Skip to main content

AUDIENTE. Survivor, programul serii. Câţi români s-au uitat? Nea Marin, pe locul trei

 
AUDIENTE. Survivor, programul serii. Câţi români s-au uitat? Nea Marin, pe locul trei

AUDIENTE. Show-ul Survivor menţine, în continuare, Pro Tv în fruntea clasamentului posturilor de televiziune, pe toate targeturile de audienţă.

Publicitate

Emisiunea a reuşit să aducă în faţa televizoarelor peste 1,8 milioane de telespectatori în fiecare minut, fiind liderul serii. Cifre similare a înregistrat şi în ediţia trecută, difuzată luni seara pe Pro TV.

Pe poziţie secundă s-a clasat Kanal D, cu serialul Fiica Ambasadorului, la distanţă de cel puţin jumătate de milion de telespectatori.

Emisiunea Poftiţi pe la noi, cu Nea Mărin, de pe Antena 1 ocupă locul trei în topul audienţelor, la nivel naţional, cu cifre la jumătate faţă de Survivor. Doar în segmentul urban, în rândul celor cu vârste cuprinse între 21 şi 54 ani, show-ul umoristic a reuşit să câştige poziţia secundă.

Locurile 4 şi 5 în clasamentul audienţelor, pe intervalul Survivor, au fost disputate de televiziunile de ştiri România Tv şi Antena 3. 

Paginademedia.ro prezintă, în continuare, audienţele serii de luni, pe intervalul Ştirilor Pro Tv: 

Naţional. Noua ediţie Survivor, difuzată marţi seară, a adus în faţa televizoarelor aproape 1,8 milioane de români, mai exact 1.819.000. La distanţă de cel puţin jumătate de milion de telespectatori s-a clasat Kanal D, care a difuzat un nou episod din Fiica Ambasadorului (1.375.000 de persoane).

Nea Mărin a avut cifre la jumătate faţă de Survivor, astfel că Antena 1 a ocupat locul trei, cu o audienţă de 970.000 de persoane la nivel naţional.

Urban. Survivor şi-a menţinut poziţia de lider şi la oraşe. Aici, aproape un milion de telespectatori au urmărit competiţia din republica Dominicană, mai precis 990.000 de persoane. 

Şi-a păstrat poziţia a doua în clasament şi Kanal D, cu puţin peste jumătate de milion de fani ai serialului, la nivel urban - 543.000.  

Comercial Urban 21-54. Survivor a fost liderul absolut al serii, având şi cei mai mulţi telespectatori pe segmentul comercial, în rândul celor cu vârste cuprinse între 21 şi 54 de ani. Astfel, show-ul de pe Pro Tv a reuşit să atragă aproape jumătate de milion de români, mai exact 496.000. 

Pe acest target de audienţă, locul doi a fost câştigat de emisiunea iUmor, dar cu cifre la jumătate faţă de lider - 267.000 de români.

Kanal D s-a clasat pe ultimul loc al podiumului, cu 171.000 de telespectatori pe acest segment.

Audienţa posturilor TV de marţi, 25 ianuarie, pe intervalul Survivor (20:30-23:30), la nivel NAŢIONAL:

  NATIONAL Nr. persoane Rtg% Share
1 Pro TV 1.819.000 10.3 23.6
2 Kanal D 1.375.000 7.8 17.8
3 Antena 1 970.000 5.5 12.6
4 Romania TV 474.000 2.7 6.1
5 Antena 3 383.000 2.2 5.0
6 Prima TV 189.000 1.1 2.5
7 Pro Cinema 167.000 1.0 2.2
8 Realitatea Plus 151.000 0.9 2.0
9 Happy Channel 148.000 0.8 1.9
10 TVR 1 142.000 0.8 1.8

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV de marţi, 25 ianuarie, pe intervalul Survivor (20:30-23:30), în mediul URBAN:

  URBAN Nr. persoane Rtg% Share
1 Pro TV 990.000 10.4 24.6
2 Kanal D 543.000 5.7 13.5
3 Antena 1 482.000 5.1 12.0
4 Romania TV 284.000 3.0 7.0
5 Antena 3 227.000 2.4 5.6
6 Prima TV 97.000 1.0 2.4
7 Happy Channel 83.000 0.9 2.1
8 TVR 1 74.000 0.8 1.8
9 Pro Cinema 69.000 0.7 1.7
10 Realitatea Plus 67.000 0.7 1.7

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România, din mediul urban.

Audienţa posturilor TV de marţi, 25 ianuarie, pe intervalul Survivor (20:30-23:30), pe publicul URBAN 21-54 de ani:

  URBAN 21-54 Nr. persoane Rtg% Share
1 Pro TV 496.000 10.4 29.9
2 Antena 1 267.000 5.6 16.1
3 Kanal D 171.000 3.6 10.3
4 Romania TV 61.000 1.3 3.7
5 Antena 3 50.000 1.1 3.0
6 Prima TV 44.000 0.9 2.7
7 National TV 35.000 0.7 2.1
8 Digi 24 35.000 0.7 2.1
9 Pro Cinema 32.000 0.7 1.9
10 Realitatea Plus 30.000 0.6 1.8

 

Autor: Alexandra Irimiea alexandra.irimieapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Expertul Expertul
    Echipa Faimosilor are nevoie de intariri urgente cu sportivi pentru echilibrarea celor doua echipe. N-are farmec sa te uiti la un joc daca o echipa castiga toate confruntarile. @Iuli Pe ce te bazezi cand spui ca Andreea a fost scoasa de cei de la ProTV? Interesul ProTV era ca un personaj care face show sa ramana in Survivor mult timp, dar publicul a decis sa plece. Chiar m-am asteptat ca producatorii sa faca manevre ca Andreea sa ramana, dar spre surprinderea mea au fost corecti.
  • Anonim Anonim
    Ironic cum persoanele care anul trecut nu suportau această emisiune, acum sunt înnebuniți după ea :)))) Dacă va fi cândva și pe Antena1, vă veți mai uita cu atâta pasiune? Howard? Sabina?
  • Marius Marius
    Ce greseala visezi Iuli ? Eu ma uit la Survivor pentru probele sportive. Nu pentru prostiile ce le debiteaza Tonciu. Sau prostiile lui Jador de anul trecut.
    Vreau mai mult partea sportiva, nu discutiile din camp.
  • Ha Ha
    Eu nu inteleg, cum să fie Tonciu stabilitatea show-ului??? Era o prefăcută, Jador are 10 clase peste ea. Mai bine că a plecat

    Cât despre cifre, după 2 săptămâni sunt ok audiențele, scădere observ doar în țară, că în rest se cam mențin
  • Soby Soby
    Ce se mai aude despre Euronews România?
  • Howard Howard
    @Georgiana, Pro 2, nu Pro tv 2. Si e normal sa facă asta! Exista zeci de comentarii pe internet în care oamenii întreabă unde și când pot vedea reluare. Mare lucru ca zice Domnul Dan 10 secunde de Pro 2! Aveți aceeași placă, iar si iar. Când bagă publicitate putina, va luați de faptul ca zic de Pro 2 :))))
  • Georgiana Georgiana
    Pe parcursul emisiunii se face o reclamă agresivă postului Pro TV 2!!! Chiar și prezentatorul a vorbit aseară despre asta!!! Devine deranjant. E de ajuns că arată acele benzi, că postează pe contul de Facebook și de Instagram al emisiunii, nu trebuie să-l auzim și pe domnul Dan. Numai reclamă la Vodafone și Pro TV 2! Ce nume au mai ales și pentru postul ăsta.. foarte original
  • Jadorashul Jadorashul
    Sper sa nu mai aud disperatii pe aici spunand ceva de reclame... Aseara, au fost mai putine fata de duminica si luni.
    Duminica, emisiunea a tinut 2 ore si 17 minute. Luni, 2 ore si 15 minute. Marti, 2 ore si 23 de minute. Deci, din 3 ore, duminica au fost 43 de minute de reclame; luni, 45 de minute. Marti, doar 37 de minute de reclame.
  • Iuli Iuli
    Cea mai mare greșeală pe care au făcut-o cei din ProTV a fost să o elimine pe Andreea Tonciu de la Survivor. Jocuri de culise ieftine. Cine se mai uită acum la emisiunea asta dacă singura concurentă asumată și capabilă să le spună verde în față tuturor ceea ce crede, ca să nu spun scandalagioaică, a plecat acasă??? Puteau aștepta și ei o lună măcar, până să-și formeze un public stabil. Kanal D a ținut cu dinții de Jador să rămână cât mai mult în competiție, și accidentat l-au ținut acolo. Tonciu era "Jadorul" acestui sezon. Săptămâna viitoare audiențele sigur vor fi mai mici
  • Sabina Sabina
    Cifrele sunt foarte bune. Cred că săptămâna viitoare sau cel târziu peste două săptămâni vor fi aduși concurenți noi la Survivor. Am tot văzut-o pe Andreea Marin la PRO TV ,de asemenea ea a promovat și emisiunea Survivor săptămâna trecută. Oare negociază cu Pro pentru o nouă emisiune?
  • Rebi Rebi
    Daca Survivor scoate 10 rating si pe comercial urban, si pe comercial national in fiecare zi; Pro TV e multumit.
  • Marius Marius
    Ce iUmor visati ? Aseara a fost Nea Marin. Poate azi e iUmor.
  • jk jk
    Iumor a fost aseara?Nu va fi in aceasta seara?Din cate stiu martea era Nea Marin,doar sa fi fost scos/mutat

Trimite un comentariu

sus