Skip to main content

AUDIENŢE. Cum s-a văzut „joia neagră” din fotbalul românesc? FCSB, Craiova şi Sepsi au fost eliminate din Conference League

 
Foto - Hepta
Foto - Hepta

AUDIENŢE. „Joia neagră” pentru fotbalul românesc. Câţi români au văzut eliminările echipelor româneşti din competiţia europeană Conference League?

Publicitate

Partidele, încheiate cu rezultate ruşinoase pentru fotbalul din ţara noastră, s-au văzut şi la televizor. Românii nu s-au înghesuit să le urmărească, însă cifrele nu au fost rele. 

Duelul FCSB-ului cu echipa Shakhter Karagandy, din Kazahstan, a adus un loc bun în clasament postului Pro X. Deşi s-a văzut după-amiaza, înfrângerea echipei lui Becali a pus Pro X pe trei la tineri şi la oraşe şi pe locul patru la nivel naţional.

Celelalte meciuri ale echipelor româneşti - Craiova şi Sepsi - au fost date seara pe trei posturi TV: DigiSport 1, LookSport Plus şi Telekom. Înainte de cifrele detaliate ale FCSB-ului, prezentăm pe scurt audienţele duelurilor Craiova-KF Laci şi Sepsi-Spartak Trnava. 

- Peste jumătate de milion de telespectatori din toată ţara s-au uitat, pe cele trei posturi TV, la eliminarea Craiovei din Conference League. Dintre aceştia, aproximativ 483.000 erau pe Digi, 88.000 pe Look şi 12.000 pe Telekom. 

- Aproape 400.000 de oameni (audienţa cumulată de pe cele trei posturi) au urmărit meciul celor de la Sepsi. Cei mai mulţi, aproape 300.000, erau pe Digi. Aproximativ 90.000 de oameni se uitau pe Look la meci, iar 4.000 pe Telekom.

Cel mai urmărit program, aseară, a fost dat de Pro TV. Este vorba despre o reluare Las Fierbinţi, urmărită de peste 1,2 milioane de români. 

Paginademedia.ro vă prezintă audienţele de aseară, pe intervalul Shakhter Karagandy - FCSB (16:00-18:45):

Naţional. Pro X s-a clasat pe locul patru în topul celor mai urmărite staţii TV, cu meciul Karagandy - FCSB din Conference League. Aproximativ 350.000 de oameni s-au uitat în fiecare minut.

Lider pe interval era Antena 1, cu 711.000 de telespectatori. Locul doi era ocupat de Pro TV, cu 585.000 de persoane. 

Urban. Meciul a pus Pro X pe locul trei în mediul urban. O medie de peste 200.000 de telespectatori a înregistrat postul TV în fiecare minut. 

Pe primul loc era clasată Antena 1, când la TV era meciul, cu 390.000 de oameni. Pro TV ocupa locul doi, pe acelaşi interval, cu 350.000 de privitori. 

Comercial. Pro X a stat bine şi pe segmentul tânăr. Postul s-a clasat pe trei, cu audienţă medie de 70.000 de tineri pe minut. 

Pro TV era pe primul loc, pe interval, cu peste 100.000 de telespectatori audienţă. Locul secund era ocupat de Antena 1, cu 87.000. 

Audienta posturilor TV joi, 29 iulie, pe intervalul Shakhter Karagandy - FCSB (16:00-18:45), la nivel NATIONAL:

  NATIONAL Persoane Rtg% Share
1 Antena 1 711.000 4.0 17.0
2 Pro TV 585.000 3.3 14.0
3 Kanal D 490.000 2.8 11.7
4 Pro X 349.000 2.0 8.3
5 Romania TV 277.000 1.6 6.6
6 Antena 3 210.000 1.2 5.0
7 Happy Channel 158.000 0.9 3.8
8 National TV 102.000 0.6 2.4
9 Prima TV 64.000 0.4 1.5
10 Pro 2 63.000 0.4 1.5

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV joi, 29 iulie, pe intervalul Shakhter Karagandy - FCSB (16:00-18:45), în mediul URBAN:

  URBAN Persoane Rtg% Share
1 Antena 1 389.000 4.1 17.3
2 Pro TV 349.000 3.6 15.5
3 Pro X 219.000 2.3 9.7
4 Kanal D 168.000 1.8 7.4
5 Antena 3 137.000 1.4 6.1
6 Romania TV 127.000 1.3 5.6
7 Happy Channel 90.000 0.9 4.0
8 National TV 49.000 0.5 2.2
9 Digi 24 37.000 0.4 1.6
10 B1TV 36.000 0.4 1.6

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV joi, 29 iulie, pe intervalul Shakhter Karagandy - FCSB (16:00-18:45), pe segmentul COMERCIAL:

  COMERCIAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 109.000 2.6 19.7
2 Antena 1 87.000 2.1 15.8
3 Pro X 71.000 1.7 12.8
4 Kanal D 48.000 1.1 8.7
5 Antena 3 23.000 0.6 4.2
6 Digi 24 15.000 0.4 2.7
7 Happy Channel 15.000 0.4 2.7
8 AXN 9.000 0.2 1.5
9 Romania TV 8.000 0.2 1.4
10 Pro 2 8.000 0.2 1.4

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • intii jucati fotbal si apoi cu fitzele si aerele Oricum luati mult mai multi bani pentru ceea ce faceti
  • Iar privitul la liga 1 națională de fotbal și echipele în cupele europene dăunează grav sănătății!!! Eu nu urmăresc asa ceva!
  • Oare cat vom mai suporta sa ne uitam la mizeriile astea de meciuri facute de echipele romanesti?
    Inca avem romani pasionati de fotbal pentru ca audientele arata bine dar pacat ca ceea ce primesc e jalnic.
  • Un sfat ptr marii fotbalului romanesc!!! Desființați echipa națională a României k oricum e ciuca bătăilor iar schipele de club sa nu mai participe în nici o cupa europeana k oricum sunt gunoaie!!! Ma bucur enorm k au fost eliminate... Urmează CFR ul....
  • Era frumos ca si celelalte sa fi fost puse in tabel,dar merge si asa pe scurt...
  • am crezut ca e mare diferenta dar acces inca performeaza happy iar in top
  • kanal d dezastru inseamna ca inca rupe acces chiar si la comercial ha

Trimite un comentariu

sus