Skip to main content

AUDIENŢE. Survivor se menţine lider. Kanal D, peste Antena 1, cu serialul turcesc

 
AUDIENŢE. Survivor se menţine lider. Kanal D, peste Antena 1, cu serialul turcesc

Ediţia de aseară a show-ului Survivor a fost, din nou, pe primul loc în topul preferinţelor românilor. Emisiunea de la Pro TV a strâns în faţa televizoarelor aproape două milioane de telespectatori, lâsând Chefi la cuţite (un episod special, redifuzare) pe locul trei, cu audienţe de trei ori mai mici.

Publicitate

Mai mult decât atât, aseară Faimoşii au obţinut prima lor victorie în faţa Războinicilor, scăpând de o nouă eliminare. Astfel, Ana Dobrovie, Relu Pănescu şi Ramona Crăciunescu sunt cei trei Războinici care au fost votaţi de către colegii lor pentru a părăsi competiţia. Votul publicului din această seară va decide cine va rămâne, în continuare, în show.

Kanal D s-a clasat pe locul doi în clasament, înaintea Antenei 1. Astfel, serialul turcesc Fiica Ambasadorului a avut peste 1,3 millioane de fani care s-au uitat aseară la un nou episod.

De precizat faptul că la Antena 1 a fost o redifuzare a show-ul culinar, ediţie specială, urmând ca din 20 februarie să debuteze Chefi fără limite, după cum a relatat Paginademedia.ro. Noua emisiune îi are în centru pe aceiaşi Sorin Bontea, Cătălin Scărlătescu şi Florin Dumitrescu.

Locul patru a fost adjudecat, pe rând, de televiziunea de ştiri Antena 3, care a câştigat la nivel naţional şi la oraşe, şi postul Digi Sport 1 (la tineri) care a transmis un nou derby, Botoşani-Dinamo. 

Înfrângerea echipei Dinamo nu a adus la fel de mulţi suporteri în faţa televizoarelor aşa cum s-a întâmplat duminică, atunci când a fost transmis un meci al FCSB. Astfel, la nivelul întregii ţări, s-au uitat la meciul lui Dinamo doar 207.000 de români, faţă de aproape 900.000 câţi au urmărit partida de fotbal jucată de FCSB. 

Paginademedia.ro prezintă, în continuare, audienţele serii de luni, pe intervalul unei noi ediţii a reality-show-ului Survivor:

Naţional. Competiţia dintre Faimoşi şi Războinici a strâns în faţa micilor ecrane aproape două milioane de români. Astfel, 1.972.000 de oameni s-au uitat, în fiecare minut, la show-ul Survivor, din republica Dominicană.

La distanţă de mai bine de jumătate de milion de privitori, pe locul doi, s-a clasat Kanal D, înaintea Antenei 1. Aşadar, 1.365.000 de oameni din întreaga ţară au ales să urmărească serialul turcesc Fiica Ambasadorului, faţă de cei 653.000 câţi s-au uitat la Chefi la cuţite.  

Urban. Survivor a condus detaşat şi la oraşe, cu cifre duble şi chiar triple faţă de următoarele clasate. Astfel, aproape un milion din telespectatori din mediul urban au ales reality-show-ul de la Pro TV (961.000). 

Pe locul doi s-a clasat, din nou, Kanal D, cu mai bine de jumătate de milion de fani ai serialului turcesc (584.000).

Iar pe trei, cu audienţe de mai bine de trei ori mai mici, s-a aflat Antena 1. Aici show-ul culinar a adus în faţa televizoarelor 314.000 de români de la oraşe.

Urban 21-54 de ani. Pro TV, Kanal D şi Antena 1 şi-au menţinut ordinea şi poziţiile în clasamentul audienţelor şi pe acest segment de public.

Survivor a condus topul cu jumătate de milion de telespectatori de la oraşe, cu vârste cuprinse între 21 şi 54 de ani, în timp ce Chefi la cuţite a avut o audienţă de aproape trei ori mai mică pe acest target (159.000), clasându-se pe locul trei. De asemenea, Fiica Ambasadorului i-a adus postului Kanal D locul doi, cu 175.000 de privitori.

Audienţa posturilor TV de luni, 7 februarie, pe intervalul Survivor (20:30-23:30), la nivel NAŢIONAL:

  NATIONAL Nr. persoane Rtg% Share
1 Pro TV 1.972.000 11.2 24.7
2 Kanal D 1.365.000 7.8 17.1
3 Antena 1 653.000 3.7 8.2
4 Antena 3 449.000 2.5 5.6
5 Romania TV 336.000 1.9 4.2
6 Prima TV 301.000 1.7 3.8
7 DigiSport 1 207.000 1.2 2.6
8 Pro Cinema 198.000 1.1 2.5
9 Happy Channel 183.000 1.0 2.3
10 National TV 177.000 1.0 2.2

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/cotă de piaţă: de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV de luni, 7 februarie, pe intervalul Survivor (20:30-23:30), în mediul URBAN:

  URBAN Nr. persoane Rtg% Share
1 Pro TV 961.000 10.1 24.0
2 Kanal D 584.000 6.1 14.6
3 Antena 1 314.000 3.3 7.8
4 Antena 3 299.000 3.1 7.5
5 Romania TV 175.000 1.8 4.4
6 Prima TV 146.000 1.5 3.7
7 DigiSport 1 129.000 1.4 3.2
8 National TV 100.000 1.1 2.5
9 Pro Cinema 91.000 1.0 2.3
10 Happy Channel 88.000 0.9 2.2

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România, din mediul urban.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV de luni, 7 februarie, pe intervalul Survivor (20:30-23:30), pe publicul URBAN 21-54 de ani:

  URBAN 21-54 ani Nr. persoane Rtg% Share
1 Pro TV 500.000 10.5 30.4
2 Kanal D 175.000 3.7 10.6
3 Antena 1 159.000 3.3 9.6
4 DigiSport 1 64.000 1.3 3.9
5 Antena 3 62.000 1.3 3.8
6 Prima TV 51.000 1.1 3.1
7 Romania TV 46.000 1.0 2.8
8 National TV 44.000 0.9 2.7
9 Pro Cinema 43.000 0.9 2.6
10 Antena Stars 31.000 0.6 1.9

 

Autor: Alexandra Irimiea alexandra.irimieapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Si disperatii comentau pe aici ca nu o sa se uite nimeni, ca stim deja ce s-a intamplat, cine a castigat, cine a pierdut... Ca audienta o sa scada foarte mult.

    Eu nu am Voyo; dar am aflat cu o zi inainte ce se intampla in emisiune. M-am uitat la emisiune a doua zi ? Sigur ca da.
  • Dezastru Antenuta Zero. Bucatarii Zero sub turcisme pe comercial ?
    Aici chiar e umilinta maxima...
  • Nu a fost prima victorie a faimosilor în fata războinicilor.
    Au câștigat pentru prima data imunitatea, dar au mai avut victorii. Săptămâna asta și trecuta au tot câștigat.
  • Ediția Survivor România a fost lider absolut de audiență, în intervalul orar 20:29 – 23:27. În rândul publicului național, cu vârsta cuprinsă între 21 și 54 de ani, din categoriile ESOMAR ABCD, PRO TV avea 11.3 puncte de rating și 30.0% cotă de piață, față de locul 2 care avea 4.5 puncte de audiență și 11.8% share. De-a lungul difuzării, aproape 2 milioane de românii au trăit cu sufletul la gură un joc de senzație și un consiliu încărcat de emoție, iar în minutul de aur, la ora 22:13, peste 2.5 milioane de telespectatori erau în fața televizoarelor, cu ochii pe PRO TV.

Trimite un comentariu

sus