Skip to main content

AUDIENŢE. Câţi români au urmărit ediţia Survivor în care a fost eliminată Mihaela Stan

 
Sursa foto: Facebook/Survivor România
Sursa foto: Facebook/Survivor România

Show-ul Survivor continuă să fie lider de audienţă, ediţie după ediţie. Totodată, emisiunea Chefi fără limite rămâne pe locul trei, nereuşind să treacă de Fiica Ambasadorului, la nivel naţional şi urban.

Publicitate

Mai bine de un milion şi jumătate de români au urmărit ediţia de aseară a show-ului Survivor de pe Pro TV în care Mihaela Stan a fost eliminată din joc.

Pe de altă parte, Chefi fără limite s-a clasat pe locul trei, cu aproape 600.000 de telespectatori pe Antena 1.

Iar serialul Fiica Ambasadorului de la Kanal D şi-a păstrat publicul de peste 1,1 milioane de fani.

Postul Digi Sport 1 a avut şi el audienţe bune. Aproape 400.000 de persoane au urmărit meciul din Liga Campionilor dintre Real Madrid şi Chelsea, care a început la ora 22.00.

Partida, care s-a încheiat cu scorul de 2-3 pentru Chelsea, a fost transmisă de Digi Sport 1, Orange Sport 1 şi Look Sport Plus. Cei mai mulţi suporteri au fost pe Digi Sport 1 (310.000).

Paginademedia.ro prezintă, în continuare, audienţele posturilor TV pe intervalul ediţiei Survivor din 12 aprilie (20.30-23.30):

Naţional. Show-ul Survivor reuşeşte să-şi păstreze un public fidel, de peste un milion şi jumătate de români, seară de seară. Acum participanţi sunt împărţiţi în Tigri şi Vulturi, însă eliminările sunt în continuare o ameninţare. Iar aseară a venit rândul Mihaelei Stan să părăsească jocul din Republica Dominicană.

Mihaela Stan, despre eliminarea ei, pentru protv.ro:

"Nici nu ştiu cum să încep. Vreau să le mulţumesc colegilor pentru tot. Sunt nişte oameni superbi. Voi pleca de aici recunoscătoare, voi ajunge acasă şi voi preţui tot.

Sper ca Vulturii să se descurce şi fără mine. Nu ştiu ce să mai zic! Nu mă bucur că plec şi că nu voi mai putea avea parte de această exeperienţă". 

Locul doi în clasamentul audienţelor a fost obţinut, ca de obicei, de serialul turcesc Fiica Ambasadorului de la Kanal D, care a fost urmărit de 1.153.000 de fani.

Ultima pe podium a fost Antena 1 care a difuzat o nouă ediţie a show-ului culinar Chefi fără limite. Cifrele au fost însă la jumătate faţă de serialul turcesc de la Kanal D - aproape 600.000 de români au urmărit aventurile Chefilor Sorin Bontea, Florin Dumitrescu şi Cătălin Scărlătescu.

În schimb, românii continuă să fie interesaţi de programele informative. Astfel, posturile de ştiri Antena 3 şi România TV au avut, din nou, audienţe peste media obişnuită. Ambele s-au clasat pe locurile patru şi cinci, Antena 3 cu 381.000 de telespectatori, iar România TV - 339.000.

Meciul de fotbal din Liga Campionilor a adus postului Digi Sport 1 un loc în primele zece televiziuni. Astfel, pe intervalul Survivor, postul de sport s-a clasat pe locul şapte, cu o audienţă de 225.000 de persoane.

Urban. Survivor a fost lider de audienţă şi la oraşe. Puţin peste 800.000 de telespectatori au stat cu ochii pe competiţia din Republica Dominicană.

La Fiica Ambasadorului s-au uitat mai bine de jumătate de milion de români (529.000, mai exact), în timp ce Chefii au fost urmăriţi de 369.000 de telespectatori.

Antena 3 şi România TV şi-au păstrat locurile patru şi cinci în clasament, cu audienţe de 231.000 de persoane şi, respectiv 194.000.

Digi Sport 1 a mai urcat o Poziţie, până pe şase, cu 166.000 de suporteri de la oraşe în faţa televizoarelor.

Comercial Urban 21-54 de ani. Pro TV se menţine lider şi pe publicul comercial, cu o audienţă de 370.000 de tineri de la oraşe.

În schimb, Antena 1 a trecut peste Kanal D, ocupând locul doi. Chefii au fost urmăriţi de 213.000 de români cu vârste cuprinse între 21 şi 54 de ani.

Kanal D a trecut pe trei, cu 157.000 de fani care s-au uitat la un nou episod al serialului turcesc Fiica Ambasadorului.

Pe acest segment de audienţă Digi Sport 1 a urcat până pe locul patru, meciul fiind urmărit, pe intervalul Survivor, de 91.000 de suporteri.

Antena 3 a continuat să fie cel mai urmărit post de ştiri şi pe publicul comercial, ocupând locul cinci, cu o audienţă de 68.000 de români.

Audienţa posturilor TV marţi, 12 aprilie, pe intervalul Survivor (20.30-23.30), la nivel NAŢIONAL:

  NATIONAL Nr. persoane Rtg% Share
1 Pro TV 1.536.000 8.7 21.7
2 Kanal D 1.153.000 6.6 16.3
3 Antena 1 597.000 3.4 8.4
4 Antena 3 381.000 2.2 5.4
5 Romania TV 339.000 1.9 4.8
6 Prima TV 259.000 1.5 3.7
7 DigiSport 1 225.000 1.3 3.2
8 Happy Channel 218.000 1.2 3.1
9 Antena Stars 193.000 1.1 2.7
10 Pro Cinema 179.000 1.0 2.5

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV marţi, 12 aprilie, pe intervalul Survivor (20.30-23.30), la nivel URBAN:

  URBAN Nr. persoane Rtg% Share
1 Pro TV 802.000 8.4 21.1
2 Kanal D 529.000 5.6 13.9
3 Antena 1 369.000 3.9 9.7
4 Antena 3 231.000 2.4 6.1
5 Romania TV 194.000 2.0 5.1
6 DigiSport 1 166.000 1.7 4.4
7 Prima TV 136.000 1.4 3.6
8 Happy Channel 113.000 1.2 3.0
9 Antena Stars 93.000 1.0 2.5
10 Digi 24 92.000 1.0 2.4

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor din mediul urban, care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV marţi, 12 aprilie, pe intervalul Survivor (20.30-23.30), la nivel COMERCIAL-URBAN 21-54 de ani:

  URBAN 21-54 ani Nr. persoane Rtg% Share
1 Pro TV 370.000 7.8 23.7
2 Antena 1 213.000 4.5 13.6
3 Kanal D 157.000 3.3 10.1
4 DigiSport 1 91.000 1.9 5.9
5 Antena 3 68.000 1.4 4.3
6 Prima TV 56.000 1.2 3.6
7 Digi 24 53.000 1.1 3.4
8 Romania TV 40.000 0.8 2.6
9 Antena Stars 35.000 0.7 2.3
10 Realitatea Plus 30.000 0.6 1.9

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor din mediul urban, care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Autor: Alexandra Irimiea alexandra.irimieapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • R R
    Aștept încă un răspuns la întrebarea mea,v-o repet ,De ce nu publicați datele audiențe pe targetul comercial national 21-54?
  • Sabina Sabina
    Ciprian, adresa de email a trustului Pro este [email protected].
  • Ciprian Ciprian
    Apropo,mai jos in mesaje se vorbea cum poți lua legătura cu trustul Pro.Știe cineva care este adresa de email sau cum poți trimite mesaje private trustului Pro? Deoarece Nr de telefon de pe site nu este bun. Iar dacă Pro are pagină de Facebook,nu poți să le trimiți mesaje private. Exemplu: Happy Chanel are pagină de Facebook și poți dacă vrei să le trimiți mesaje private.
  • R R
    Vă rugăm să dați audiențele pe targetul comercial National 21-54 urban, acest segment conține mai mulți telespectatori fată de targetul clasic urban
  • Sabina Sabina
    Geo ,da astăzi se va difuza serialul turcesc Dragoste și pedeapsă de la 19.00 pe Pro Gold, iar după ce se va termina vor difuza Trădarea.
  • geo geo
    Sabina, au cont de Facebook, au si site - care arata rău - ar fi putut anunțat acolo decizia și motivul...serialul era ieri si este si astazi trecut in programul de pe site(uri), inclusiv cele ale trustului. Care este motivul, s-au achizitionat un anumit numar de episoade ? Se mai difuzeaza sau nu ?
  • Dragos Dragos
    R: "De ce nu dați pe publicul comercial oficial 21-54 National". Uite-asa, ca sa te oftici tu! De ce nu intrebi cum te-am invatat? Spune frumos: de ce nu PUBLICATI audientele si pe publicul comercial NATIONAL 21-54? Ia vezi, poate merge asa.
  • Dragos Dragos
    B.A.M, numai conspiratii vezi peste tot. De ce ar trebui sa-si falsifice cifrele Antena 1 pentru a scapa de Mona Segall? Ce, cand a plecat de la Pro, au falsificat aia cifrele? E suficient sa i se spuna ca nu mai sunt bani pentru productiile ei si pleaca singura. Cum iti explici faptul ca tocmai au mai bagat bani intr-o productie coordonata de ea? Crezi ca o sa renunte Antena la serviciile ei pentru Asia Express?
  • Sega Sega
    Pacat ca de Pasti ,mai ales in seara de Inviere pro are programat Zeii Egiptului nu stiu daca acest film este religios ,poate pentru lituanian , am vazut ca saptamana cealalta antenuta asa cum este criticata in fiecare seara au un film cu tenta religioasa iar de joi seara au programat Isus din Nazaret , pe deasupra mai dau si filme vechi cred ca au cheltuit banii de revelion si au ramas fara
  • Sabina Sabina
    Geo ,dacă te referi la faptul că ieri nu a fost difuzat serialul turcesc Dragoste și pedeapsă pe Pro Gold ,nu a fost din cauza unor probleme tehnice.
  • R R
    De ce nu dați pe publicul comercial oficial 21-54 National
  • geo geo
    Survivor inca mai face audiente bune, desi cifrele de pe comercial sunt cele care sunt.
    Off-topic, Sabina, cine este seful/sefa de la Acasa/ Pro Gold, sau macar un responsabil de acolo, si care este telefonul fix de contact de acolo ptr ca pe siteul Pro sunt 2 numere, cel scurt la care iti raspunde Esca si cel 0374... la care nu iti raspunde nimeni !
  • B.A.M B.A.M
    1)Numele alese erau bune dacă erau impuse de la început și aveau o oarecare/câtuși de puțină logică! Dar în contextul actual sunt de "râsu' plânsu'".
    2)Audiențele Antena 3 și România TV sunt în media obișnuită, NU "peste". (Verificați-vă propriile articole!)
    3) Poate la acest articol vreun angajat deghizat în postac îmi răspunde la întrebarea de data trecută:
    Știe cineva dacă Antena 1 își falsifică cifrele, în vederea "scăpării" de contracte costisitoare cu Mona Segall sau cu cei 3 chefi?????????????????? (Nu contează dacă e angajat al Antenei sau nu!!!!!)
  • Sabina Sabina
    Ediția care a adus și o nouă eliminare a fost lider absolut de audiență, în intervalul orar 20:28 – 23:31. În rândul publicului național, cu vârsta cuprinsă între 21 și 54 de ani, din categoriile ESOMAR ABCD, PRO TV avea 7.2 puncte de rating și 21.8% cotă de piață, față de locul 2 care avea doar 4.2 puncte de audiență și 12.6% share. De-a lungul difuzării, peste 1.5 milioane de români au trăit emoția unei seri încărcate, iar în minutul de aur, la ora 21:36, peste 2 milioane de telespectatori urmăreau PRO TV.

Trimite un comentariu

sus