Skip to main content

AUDIENŢE Euro 2020. Portugalia-Germania, meciul zilei de sâmbătă. Pro TV, cel mai urmărit post TV

 
Foto: Prosport
Foto: Prosport

AUDIENŢE. Portugalia-Germania a fost meciul zilei de sâmbătă. S-au marcat şase goluri în partida jucată la Munchen, iar Pro TV a fost lider detaşat pe interval.

Publicitate

Germania s-a impus pe teren propriu cu 4-2, într-o partidă extrem de spectaculoasă. Mai bine de 1,3 milioane de români au ales să urmărească duelul din grupa F, considerată „grupa morţii” de la EURO 2020.

De notat: Pro TV a câştigat duelul audienţelor cu Antena 1 şi Kanal D pe intervalul tuturor meciurilor de sâmbătă. Ieri s-au mai jucat partidele Ungaria-Franţa (1-1) şi Spania-Polonia (1-1). Audienţele le puteţi citi AICI

Pe intervalul Portugalia-Germania, Antena 1 difuza Observatorul şi începutul din Next Star, iar Kanal D miza pe gala Puterea Dragostei şi Survivor.

CITEŞTE ŞI: EURO 2020. Audienţele tuturor meciurilor de la Euro 2020 de pe Pro TV şi Pro X

Paginademedia.ro vă prezintă audienţele de aseară, pe intervalul meciului Portugalia-Germania (19:00-20:50):

Naţional. Pro TV era lider cu meciul Portugalia-Germania, de la ora 19:00. Aproximativ 1.371.000 de români urmăreau duelul de la Munchen.

La mare distanţă pe locul doi se clasa Antena 1, cu 862.000 de privitori. Podiumul era completat de Kanal D - 803.000 de urmăritori.

Urban. Şi românii de la oraşe s-au uitat la Portugalia-Germania. Meciul de la Euro atrăgea în faţa televizoarelor 820.000 de telespectatori.

Diferenţa a fost, la fel ca pe naţional, destul de mare faţă de poziţia secundă. Antena 1 era a doua staţie TV cu 424.000 de urmăritori, iar Kanal D era pe trei - 362.000 de urmăritori.

Comercial. Şi tinerii au ales să urmărească meciul de la Euro 2020. Partida Portugalia-Germania punea Pro TV pe primul loc, cu 252.000 de telespectatori.

Clasamentul era completat de: Kanal D - 143.000 de privitori şi Antena 1 - 134.000 de urmăritori.

Audienta posturilor TV sâmbătă, 19 iunie, pe intervalul meciului Portugalia - Germania (19:00-20:50), la nivel NATIONAL:

  NATIONAL Persoane Rtg % Share
1 Pro TV 1.371.000 7,8 22,8
2 Antena 1 862.000 4,9 14,3
3 Kanal D 803.000 4,5 13,3
4 Romania TV 447.000 2,5 7,4
5 Antena 3 306.000 1,7 5,1
6 TVR 1 231.000 1,3 3,8
7 National TV 191.000 1,1 3,2
8 Pro Cinema 153.000 0,9 2,5
9 Happy Channel 110.000 0,6 1,8
10 Pro 2 86.000 0,5 1,4

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV sâmbătă, 19 iunie, pe intervalul meciului Portugalia - Germania (19:00-20:50), în mediul URBAN:

  URBAN Persoane Rtg % Share
1 Pro TV 820.000 8,6 26,0
2 Antena 1 424.000 4,4 13,4
3 Kanal D 362.000 3,8 11,5
4 Romania TV 216.000 2,3 6,8
5 Antena 3 185.000 1,9 5,9
6 TVR 1 113.000 1,2 3,6
7 National TV 99.000 1,0 3,1
8 Digi 24 59.000 0,6 1,9
9 TVR 2 56.000 0,6 1,8
10 Happy Channel 49.000 0,5 1,6

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV sâmbătă, 19 iunie, pe intervalul meciului Portugalia - Germania (19:00-20:50), la nivel COMERCIAL:

  COMERCIAL Persoane Rtg % Share
1 Pro TV 252.000 6,0 28,4
2 Kanal D 143.000 3,4 16,1
3 Antena 1 134.000 3,2 15,1
4 Romania TV 29.000 0,7 3,3
5 TV1000 24.000 0,6 2,7
6 Digi 24 24.000 0,6 2,7
7 Antena 3 19.000 0,4 2,1
8 Pro Cinema 15.000 0,4 1,7
9 TVR 2 13.000 0,3 1,5
10 TVR 1 13.000 0,3 1,4

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Autor: Daniel Samoilă daniel.samoilapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Romanul Romanul
    Victoria Suediei a fost lider de audiență! Disputa a înregistrat 4.3 puncte de rating și 23.8% cotă de piață în rândul publicului național, cu vârsta cuprinsă între 21 și 54 de ani, din categoriile ESOMAR ABCD, în timp ce televiziunea de pe poziția secundă avea 2.9 puncte de rating și 16.1% share. La nivelul publicului cu vârsta cuprinsă 18 și 49 de ani, din mediul urban, în intervalul orar 16:00 – 17:52, PRO TV a condus topul televiziunilor cu 3.0 puncte de audiență și 22.2% cotă de piață, în timp ce televiziunea de pe locul 2 avea 2.1 puncte de rating și 15.1% share.

    Tot pe PRO TV, românii s-au bucurat și de remiza dintre Cehia și Croația! În intervalul orar 19:00 – 20:53, în rândul publicului național, cu vârsta cuprinsă între 21 și 54 de ani, din categoriile ESOMAR ABCD, meciul a înregistrat 6.7 puncte de rating și 24.2% cotă de piață, față de locul 2 care a avut 5.9 puncte de audiență și 21.3% share. Totodată, PRO TV a condus și clasamentul audienței formată din publicul cu vârsta cuprinsă 18 și 49 de ani, din mediul urban, înregistrând 4.9 puncte de audiență și 21.3% cotă de piață.

    Ultimul meci al serii, dintre Scoția și Anglia, a fost tot lider de audiență! Disputa a înregistrat 8.3 puncte de rating și 25.9% cotă de piață în rândul publicului național, cu vârsta cuprinsă între 21 și 54 de ani, din categoriile ESOMAR ABCD, în timp ce televiziunea de pe poziția secundă avea 6.6 puncte de rating și 20.5% share. La nivelul publicului cu vârsta cuprinsă 18 și 49 de ani, din mediul urban, în intervalul orar 22:00 – 23:48, PRO TV a condus topul televiziunilor cu 7.7 puncte de audiență și 27.6% cotă de piață, în timp ce televiziunea de pe locul 2 avea 6.0 puncte de rating și 21.4% share.
  • Cehul Cehul
    ce vi se pare 6 rating la derby e foarte mic la acea ora nu exaista mare ha

    Dar dublu peste Antenuta Pensionara. Ha ha ha !
  • Croatul Croatul
    Postacii Mile mile Putina R Razvan in genunchi. Pro TV dublu comercial.
    Si Antenuta Batrana iar locul 3 comercial...
  • D D
    Deci :))))
    Puterea Dragostei + Survivor > Observator + Next Star

    E clar ce audiențe dezastruoase are Next Star
  • mile mile
    ce vi se pare 6 rating la derby e foarte mic la acea ora nu exaista mare ha

Trimite un comentariu

sus