Skip to main content

AUDIENŢE. Românii, cu ochii pe SuperStar. Pro TV, lider cu noul show muzical. Cifrele serii

 
AUDIENŢE. Românii, cu ochii pe SuperStar. Pro TV, lider cu noul show muzical. Cifrele serii

AUDIENŢE. S-au uitat românii la SuperStar, show-ul cu Marius Moga, Smiley, Raluka şi Carla's Dreams în juriu? Cifrele arată că da! Care au fost acestea? 

Publicitate

Noul show muzical a pus Pro TV pe primul loc în topul audienţelor, într-o seară cu X-Factor pe Antena 1 şi serial turcesc la Kanal D. 

Postul din Pache Protopopescu a adunat peste un milion de telespectatori în fiecare minut, cu noul format. Faţă de X-Factor (cu care s-a intersectat o bună bucată de timp, aseară) ratingul a fost unul foarte bun pentru Pro TV. 

Însă, prin comparaţie cu audienţele altor show-uri mari de la Pro TV - Vocea României, Românii au talent şi chiar Masked Singer, SuperStar a scos audienţe modeste la debut. 

Remintim că SuperStar va fi difuzat de două ori pe săptămână. Următoarea ediţie va fi astăzi, 11 septembrie, de la ora 20:00. 


Citeste şi: Totul despre noul show SuperStar, cu Smiley, Moga, Raluka şi Carla's Dreams juraţi


Paginademedia.ro vă prezintă audienţele de aseară, pe intervalul emisiunii SuperStar (20:30-23:35):

Naţional. SuperStar s-a văzut bine la nivel naţional, unde a pus Pro TV pe primul loc în top. A adunat o medie de peste un milion de telespectatori în faţa televizoarelor cu prima ediţie. 

Locul secund pe interval a fost ocupat de Kanal D, care a numărat aproximativ 800.000 de persoane în fiecare minut. Podiumul a fost completat de Antena 1, cu 730.000 de privitori pe acelaşi interval cu SuperStar. 

Urban. Diferenţa dintre primele două locuri s-a mai redus la oraşe. Pro TV a condus în mediul urban, unde peste 555.000 de oameni s-au uitat, în fiecare minut, la show-ul SuperStar. 

Kanal D a fost următoarea televiziune din top, cu o medie de audienţă de aproximativ 430.000 de persoane. 

Antena 1 s-a clasat după Kanal D, pe trei. Când la Pro TV era SuperStar, Antena 1 înregistra o medie de aproape 400.000 de telespectatori pe minut. 

Comercial 18-49. Câţi tineri s-au uitat la noul show muzical de la Pro TV? Aproximativ 225.000 de persoane cu vârste cuprinse între 18-49 de ani au fost, în fiecare minut, cu ochii pe SurperStar. Show-ul a fost lider de audienţă şi pe publicul comercial.

Antena 1 a depăşit Kanal D pe acest segment de public, unde a adunat o medie de 148.000 de persoane pe minut.

Cu toate acestea, postul Dogan i-a suflat în ceafă Antenei 1. Pe intervalul SuperStar, a atras o medie de 137.000 de privitori pe minut. 

Audienta posturilor TV vineri, 10 septembrie, pe intervalul emisiunii SuperStar (20:30-23:35), la nivel NATIONAL:

  NATIONAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 1.040.000 5.9 16.2
2 Kanal D 799.000 4.5 12.5
3 Antena 1 730.000 4.1 11.4
4 Romania TV 428.000 2.4 6.7
5 Antena 3 350.000 2 5.5
6 DigiSport 1 279.000 1.6 4.4
7 Prima TV 190.000 1.1 3
8 TVR 2 120.000 0.7 1.9
9 Happy Channel 111.000 0.6 1.7
10 Pro Cinema 110.000 0.6 1.7

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV vineri, 10 septembrie, pe intervalul emisiunii SuperStar (20:30-23:35), în mediul URBAN:

  URBAN Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 555.000 5.8 16.5
2 Kanal D 431.000 4.5 12.8
3 Antena 1 394.000 4.1 11.7
4 Antena 3 218.000 2.3 6.5
5 Romania TV 198.000 2.1 5.9
6 DigiSport 1 176.000 1.8 5.3
7 Prima TV 113.000 1.2 3.4
8 Happy Channel 80.000 0.8 2.4
9 Realitatea Plus 68.000 0.7 2
10 TVR 1 57.000 0.6 1.7

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV vineri, 10 septembrie, pe intervalul emisiunii SuperStar (20:30-23:35), pe segmentul COMERCIAL (18-49):

  COMERCIAL 18-49 Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 225.000 5.4 21.4
2 Antena 1 148.000 3.6 14.1
3 Kanal D 137.000 3.3 13.1
4 DigiSport 1 54.000 1.3 5.1
5 Prima TV 35.000 0.8 3.4
6 Pro Cinema 32.000 0.8 3.1
7 Antena 3 27.000 0.7 2.6
8 National TV 27.000 0.6 2.5
9 TVR 1 21.000 0.5 2
10 Nick JR 18.000 0.4 1.7

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.


CITEŞTE ŞI: Pro TV va difuza un nou format muzical din toamnă: SuperStar


CITEŞTE ŞI: Totul despre formatul SuperStar România, noul show al Pro TV


CITEŞTE ŞI: Marius Moga se întoarce la Pro TV. În juriu la SuperStar. Alături, şi Carla's Dreams. Cine sunt ceilalţi doi?


CITEŞTE ŞI: Semifinalele SuperStar de pe Pro TV, filmate la Arenele Romane. Se filmează acum, se dă la toamnă


Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Sabina, nu te deranja să explici, e plin de habarniști care nu cunosc regulile acestui format.
  • Nectarie,sunt 3 etape până se ajunge în galele live.In galele live vor intra doar 10 concurenți.
  • @Sabina, nu sunt nici pe departe hater pro, dupa cum probabil s-a vazut pana acum. Dar daca avem semifinale filmate acum, ce naiba fac 4 gale live? O finala de 16 ore? Ca sigur nu fac transmisie live de 2 ore, daca auditiile inregistrate au trei, iar editiile live anterioare au avut mereu patru ore.
  • @Andreas, daca citeste cineva care lucreaza la emisiune ce scrie lumea pe aici, ca sunt si comentarii pertinente, poate ori sa accepte critici si sa isi faca treaba mai bine pe viitor, ori sa se ofenseze. Nu am de castigat nimic, decat ca spectator care observa cu tristete cum televiziunile se intrec in cum sa faca emisiuni din ce in ce mai slabe calitativ de la an la an, in loc sa evolueze. Pacat ca avem public care se multumeste cu putin, si probabil nu merita efortul.
  • Dalien, mă mir că nu ți-au dat ție emisiunea pe mână:)) la cât de bine te pricepi. Mona Segall e copil mic pe lângă tine.
  • Deciziile nu sunt nici la groparul de formate, aka handkerchief, aka Batista, ci sunt la domnul care ingroapa tot trstul, aka Tubi Neumarkt. Singura vina a restului de echipa e ca accepta ordine de la Tubi si ca si-au mancat de cur fostii colegi ca sa ramana in carti. Treaba romaneasca. A, si evident lipsa de imaginatie/profesionalism, pt ca na, aia buni au fost nevoiti sa plece. Cam asta e tristutul adevar. Sigur ca formatul e slab, dar sa ne amintim cate formate slabe au fost pe pro in ultimii 7 ani. Ferma? Gospodar? Dancing with the star? asta asa ce mi.am adus aminte. Le cumpara gasca din pro? Nu, baiatul asta Tubi face toata joaca si ei se chinuie sa ii faca pe plac. Da, normal ca e mai misto la Nova, ca e alt regizor acolo :))) care are puterea sa zica ce nu e ok. Aseara ma uitam si parea ca sunt pe dos canalele pe telecomanda. Pe pro era A1 si pe A1 era Pro. Macar sa faca schimb de sigle sa nu ne mai zapaceasca.
  • Lasati-o pe asta cu necunoasterea formatului! In alte tari auditiile astea nu sunt in studio, ci in locatii reale, in marile orase din tara respectiva. In sali mari, luminoase, simple dar impunatoare. Fara ecrane led care sa ia ochii si fara culori inchise. La Nova TV, fratele din Cehia al Pro Tv-ului, se filmeaza auditiile in studio, dar studioul este unul mult mai mare, luminat mult mai bine, iar decorul arata polished.
    La noi, decorul in care canta concurentii pare incropit si inghesuit. Sub nicio forma nu e mai bun decat in oricare alta tara cum au scris unii pe aici. Si oricum, decorul este ultima problema.
    Emisiunea nu are drive. Sunt si momente frumoase, obtinute mai mult datorita concurentilor in sine, ca productia nu pare sa ajute prea tare.
    Juratii nu sunt nici amuzanti, nici elocventi, vorbesc dar nu spun nimic. Modul in care trateaza concurentii slabi, adusi pentru amuzament, lasa si el de dorit. Mai mult par sa ii umileasca sau sa ii certe ca au venit decat sa se amuze si sa transmita o stare de buna dispozitie acasa.
    Nu exista un liant, o atmosfera, un vibe, un element care sa uneasca totul si care sa te faca sa zici: "Da frate, ma uit la SuperStar! Emisiunea asta are o identitate!". E o emisiune care nu are coerenta, nu e inchegata, nu are, cum spuneam, magie.
    Si la montaj sunt multe momente moarte. Trebuie sa privim cadre lungi si obosite in care juratul se ridica de la masa si merge sa ii dea concurentului un golden ticket (despre care, apropo, nici nu au spus ce reprezinta lol), juratul si concurentul nu stiu daca sa se ia sau nu in brate, filmarea e din fundul curtii si de sus, spectatorul avand astfel conexiune zero cu ce se intampla, iar muzica de pe fundal nu potenteaza deloc momentele de "emotie" si bucurie. Toata secventa asta anosta care se repeta la fiecare concurent ar putea arata mult mai dinamic printr-un simplu montaj si eliminarea timpilor morti. Si asta e doar un exemplu.
    E o emisiune plata, facuta parca de amatori. Pana si grafica arata de parca ar fi de acum 15 ani. Casatoriti pe nevazute, desi pare o prostie la prima vedere, arata de zece ori mai polished decat SuperStar.
  • Cred ca de săptămână viitoare X Factor trece peste Superstar, ii lipsește ceva celui din urma, este o atmosfera anosta și în general formatul Idol nu e destul de spectaculos în audiții ci în etapele urmatoare, iar publicului roman se știe ca ii place cel mai mult faza audițiilor.
  • Pana acum, saptamana aceasta, la Pro TV cea mai mare audienta pe comercial o are Las Fierbinti (9,7 luni). Urmeaza Vlad (7,6), Masked Singer (7,3), Casatoriti pe nevazute (6,3). Cel mai slab e SuperStar (5,4). Antena 1 sta bine cu Adela (5,4). XFactor foarte slab (3,7 luni si 3,6 vineri).

    Audiente mici pentru XFactor si SuperStar. Oare s-a plictisit lumea de emisiuni cu "cantaciosi" ?
  • Emisiune de 3 ore ? Serios ? Si mai e si 2 zile pe saptamana.
    2 ore sunt suficiente...
  • Vad ca o gramada de "comentatori" se da de ceasul mortii, insa niciunul nu cred ca are vreo legatura cu media. Explicatia audientelor slabe (de peste tot, nu numai de pe ProTV, cu exceptia celor 2 posturi de "stiri") este vremea, mai ales ca asta a cam fost ultimul weekend de vacanta, iar lumea, cu exceptia pensionarilor si a celor fara venituri, a profitat de asta. Nici macar nu trebuie sa fie vacanta. Oamenii daca vad ca vremea e buna, ies la plimbare, la restaurante, la terase. Asta e simpla explicatie logica. Daca vremea e rece, ploioasa, atunci audientele cresc. E atat de simplu!
  • E produsă corect după “cartea” formatului. Decorul preselecțiilor este superior multor alte țări în care s-a produs show-ul… mulți dintre voi vă exprimați părerea în necunoștință de cauză. Cu toate acestea, sunt de acord cu faptul că formatul este mai puțin atractiv decât The Voice, achiziționarea și decizia de a produce acest format în România, după 10 ani de Vocea României și alți câțiva de X Factor ( format asemănător Idol) , fiind lipsă de viziune. Consider că juriul a fost ales corect iar emisiunea va fi cel mai probabil lider în continuare, dar cu cifre modeste. Dacă audiențele se mențin la această cotă, probabil acesta este primul și ultimul sezon, fiind un produs scump.

Trimite un comentariu

sus