Skip to main content

AUDIENŢE. (RE)start cu dreptul! Survivor, lider detaşat la reîntoarcerea pe Pro TV: 2,6 milioane de români s-au uitat

 
AUDIENŢE. (RE)start cu dreptul! Survivor, lider detaşat la reîntoarcerea pe Pro TV: 2,6 milioane de români s-au uitat

AUDIENŢE. Survivor s-a întors cu audienţă la Pro TV! Prima ediţie a noului sezon a atras 2,6 milioane de telespectatori din toată ţara în faţa micilor ecrane. 

Publicitate

Show-ul cu Daniel Pavel a fost liderul detaşat al serii, cu cifre de trei-patru ori mai mari decât concurenţa - Antena 1 (cu 1 milioane la nivel naţional) şi Kanal D (cu 700.000 de oameni din ţară pe interval). 

De altfel, Kanal D chiar a fost depăşit la oraşe şi la tineri de România TV. Antena 1 punea la bătaie o nouă ediţie Poftiţi pe la noi, iar postul Dogan avea Roata Norocului. 

Cifrele de la debutul Survivor pe Pro TV au fost mai mari decât cele pe care le obţinea prima ediţie a sezonului trecut la Kanal D. Atunci, aproximativ două milioane de oameni de uitau, după cum nota Paginademedia.ro la vremea respectivă

Prin comparaţie, datele sunt mult mai mari şi faţă de cele pe care le-a scos Surpravieţuitorul în 2016, la prima „descălecare” la Pro TV. Aproximativ 1,2 milioane de români se uitau în septembrie 2016. 


TOTUL despre SURVIVOR. Cine sunt Faimoşii şi Războinicii?


Paginademedia.ro prezintă în continuare audienţa principalelor posturi de duminică, 16 ianuarie, primei ediţii Survivor (20.00-23.00):

Naţional. Survivor a pus Pro TV pe primul loc în topul celor mai urmărite staţii TV, duminică seara, cu prima ediţie din noul sezon. Show-ul, care a trecut de la Kanal D la Pro TV, a adunat 2,6 milioane de telespectatori în fiecare minut. În cele trei ore de emisie postul TV a înregistrat o cotă de piaţă de 31% şi un rating de 14,8. 

Antena 1, postul care ocupa locul doi, era la o distanţă considerabilă de lider. Postul Intact a avut cifre de aproape trei ori mai mici faţă de Pro TV. Aproximativ un milion de telespectatori se uitau, în fiecare minut, la programele Antenei pe intervalul Survivor. 

Podiumul a fost completat de Kanal D, care era mai jos cu mult chiar şi decât Antena 1. Pe intervalul emisiunii cu Daniel Pavel, Kanal D aduna aproximativ 700.000 de oameni pe minut. 

Urban. Liderul a rămas neschimat, tot cu cifre foarte bune, şi la oraşe. Peste 1,2 milioane de români se uitau, în fiecare minut, la prima ediţie Survivor difuzată de Pro TV în acest sezon.

Diferenţa s-a menţinut. Cifrele Antenei 1 erau, de asemenea, de aproape trei ori mai mici faţă de cele ale Pro TV. Aproximativ 476.000 de persoane se uitau la Nea Mărin, pe intervalul Surivor. 

Cu cifre de aproape cinci ori mai mici faţă de Pro TV, pe locul patru, se clasa Kanal D (221.000 de persoane). Mai sus de postul Dogan, pe trei, era România TV (cu 271.000 de persoane). 

Comercial 21-54. Pro TV a condus detaşat şi la tineri. Peste 645.000 de persoane din mediul urban, cu vârste între 21 şi 54 de ani, se uitau la Survivor duminică seară. 

Antena 1 ocupa locul doi pe interval, iar diferenţa s-a menţinut. Aproximativ 260.000 de români erau pe Antena 1, când la Pro TV avea emisiunea filmată în Dominicană. 

România TV (61.000) şi Kanal D (60.000 de persoane), aproape la egalitate, ocupau locurile trei şi patru. 


Citeşte şi: Cine este Andreea Tonciu, din echipa Faimoşilor, în show-ul Survivor


Citeşte şi: Cine este Laura Giurcanu, din echipa Faimoşii de la Survivor


Citeşte şi: Cine este Otilia Bilionera, din echipa Faimoşilor, la Survivor 2022


Citeşte şi: Cine este CRBL, din echipa Faimoşilor de la Survivor


Citeşte şi: Cine este TJ Miles, concurent la Survivor în echipa Faimoşii


Citeşte şi: Cine este Emil Rengle din echipa Faimoşii de la Survivor


Citeşte şi: Cine este Elena Chiriac, concurentă la Survivor România 2022


Citeşte şi: Cine este Cătălin Zmărăndescu, concurent Survivor România, în echipa Faimoşii


Citeşte şi: Cine este Robert Niţă, concurent la Survivor România în echipa Faimoşii


Citeşte şi: Cine este Xonia, concurentă în echipa Faimoşilor la Survivor România 2022


Citeşte şi: Cine este Roxana Ciuhulescu, concurentă în echipa Faimoşilor la Survivor România 2022


Citeşte şi: Cine este Radu Itu de la Survivor România, din echipa Faimoşii


Audienţa posturilor TV de duminică, 16 ianuarie, pe intervalul primei ediţii Survivor (20.00-23.00), la nivel NAŢIONAL:

  NATIONAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 2.599.000 14.8 31.0
2 Antena 1 1.013.000 5.8 12.1
3 Kanal D 705.000 4.0 8.4
4 Romania TV 472.000 2.7 5.6
5 Antena 3 329.000 1.9 3.9
6 TVR 1 306.000 1.7 3.6
7 Happy Channel 241.000 1.4 2.9
8 TVR 2 205.000 1.2 2.4
9 Prima TV 198.000 1.1 2.4
10 Pro Cinema 173.000 1.0 2.1

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV de duminică, 16 ianuarie, pe intervalul primei ediţii Survivor (20.00-23.00), în mediul URBAN:

  URBAN Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 1.278.000 13.4 30.2
2 Antena 1 476.000 5.0 11.3
3 Romania TV 271.000 2.9 6.4
4 Kanal D 221.000 2.3 5.2
5 Antena 3 196.000 2.1 4.6
6 TVR 1 133.000 1.4 3.1
7 Happy Channel 131.000 1.4 3.1
8 DigiSport 1 99.000 1.0 2.3
9 Pro Cinema 96.000 1.0 2.3
10 Realitatea Plus 88.000 0.9 2.1

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România, din mediul urban.

Audienţa posturilor TV de duminică, 16 ianuarie, pe intervalul primei ediţii Survivor (20.00-23.00), pe publicul COMERCIAL, URBAN 21-54 de ani:

  COMERCIAL 21-54 URBAN Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 646.000 13.6 36.5
2 Antena 1 261.000 5.5 14.7
3 Romania TV 61.000 1.3 3.4
4 Kanal D 60.000 1.3 3.4
5 Prima TV 48.000 1.0 2.7
6 Pro Cinema 45.000 0.9 2.5
7 Antena 3 43.000 0.9 2.4
8 DigiSport 1 36.000 0.7 2.0
9 Happy Channel 31.000 0.7 1.8
10 Digi 24 30.000 0.6 1.7

Citeşte şi: Vodafone devine sponsor principal pentru Survivor România. Va oferi marele premiu


Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Debutul Survivor la ProTV a fost aproape la egalitate la nivel National cu debutul Romanii au talent din 2021, dar mult mai bine pe targetul comercial! Audienta posturilor TV vineri, 5 februarie, pe intervalul emisiunii Românii au talent (20:30-23:30), la nivel COMERCIAL:
    COMERCIAL Persoane Rtg% Share
    1 Pro TV 486.000 11.6 32.3
    2 Kanal D 314.000 7.5 20.9
    3 Antena 1 174.000 4.2 11.6 Cifre pentru comparatie din acest articol: https://www.paginademedia.ro/2021/02/audiente-debut-romanii-au-talent-2021-survivor/
  • Peste Revelion Pensionari Danut. Peste finala Asiaticii Zero.
    Mile mile devastati !
  • Mai taceti disperatilor cu reclamele voastre. Auzi, prea multe reclame...
    Emisiunea aseara a inceput la 20:00, s-a terminat la 23:00. 3 ore de emisiune. Pe Pro TV Plus, emisiunea are 2 ore si 20 de minute. Deci, 40 de minute de reclame. Sunt multe disperatilor ?
    3 ore, 40 minute; in medie, cam 14 minute de publicitate la o ora. E mult disperatilor ? Cat vroiati ? 5 minute de publicitate ?
  • Mile trezirea. Sperai sa faca audienta mica, unde ?

    Si bravo ca a sters pe jos cu Marinica Zero. Antenuta Fricoasa avea Umor Sec. Dar de frica a bagat imediat pe Marinel Zero.
  • Survivor 2021 a depășit chefi la cuțite in unele ediții din 2021 asta pe kanal d iar pe ProTv sigur va fi mult mai mare diferența! Cu aceasta emisiune cred ca ProTv și-a găsit rețeta sa depășească chefi la cuțite
  • Ciudate rezultatele, in condițiile in care majoritatea celor care au vazut ediția de aseară,au spus ca a fost plictisitor sau că nu le-a placut.
  • Am urmarit show-urile din Republica Dominicana inca de la aparitie. Le urmaresc de la primul episod Exalon Romania (sezonul 1) si Survivor Romania (sezonul 1), astfel ca ma pot declara un fan infocat si expert in acest format preluat de la americani si modificat de turci. Am analizat si va spun punctele forte si minusurile trecerii la PROTV.
    Pucte forte ale emisiunii:
    + Vedete mai cunoscute fata de alti ani, cel putin consacrate
    + Se produce la fel, diferentele, daca exista, sunt benefice
    + Fiind la PROTV acum, va fi urmarita de mai multa lume, chiar si de vedete si castingul Faimosilor, si chiar al Razboinicilor, va putea fi mai bun de la sezon la sezon
    + Prin Voyo se pot pune momente extra din camp, sa vedem cum socializeaza concurentii; Pro trebuie sa se foloseasca la maxim de utilitatea VOYO si sa postese acolo dupa fiecare editie mai multe minute, care nu au mai putut fi difuzate la TV din lipsa de timp alocat
    + Chiar daca castingul vedetelor nu e pe gustul tuturor, nu s-au facut de ras! Echipele sunt apropiate ca valoare si nu au mai existat diferente colosale pe traseu! Nu se mai intampla sa stii deja de la inceput ca un concurent va pierde sigur punctul!
    + Avem si reluare pe PRO 2, dar mai mult cred ca s-ar fi pliat pentru PRO X.
    + O data cu preluarea formatului de catre PRO, mai multe tari au facut-o. El va fi produs si in Croatia & Serbia, Cehia & Slovacia. Alte 2 tari sunt deja in Dominicana: Turcia si Grecia. PROTV va avea mult de castigat daca va oferi meciuri internationale! Mereu au prins foarte bine la public! Sunt magnet pentru audienta, parerea mea.
    Puncte slabe, minusuri ale emisiunii:
    - Partea de social media e aproape inexistenta si dezastruoasa, anterior Kanal D exceland la acest capitol (clipurile pe youtube au inceput sa apara de azi, cu mare intarziere, ele fiind in trecut postate in timp real aproape - lucru taxat de fani in comentariile de la clipuri; clipuri rar postate pe instagram sau facebook)
    - Nu a existat echidistanta si fanii au taxat asta pe social media! Nu poti sa faci clipuri de prezentare doar Faimosilor! Reclama s-a facut doar Faimosilor si Razboinicii au fost prezentati fugitiv prin cateva poze si un clip scurt cu chipurile lor filmate de aproape
    - Lipseste o emisiune tv dedicata show-ului unde fosti concurenti sa vina si sa disece editiile Survivor (trustul PRO dispune de atatea televiziuni, se poate difuza emisiunea pe PRO X, fiind una despre sport)
    Mentiune:
    Multi fani inca nu sunt obisnuiti cu stilul PROTV de a difuza reclame. Considera ca sunt foarte multe, dese, desi scurte. Erau obisnuiti cu stilul Kanal D unde reclamele erau mai lungi si mai rare, inainte de momentele importante.
  • Astăzi de la ora 16.45 invitatul special din podcastul Acasă la Măruță va fi Dan Pavel.
  • Probabil audienta se va mentine pe publicul comercial si luni si marti. Avand in vedere ca Survivor se bate cu serialele turcesti de la Kanal D. Unde, pe comercial face cam 3-4 rating.
  • Audineta chiar foarte mare. Si datorita Kanal D. Fanii Survivor de anul trecut s-au mutat la Pro TV.
  • Cam mica audienta pentru Kanal D... Ori lumea nu se uita la Roata Norocului, ori o foarte mare parte din public (fani Survivor ce s-au uitat anul trecut la Kanal D), s-au mutat pe Pro TV.
  • @Johnno Survivor va primi mai mult spatiu in grila daca va avea audiente ridicate la urmatoarele editii! Masterchef sau Imperiul leilor pot fi mutate de miercuri, dar trebuie sa asteptam sa vedem cum se vor stabiliza audientele. Nu poti ocupa 4 zile din 7 din Prime Time-ul liderului de piata pana nu stii pe ce audienta te bazezi.

Trimite un comentariu

sus