Skip to main content

AUDIENŢE. Masked Singer, sub Adela. Corina Caragea, printre măştile de joi. Fierbinţenii au ţinut românii la TV

 
AUDIENŢE. Masked Singer, sub Adela. Corina Caragea, printre măştile de joi. Fierbinţenii au ţinut românii la TV

AUDIENŢE. Las Fierbinţi a fost programul serii de joi. Serialul de comedie a scos cifre bune şi a pus Pro TV pe primul loc. Adela, producţia Antenei 1, a pierdut în faţa Las Fierbinţi, dar a depăşit în audienţe show-ul Masked Singer.

Publicitate

S-a întâmplat într-o seară cu dublă demascare la Masked Singer: Cătălin Zmărăndescu s-a deghizat într-un Cameleon, iar Corina Caragea a fost sub costumul Pufosului. 

Detalii, în continuare:

- Pro TV a început pe primul loc seara de joi. Serialul Las Fierbinţi a scos, din nou, cifre mari. Mai bine de 1,9 milioane de români au urmărit serialul de comedie la nivel naţional.

- Alt show, alte cifre. Masked Singer a fost depăşit de serialul Adela pe trei din patru segmente de public. Doar pe noul public comercial a câştigat (21-54 de ani)

- În ceea ce priveşte serialul Adela, lucrurile au stat în felul următor: producţia a fost depăşită în audienţe de Las Fierbinţi, dar a recuperat după ce serialul de comedie a ajuns la final. Astfel, Antena 1 a ajuns să fie peste Pro TV în timpul în care s-au intersectat Adela şi Masked Singer.

De notat că Masked Singer a fost mai lung cu jumătate de oră faţă de Adela. 

Paginademedia.ro vă prezintă audienţele de aseară:

1. Audienţe „Fierbinţi” în prima parte a serii de joi

Naţional. Las Fierbinţi a avut audienţe mari, cu episodul de joi seara. Peste 1,9 milioane de români s-au uitat la serialul cu Bobiţă, Celentano sau Firicel. Pro TV a fost lider detaşat.

A doua televiziune din top era Kanal D. Postul Dogan difuza serialul turcesc Doctorul Minune şi avea o medie de 1,2 milioane de telespectatori.

Adela a ocupat locul trei pe intervalul Las Fierbinţi. Producţia Ruxandrei Ion a pus Antena 1 pe locul trei, cu 1.146.000 de privitori.

Urban. Nicio surpriză la oraşe. Las Fierbinţi scotea alte cifre foarte bune - 931.000 de telespectatori.

Kanal D a fost şi aici a doua televiziune din top, cu 628.000 de privitori. Podiumul era completat de Antena 1, cu 560.000 de urmăritori.

Comercial (18-49 Urban). Tinerii au urmărit în număr mare Las Fierbinţi. Aproximativ 337.000 de telespectatori tineri se uitau pe Pro TV, aseară.

Cifre mai bune pentru Adela pe acest segment de public - 235.000 de privitori. Pe trei se clasa Kanal D, cu 187.000 de urmăritori.

Audienta posturilor TV joi, 23 septembrie, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21:30), la nivel NATIONAL:

  NATIONAL Persoane Rtg % Share
1 Pro TV 1.945.000 11,0 24,7
2 Kanal D 1.202.000 6,8 15,3
3 Antena 1 1.146.000 6,5 14,6
4 Romania TV 389.000 2,2 4,9
5 Antena 3 306.000 1,7 3,9
6 DigiSport 1 226.000 1,3 2,9
7 Antena Stars 198.000 1,1 2,5
8 Realitatea Plus 183.000 1,0 2,3
9 Prima TV 165.000 0,9 2,1
10 Happy Channel 146.000 0,8 1,9

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV joi, 23 septembrie, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21:30), în mediul URBAN:

  URBAN Persoane Rtg % Share
1 Pro TV 931.000 9,7 23,1
2 Kanal D 628.000 6,6 15,5
3 Antena 1 560.000 5,9 13,9
4 Romania TV 212.000 2,2 5,3
5 Antena 3 185.000 1,9 4,6
6 DigiSport 1 141.000 1,5 3,5
7 Antena Stars 104.000 1,1 2,6
8 Happy Channel 103.000 1,1 2,6
9 Realitatea Plus 90.000 0,9 2,2
10 Digi 24 88.000 0,9 2,2

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV joi, 23 septembrie, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21:30), la nivel COMERCIAL (18-49 Urban):

  COMERCIAL (18-49 Urban) Persoane Rtg % Share
1 Pro TV 337.000 8,1 26,5
2 Antena 1 235.000 5,6 18,4
3 Kanal D 187.000 4,5 14,7
4 DigiSport 1 47.000 1,1 3,7
5 Digi 24 47.000 1,1 3,7
6 Antena 3 30.000 0,7 2,3
7 Diva 21.000 0,5 1,6
8 National TV 19.000 0,5 1,5
9 Antena Stars 19.000 0,4 1,5
10 National Geographic 18.000 0,4 1,4

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

2. Masked Singer, locul doi pe linie joi seara

Naţional. Pro TV a pierdut rating când a început Masked Singer. Show-ul cu măşti prezentat de Pavel Bartoş a fost pe locul doi la nivel naţional, cu 1.082.000 de telespectatori.

Serialul Adela de pe Antena 1 era cel mai urmărit program al serii - 1.103.000 de privitori. Pe trei se clasa Kanal D - 847.000 de urmăritori.

Urban. Aceeaşi situaţie şi la oraşe. Masked Singer a pus Pro TV tot pe locul doi, cu 502.000 de telespectatori.

Şi de această dată a fost pe primul loc Antena 1. Aproximativ 529.000 de români au urmărit noi episoade ale serialului Adela.

A treia staţie TV din clasament a fost Kanal D, cu 421.000 de urmăritori.

Comercial (18-49 Urban). Pe publicul comercial de la oraşe a câştigat Antena 1. Peste 230.000 de români au urmărit serialul Adela, aseară.

Puţin peste 200.000 au ales Masked Singer pe Pro TV. Postul din Pache a câştigat pe noul comercial naţional (21-54).

Audienta posturilor TV joi, 23 septembrie, pe intervalul Masked Singer (21:30-23:30), la nivel NATIONAL:

  NATIONAL Persoane Rtg % Share
1 Antena 1 1.103.000 6,3 16,9
2 Pro TV 1.082.000 6,1 16,6
3 Kanal D 847.000 4,8 13,0
4 DigiSport 1 446.000 2,5 6,8
5 Antena 3 397.000 2,3 6,1
6 Romania TV 374.000 2,1 5,7
7 National TV 185.000 1,0 2,8
8 Prima TV 146.000 0,8 2,2
9 Antena Stars 128.000 0,7 2,0
10 Happy Channel 121.000 0,7 1,9

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV joi, 23 septembrie, pe intervalul Masked Singer (21:30-23:30), în mediul URBAN:

  URBAN Persoane Rtg % Share
1 Antena 1 529.000 5,5 15,4
2 Pro TV 502.000 5,2 14,6
3 Kanal D 421.000 4,4 12,3
4 DigiSport 1 255.000 2,7 7,5
5 Antena 3 254.000 2,6 7,4
6 Romania TV 189.000 2,0 5,5
7 National TV 98.000 1,0 2,9
8 Happy Channel 81.000 0,8 2,4
9 Prima TV 76.000 0,8 2,2
10 Realitatea Plus 67.000 0,7 1,9

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV joi, 23 septembrie, pe intervalul Masked Singer (21:30-23:30), la nivel COMERCIAL (18-49 Urban):

  COMERCIAL (18-49 Urban) Persoane Rtg % Share
1 Antena 1 238.000 5,7 20,9
2 Pro TV 203.000 4,9 17,9
3 Kanal D 124.000 3,0 10,9
4 DigiSport 1 71.000 1,7 6,2
5 Antena 3 34.000 0,8 3,0
6 Romania TV 30.000 0,7 2,7
7 TNT 28.000 0,7 2,5
8 Comedy Central 28.000 0,7 2,4
9 Digi 24 27.000 0,6 2,4
10 Antena Stars 20.000 0,5 1,8

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Autor: Daniel Samoilă daniel.samoilapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Razvan Razvan
    Pe publicul comercial national de ce nu ati dat daca tot ați scris în articol
  • Alex Alex
    Mile, Marian, nu scrie nimeni nici un comentariu?? Ciudat
  • Stefan Stefan
    Pro-ul a condus pe segmentul care trebuia, adica 21-54 Esomar ABCD.
  • dalien dalien
    Masked Singer, cu toate schimbarile cu tot, reuseste sa fie un produs mai slab decat la primul sezon. E greu de suportat emisiunea. Videourile de prezentare ale mastilor dau senzatia de kistch si ieftin, si ca imagine si efecte, dar mai ales ca idei si content.
    Momentele mastilor au sunetul mixat prost, e extrem de mult auto-tune pe voce care le face sa sune ieftin si penibil, si ii face pe detectivi sa para extrem de falsi cand ridica in slavi momentele ("ce bine canta", "ce voce are").. si e evident ca fac pe fraierii, ghicind gresit intentionat. De multe ori detectivii urla toata piesa, acoperind ce canta mastile, alt lucru extrem de enervant. Un plus e ca episoadele sunt scurte si alerte si decorul e frumos. Si cam atat.
    O alta emisiune fara suflet si magie marca noului management Pro TV.

    Pe de alta parte, poate ca bataia luata de la Adela va incuraja televiziunile sa investeasca mai mult sau in continuare in seriale locale.
  • ddd ddd
    dacă îmi este permis o glumă cu bătaie înspre ambele televiziuni cu aceste greșeli manageriale ale Pro TV foști oameni din Pro TV își asigură un loc solid și pentru anii următori în antena 1 sau Antena Group după caz mai sunt multe telenovele de făcut mulți foști de adus

    bani se pare că sunt iar în antenă se pare că în sfârșit Se ascultă de management ceva mai mult decât până în anii trecuți
  • ddd ddd
    În primul rând trebuiesc felicitați cei de la Kanal D au format un public de consum de telenovele pe televiziune generalistă lucru care acum câțiva ani părea imposibil să pui o telenovelă pe Antena 1 sau ProTV să și funcționeze că mai mult că mai puțin nu contează au fost perseverenți și au format public atât pentru ei cât și pentru concurenți

    Da știu Au mai fost încercările și produsele lui lazarov dar ora 22:00 nu are aceeași forță Ca ora 20:30 sau 20
  • Valentin Valentin
    Nu am crezut nici o dată că Adela va învinge de 2 ori Masked Singer ceea ce arată că trebuie mutat în altă zi !

Trimite un comentariu

sus