Skip to main content

Adela: peste Masked Singer, dar sub Las Fierbinţi. Cum s-a împărţit publicul? Bărbaţii la show-ul cu măşti, femeile pe serialul Antenei

 
Adela: peste Masked Singer, dar sub Las Fierbinţi. Cum s-a împărţit publicul? Bărbaţii la show-ul cu măşti, femeile pe serialul Antenei

AUDIENŢE. Adela a fost peste Masked Singer, dar sub Las Fierbinţi joi seara. Dinamica a fost cu atât mai intersantă cu cât a existat şi o împărţire interesantă a publicului: femeile s-au uitat la Adela, în timp ce bărbaţii erau pe Masked Singer. 

Publicitate

Mai exact, aproximativ 60% audienţa Adela era formată din femei, în timp ce cam 60% din audienţa Masked Singer era formată din bărbaţi. 

Las Fierbinţi a fost programul serii şi a ridicat foarte mult audienţa Pro TV. Lucrurile s-au schimbat pe intervalul în care Masked Singer s-a duelat direct cu Adela. Serialul produs de Ruxandra Ion la Antena 1 a câştigat. 

Raportat la media totală a serialului, Antena 1 are cifre mai mici prin prisma intersecţiei cu Las Fierbinţi. De notat că Antena 1 a sărit de 1,5 milioane de telespectatori în medie, cu Adela. 

Paginademedia.ro vă prezintă audienţele de aseară, pe intervalul serialului Adela (20:30-22:55):

Naţional. Antena 1 a fost cel mai urmărit post TV la nivel naţional. Aproximativ 1,5 milioane de telespectatori s-au uitat în fiecare minut la Adela.

Locul doi era ocupat de Pro TV, cu cifre foarte apropiate, aproximativ 1,5 milioane de telespectatori. De notat că media Pro TV a fost ridicată foarte mult în intervalul de intersecţie Las Fierbinţi-Adela. După ce a început Masked Singer, Adela a trecut pe primul loc. 

Locul trei la nivel naţional, pe intervalul Adela, era ocupat de Kanal D, post care număra 1,1 milioane de persoane. 

Urban. Raportat la întreg intervalul Adela, în care s-a intersectat şi cu programul serii Las Fierbinţi, Antena 1 ocupat locul doi la oraşe. Aproximativ 700.000 de oameni se uitau la Adela în fiecare minut. 

În acelaşi timp, Pro TV era lider (deşi pe intervalul Masked Singer a pierdut) cu o medie de aproape 830.000 de persoane. 

Kanal D era următorul post din top, cu o medie de aproxiamativ jumătate de milion de privitori. 

Comercial 18-49. Situaţia s-a repetat şi pe segmentul tânăr. Deşi a bătut Masked Singer, ora în care Adela s-a intersectat Las Fierbinţi a ridicat media Pro TV. 

Antena 1 era pe doi, iar Adela a fost urmărită de aproximativ 325.000 de persoane cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani. 

De pe primul loc, Pro TV număra aproximativ 360.000 de telespectatori pe minut. 

Podiumul a fost completat de Kanal D, cu 150.000 de telespectatori pe intervalul Adela. 

Audienta posturilor TV joi, 18 noiembrie, pe intervalul serialului Adela (20:30-22:55), la nivel NATIONAL:

  NATIONAL Persoane Rtg% Share
1 Antena 1 1.546.000 8.8 19.2
2 Pro TV 1.538.000 8.7 19.1
3 Kanal D 1.102.000 6.3 13.7
4 Romania TV 475.000 2.7 5.9
5 Antena 3 402.000 2.3 5.0
6 Realitatea Plus 146.000 0.8 1.8
7 Happy Channel 144.000 0.8 1.8
8 TVR 1 143.000 0.8 1.8
9 Antena Stars 140.000 0.8 1.7
10 National TV 136.000 0.8 1.7

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV joi, 18 noiembrie, pe intervalul serialului Adela (20:30-22:55), în mediul URBAN:

  URBAN Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 827.000 8.6 19.4
2 Antena 1 710.000 7.4 16.6
3 Kanal D 514.000 5.4 12.0
4 Antena 3 267.000 2.8 6.3
5 Romania TV 255.000 2.7 6.0
6 Realitatea Plus 91.000 0.9 2.1
7 Happy Channel 87.000 0.9 2.0
8 Pro Cinema 80.000 0.8 1.9
9 Antena Stars 74.000 0.8 1.7
10 DigiSport 1 72.000 0.8 1.7

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV joi, 18 noiembrie, pe intervalul serialului Adela (20:30-22:55), pe segmentul COMERCIAL (18-49):

  COMERCIAL 18-49 Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 360.000 8.6 25.1
2 Antena 1 326.000 7.8 22.7
3 Kanal D 157.000 3.8 10.9
4 Romania TV 34.000 0.8 2.4
5 Antena 3 26.000 0.6 1.8
6 Diva 21.000 0.5 1.5
7 Happy Channel 21.000 0.5 1.4
8 Antena Stars 21.000 0.5 1.4
9 National TV 20.000 0.5 1.4
10 Digi 24 20.000 0.5 1.4

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

2. Las Fierbinţi, programul serii de joi

Audienta posturilor TV joi, 18 noiembrie, pe intervalul serialului Las Fierbinţi (20:30-21:30), la nivel NATIONAL:

  NATIONAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 2.086.000 11.8 23.8
2 Antena 1 1.504.000 8.5 17.1
3 Kanal D 1.209.000 6.9 13.8
4 Romania TV 517.000 2.9 5.9
5 Antena 3 354.000 2.0 4.0
6 TVR 1 208.000 1.2 2.4
7 Antena Stars 171.000 1.0 2.0
8 Realitatea Plus 145.000 0.8 1.7
9 Happy Channel 144.000 0.8 1.6
10 Pro Cinema 140.000 0.8 1.6

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV joi, 18 noiembrie, pe intervalul serialului Las Fierbinţi (20:30-21:30), în mediul URBAN:

  URBAN Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 1.132.000 11.8 24.6
2 Antena 1 663.000 6.9 14.4
3 Kanal D 570.000 6.0 12.4
4 Romania TV 271.000 2.8 5.9
5 Antena 3 242.000 2.5 5.3
6 Antena Stars 98.000 1.0 2.1
7 Happy Channel 96.000 1.0 2.1
8 Realitatea Plus 92.000 1.0 2.0
9 TVR 1 81.000 0.9 1.8
10 DigiSport 1 78.000 0.8 1.7

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV joi, 18 noiembrie, pe intervalul serialului Las Fierbinţi (20:30-21:30), pe segmentul COMERCIAL (18-49):

  COMERCIAL 18-49 Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 464.000 11.1 31.5
2 Antena 1 287.000 6.9 19.4
3 Kanal D 164.000 3.9 11.1
4 Digi 24 30.000 0.7 2.0
5 Romania TV 29.000 0.7 2.0
6 Antena Stars 29.000 0.7 1.9
7 Antena 3 27.000 0.6 1.8
8 Diva 24.000 0.6 1.6
9 Happy Channel 23.000 0.6 1.6
10 Comedy Central 20.000 0.5 1.4

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.


Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Răzvan Răzvan
    Puneți aceste audiente și în rubrica audiente TV acolo nu apar
  • Stefan Stefan
    B.A.M., Pagina de media, la fel ca multe alte site-uri, are un buton de cautare articole mai vechi. Daca tastezi in acea casuta (de cautare) "peoplemeter" o sa gasesti o gramada de articole referitoare la masurarea audientelor. Pe scurt, se monteaza intr-un apartament (cu acordul celor din familia respectiva) un aparat denumit chiar asa: peoplemeter. Acest aparat are butoane cu numele fiecarui membru al familiei. Fiecare membru al familiei cand se aseaza in fata televizorului singur, apasa butonul din dreptul numelui sau. Bineinteles ca atunci cand se monteaza aceste aparate, se va face un instructaj cu fiecare membru al familiei si se considera ca acel instructaj este respectat. Pe baza a ce se apasa, datele se duc la cei de la Kantar Media, care e firma aleasa in acest moment sa se ocupe cu sondarea, sa-i spunem asa. Bineinteles ca datele nu sunt 100% sigure, exista o marja de eroare. E ca atunci cand sunt alegeri. La iesirea de la urne, unii sunt intrebati ce au votat si pe baza spuselor, apar sondajele care, de cele mai multe ori, dau invingatorul(i). Firma respectiva e platita, in cazul de fata, de catre televiziuni, pentru ca acestea sa se "laude" mai departe la agentiile de publicitate, caci de acolo vin banii.
  • Eu Eu
    A fost la Maruta si a cantat cu o formatie
  • Mile Mile
    Bam lasă dacă nu pricepi ha
  • Andreas Andreas
    Din pacate nu stiu ce va prezenta, stiu doar ca va aparea la Pro de acum, poate au amănunte Sabina sau Expertul .
  • Mihai Mihai
    Floooooorin Calinescuuuuuu prezinta prima emisiune cu audienta negativa. Niciodata in istoria Primei tv nu au fost asemene audiente atat de proaste in intervalul 20-22. La Cluj e tensiune mare dar stai sa vezi audiente mai departe de o sa-i umfle plansu’- mai scad in audiente pana de Craciun cu 25%. Pentru cele 2 mari sefe care se pricep la orice dar nu televiziune le aduce Mosu’ un ***? penibili dar obraznici.
  • constantin cozma constantin cozma
    @Andreas stii pentru ce emisiune/proiect a semnat Cosmin?
  • Soby Soby
    @Andreas Ce va prezenta Seleși la Pro TV?
  • Andreas Andreas
    Cosmin Seleși a semnat cu Pro Tv! Nu va mai prezenta Te cunosc de undeva.
  • Soby Soby
    @ddd Și Digi 24 plânge pentru că vrea de la 18 la 20 pe Lazarus ca să ia la bătaie cu emisiunea lui Anca Alexandrescu de la Realitatea Plus.
    „Pe ochii lui Lazarus” se va numi emisiunea la Digi 24, Realitatea va face audiență mare decât Digi 24 de atunci.
  • ddd ddd
    Florin Călinescu: În sfârșit voi face ceea ce simt și ceea ce îmi doream de mult și voi demonstra multora felicitări maiestre ați demonstrat exact ce știam cu toții și din câte am înțeles emisiunile sunt din ce în ce mai slabe

    plânge tot Pro TV când văd cifrele de la Chestiunea Zilei pe stil nou plânge și Antena 1 plânge și Kanal D plânge și Planeta plânge toată lumea toți sunt triști acum că nu au fost primii cu oferta

    bebe cotimanis a plecat pentru câteva sute În plus nu multe și pentru faptul că este permis să pună voce pe reclame pe alte materiale sau să apară în reclame
  • B.A.M B.A.M
    Ca fapt divers...
    Cum puteți afla dacă 2,3 sau mai mulți oameni din fața unui televizor sunt bărbați, respectiv femei?
    Sau...
    Cum puteți afla dacă în fața unui televizor sunt 1, 2, 3 sau mai mulți oameni?
    De asemenea...
    De unde puteți afla vârsta unuia, a două, etc persoane din fața unui televizor ca să-i etichetați în comercial/necomercial???
    În plus...
    De unde puteți afla dacă 1, 2, 3 oameni din fața unui televizor se uită dintr-un sat sau dintr-un oraș?
    P.S.
    1)Dat fiind că trăim în "era LGBT", ce înseamnă "a fi bărbat", respectiv "a fi femeie"???
    2)SUNT DOAR ÎNTREBĂRI DE BUN SIMȚ! NIMIC VULGAR SAU OSTENTATIV!!!!!!!!!
  • Mile Mile
    Bravo happy stars mereu în topuri
  • Mile Mile
    Cum sa ziceți asa mare rating are Adela, pai mascatii sunt surpriza din acest sezon , neplăcută, antena mereu lideri

Trimite un comentariu

sus