicescu e slabă pentru prompter. O fi ea bună de jurnalistă, dar pentru recitat știri nu e potrivită. Nu mai avem demult sinteze lunare pe emisii, dar per total, mie mi se pare că Observator 19 a scăzut în audiențe de când a plecat Berecleanu.
  • Marius Marius
    Foarte bine ca dati audientele si pe alt interval. Ce diferenta intre Stirile Pro TV si Observator. Dublu comercial.
  • Reguci Reguci
    Tineretul, publicul educat prefera Stirile Pro TV. Pensionarii prefera Obositorul Zero. Nu Mile mile postaci ?
  • jk jk
    Ce sus e Happy.Si digisport 2 pe 2 targeturi

Trimite un comentariu

sus