Skip to main content

AUDIENŢE. Las Fierbinţi, încă un record în acest sezon. În schimb, Masked Singer a fost depăşit de Adela

 
AUDIENŢE. Las Fierbinţi, încă un record în acest sezon. În schimb, Masked Singer a fost depăşit de Adela

AUDIENŢE. Noi cifre record pentru Pro TV, graţie Las Fierbinţi. După ce marţi serialul de comedie a atins cea mai mare audienţă din acest sezon, aseară producţia cu Firicel, Celentano şi Bobiţă a urcat şi mai sus. 

Publicitate

Timp de o oră, cât a durat serialul, Pro TV a numărat o medie de peste 2,16 milioane de telespectatori pe minut. Totuşi, clasamentul s-a schimbat când a început Masked Singer. Diferenţa dintre cele două producţii a fost uriaşă, de peste un milion de telespectatori. 

La finalul episodului din Las Fierbinţi, postul din Pache a pierdut masiv din public. Astfel, Antena 1 a reuşit să treacă în anumite momente peste Pro TV. Vorbim de publicul din ţară şi de tineri, două segmente câştigate de postul Intact în duelul direct dintre Masked Singer şi Adela. 

Cu alte cuvinte, Adela a fost devansată de Las Fierbinţi, însă serialul Antenei a depăşit pe două segmente show-ul cu măşti al Pro TV. 

Cleopatra Stratan a fost Gheişa, joi seară, la Masked Singer. 

Dacă ne referim la media totală a serialului Adela, Antena 1 ocupat locul secund în topul audienţelor (între 20:30 şi 22:55). 


Citeşte şi: Las Fierbinţi, cele mai mari cifre din acest sezon. Asia Express, pe doi în seara de marţi


Paginademedia.ro vă prezintă audienţele de aseară, pe intervalul emisiunii Las Fierbinţi (20:30-21:25):

Naţional. Las Fierbinţi a atins un nou record de audienţă pentru acest sezon. Peste 2,16 milioane de telespectatori au urmărit, în fiecare minut, episodul de aseară. 

Pro TV s-a clasat pe primul loc, la o distanţă uriaşă raportat la concurenţă. De pe locul doi, Antena 1 număra aproximativ 1,3 milioane de telespectatori pe minut, cu începutul serialului Adela. 

Podiumul a fost completat, pe intervalul Las Fierbinţi, de Kanal D. Postul Dogan aduna 1,2 milioane de persoane. 

Urban. Pro TV a ocupat primul loc şi în mediul urban, unde a înregistrat o audienţă medie de 1,1 milioane de telespectatori pe minut. 

Kanal D a depăşit Antena 1 la oraşe, unde a avut o medie de aproximativ 581.000 de privitori.

Antena 1 nu a fost departe, iar de pe locul trei a scos o medie de audienţă de aproximativ 560.000 de persoane pe minut. 

Comercial. Cei mai mulţi tineri s-au uitat pe Pro TV, la Las Fierbinţi. Serialul a adunat o audienţă medie de aproximativ 466.000 de telespectatori pe minut. 

De pe locul doi, Antena 1 număra 230.000 de persoane. De asemenea, Kanal D se poziţiona pe trei, cu o medie ce nu a sărit de 155.000 de telespectatori pe minut. 

Audienta posturilor TV joi, 7 octombrie, pe intervalul emisiunii Las Fierbinţi (20:30-21:25), la nivel NATIONAL:

  NATIONAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 2.167.000 12.3 24.9
2 Antena 1 1.318.000 7.5 15.1
3 Kanal D 1.254.000 7.1 14.4
4 Romania TV 460.000 2.6 5.3
5 Antena 3 372.000 2.1 4.3
6 DigiSport 1 238.000 1.4 2.7
7 Prima TV 226.000 1.3 2.6
8 Realitatea Plus 200.000 1.1 2.3
9 TVR 1 157.000 0.9 1.8
10 Antena Stars 148.000 0.8 1.7

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV joi, 7 octombrie, pe intervalul emisiunii Las Fierbinţi (20:30-21:25), în mediul URBAN:

  URBAN Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 1.109.000 11.6 25.2
2 Kanal D 581.000 6.1 13.2
3 Antena 1 559.000 5.8 12.7
4 Romania TV 269.000 2.8 6.1
5 Antena 3 231.000 2.4 5.2
6 DigiSport 1 154.000 1.6 3.5
7 Realitatea Plus 94.000 1.0 2.1
8 Happy Channel 90.000 0.9 2.1
9 Antena Stars 86.000 0.9 2.0
10 Prima TV 78.000 0.8 1.8

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV joi, 7 octombrie, pe intervalul emisiunii Las Fierbinţi (20:30-21:25), pe segmentul COMERCIAL (18-49):

  COMERCIAL 18-49 Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 466.000 11.1 32.7
2 Antena 1 230.000 5.5 16.1
3 Kanal D 155.000 3.7 10.9
4 DigiSport 1 53.000 1.3 3.7
5 Antena 3 47.000 1.1 3.3
6 Digi 24 36.000 0.9 2.5
7 Comedy Central 34.000 0.8 2.4
8 Prima TV 28.000 0.7 2.0
9 Romania TV 24.000 0.6 1.7
10 Happy Channel 18.00 0.4 1.2

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

2. Masked Singer, sub Adela în ţară şi la tineri. Cleopatra Stratan, demascată

Naţional. După ce s-a terminat Las Fierbinţi, Pro TV a coborât simţitor în ceea ce priveşte media de audienţă. Postul a fost depăşit de Antena 1, la nivel naţional. De pe doi, Pro TV aduna puţin peste un milion de telespectatori pe minut, în medie, cu Masked Singer. 

Antena 1 ocupa primul loc, pe interval, cu cifre ce săreau de 1,2 milioane de telespectatori pe minut. 

Cleopatra Stratan a fost demascată, joi, în show-ul cu măşti de la Pro TV. 

Pe intervalul Masked Singer, Kanal D ocupa locul trei cu o medie de 900.000 de persoane în fiecare minut. 

Urban. Pro TV a stat mai bine în mediul urban, unde a ocupat primul loc, fiind urmărit de 564.000 de telespectatori în medie. 

Antena 1 i-a suflat, totuşi, în ceafă. De pe doi, postul Intact a scos o medie de aproximativ 540.000 de urmăritori pe minut. 

Kanal D a ocupat locul trei, pe intervalul Masked Singer, unde a avut o audienţă medie de aproximativ 430.000 de persoane. 

Comercial. Pe segmentul comercial, al celor cu vârste între 18 şi 49 de ani, cursa a fost strânsă, însă Antena 1 a avut un mic avantaj.

Pro TV a fost depăşit, iar de pe locul doi a numărat o medie de aproximativ 248.000 de tineri. Din poziţia de lider, Antena 1 a înregistrat o medie de 252.000 de persoane. 

Kanal D ocupa locul trei, cu 123.000 de privitori în medie. 

Audienta posturilor TV joi, 7 octombrie, pe intervalul emisiunii Masked Singer (21:25-23:25), la nivel NATIONAL:

  NATIONAL Persoane Rtg% Share
1 Antena 1 1.237.000 7.0 17.5
2 Pro TV 1.051.000 6.0 14.8
3 Kanal D 907.000 5.1 12.8
4 Antena 3 450.000 2.6 6.4
5 Romania TV 353.000 2.0 5.0
6 DigiSport 1 292.000 1.7 4.1
7 Prima TV 229.000 1.3 3.2
8 National TV 221.000 1.3 3.1
9 Realitatea Plus 203.000 1.2 2.9
10 Happy Channel 149.000 0.8 2.1

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV joi, 7 octombrie, pe intervalul emisiunii Masked Singer (21:25-23:25), în mediul URBAN:

  URBAN Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 564.000 5.9 15.2
2 Antena 1 538.000 5.6 14.5
3 Kanal D 430.000 4.5 11.6
4 Antena 3 281.000 2.9 7.6
5 DigiSport 1 222.000 2.3 6.0
6 Romania TV 197.000 2.1 5.3
7 Prima TV 104.000 1.1 2.8
8 Realitatea Plus 96.000 1.0 2.6
9 National TV 84.000 0.9 2.3
10 Happy Channel 83.000 0.9 2.2

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV joi, 7 octombrie, pe intervalul emisiunii Masked Singer (21:25-23:25), pe segmentul COMERCIAL (18-49):

  COMERCIAL 18-49 Persoane Rtg% Share
1 Antena 1 252.000 6.0 19.3
2 Pro TV 248.000 5.9 19.0
3 Kanal D 123.000 2.9 9.4
4 DigiSport 1 93.000 2.2 7.1
5 Antena 3 51.000 1.2 3.9
6 Comedy Central 39.000 0.9 3.0
7 Prima TV 34.000 0.8 2.6
8 TNT 25.000 0.6 1.9
9 Digi 24 25.000 0.6 1.9
10 Romania TV 23.000 0.6 1.8

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Andreas Andreas
    Kidon, după perioada indicată, cel mai probabil este vorba despre Sunt celebru, scoate-ma de aici! Afel reality se filmeaza 3 saptamani-1 luna.
  • Kidon Kidon
    Stie cineva despre ce show e vorba? Mihai Alecu > ‎TV & Film Freelancers Romania
    Buna seara!
    Am nevoie, pentru un proiect TV de reality, in afara tarii (nu in Europa), de:

    Operatori camera
    Asistenti camera/sunet
    Producator Continut de teren
    Loggeri

    Perioada estimativa: 25 Noiembrie - 21/22 decembrie 2021
    Vaccinul este un must (din pacate asta este situatia)

    Daca este cineva interesat, putem discuta mai multe detalii in privat.

    Merci frumos!

Trimite un comentariu

sus