Skip to main content

TVR 1 are un nou director: producătoarea emisiunii Câştigă România, cu Virgil Ianţu

 
TVR 1 are un nou director: producătoarea emisiunii Câştigă România, cu Virgil Ianţu

Schimbare la vârful postului public TVR 1, care are un nou director. Începând de la 1 februarie, principalul canal al TVR este condus de Diana Onea Pascal, actualul director de programe.

Publicitate

De altfel, după numirea ca director al TVR 1, Diana Onea Pascal rămâne şi pe poziţia de director de programe.

Diana Pascal este angajată a TVR ca producător. Printre altele, s-a ocupat de emisiunea Câştigă România, cu Virgil Ianţu.

Pascal vine în locul Carlei Tompea, care a fost director al TVR 1 pentru doar câteva luni, din noiembrie 2022 şi până acum. Carla Tompea este, în prezent, producător general al TVR 1.

În ultimi ani, pe la conducerea TVR 1 au trecut mai mulţi directori, mandatul fiecăruia fiind, de obicei, foarte scurt - de la câteva luni, la un an. Printre directori: Carla Tompea, Ana Maria Modâlcă, Ruxandra Ţuchel şi Eduard Dârvariu.

Citeşte şi: Şefa postului TVR 1 şi-a dat demisia de la conducerea staţiei


Citeşte şi: Şefi noi la TVR. Cătălin Prisăcariu, noul şef al ştirilor TVR. Ana Maria Modâlcă, fost producător general la Pro TV, este şefa TVR 1


Citeşte şi: Nou director la TVR 1. A fost şeful TVR 2 şi director de programe

 

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Gataiantu Gataiantu
    E foarte greu sa mai nenorocesti audientele TVR1 dupa ce Ana Maria Modalca a trecut pe acolo. Le-a adus pur si simplu la zero absolut. A incercat un respiro doamna Carla Tompea si n-a reusit. Nici nu avea cum pt ca dinsa este doar obedienta oricui se perinda in functia de PDG. Asa ca a propus-o pe aceasta Diana Pascal, sotia lui Bogdan Onea o doamna care are de altfel tot neamul in institutie. Diana Pascal n-are opinie si nici idei. Ea este doar un executant pe principiul noi doar muncim...
  • Milogu' Milogu'
    OK, ati ajuns sa cenzurati definitiv comentariile. Nu pot decat sa va spun adio. Ramaneti doar cu cei care va pupa. Va deranjeaza tare adevarul, se pare.
  • Bogdan Bogdan
    Diana Onea Pascal este doamna foarte vesela care a transformat in dezastru orice audienta pe care a pus mana. Si are tot neamul din dotare angajat la TVR.
  • Insider Insider
    Am citit si despre obedienta Alinei Alexoi in fata lui Mihai Covaliu. Ce nu spune doamna care n-are dreptul sa filmeze pentru TVR e ca editor de jurnal era duminica Dan Vasile, ex-director la TVR Sport. Si ca au aranjat impreuna marea stire, renuntand la altele mult mai importante.
  • Acciduzzu Acciduzzu
    Sefa suprema este Carla Tompea Haralambie, acum producator general si de vreo 15 ani trecuta pe la toate butoanele posibile. Cu rezultate dezastruoase, evident. Diana Pascal doar executa niste ordine, fericita ca inainte de ea, de sotul ei si de sora-sa plus cumnatul, la TVR au mai fost angajati si parintii ei.
  • Milogu' Milogu'
    La articolul despre audiente, omiteti in continuare (voit) segmentul de public cel mai important si anume 21-54 COMERCIAL NATIONAL ESOMAR ABCD. Va rog sa cititi evolutia populatiei fata de acum 11-12 ani si o savedeti migratia orasenilor catre comunele limitrofe. E un intreg articol pe seama ultimului recensamant. Asadar reiau ce am mai scris: Tot mai multe televiziuni au renunțat la vânzarea publicității pe targetul tradițional: urban, 18 – 49 de ani. În septembrie 2022, grupul PRO TV a anunțat adoptarea targetului comercial All 21 – 54 de ani ESOMAR ABCD Național. Motivul invocat: targetul comercial urban 18 – 49 de ani s-a micșorat în ultimii ani, astfel spus, a îmbătrânit, ieșind din publicul vizat de clienții publicitari. Kanal D a adoptat același target comercial ca și PRO TV. La rândul său, grupul Intact folosește targetul comercial: urban, 18 – 54 de ani. Argumentul acestor schimbări a fost că populația României a îmbătrânit și foarte mulți români s-au mutat în localitățile de lângă marile orașe și nu se mai regăsesc în targetul comercial tradițional. De asemenea, majoritatea clienților publicitari vizează consumatorii și din mediul rural.
    Renunțarea la targetul comercial arhicunoscut (urban, 18 – 49 de ani) este justificată, pentru că, în anii din urmă, includea generația Decrețeilor. Acest target a depășit vârsta de 49 de ani și, din această perspectivă, o analiză pe 21-54 de ani, la nivel național, este mult mai relevantă. Un GRP30 pe targetul All 21 – 54 de ani ABCD Național este echivalentul a 65.000 de persoane. Un GRP30 pe targetul urban, 18 – 49 de ani este echivalentul a 41.000 de persoane. ESOMAR a elaborat „Scala statutului social (Social grade)”. Scala permite clasificare socio-demografică standard. Cu această variabilă se pot crea subeșantioane (pentru diverse piețe) comparabile între ele și, de asemenea, subgrupurile definite astfel vor fi comparabile de la o țară la alta. Ce înseamnă categoriile ESOMAR ABCD: Categoria A: Manageri și profesioniști cu înaltă educație. Categoria B: Manageri, directori de nivel mediu. Categoria C: C1 – Angajați cu înaltă educație ce prestează o muncă non-manuală, patroni de firme mici. C2 – Angajați ce prestează o muncă non-manuală sau muncitori calificați. Categoria D: Muncitori ce prestează o muncă manuală și șefi de departamente mai puțin educați." Poate intelege odata si PDM de ce e ok sa se publice (mai ales) acest target.
  • adi adi
    @Cdr - taxa radio-tv nu mai exista; astazi TVR este platita direct din bugetul statului. Ar trebui restructurata din temelii aceasta institutie - e incremenita in timp si nu are cum sa mai performeze.
  • Razvan B Razvan B
    Famiglia Onea si rudele - ascensiune impresionanta in cariera cu performante zero in ultimii ani. Pe astia cune ii mai propulseaza in conducerea TVR?
  • Mile Pila Mile Pila
    Producatoarea formatului original CR, exportat in SUA, a evoluat in cariera. Sa va asteptati si la un faliment original cu managementul acestei doamne.
  • Cdr Cdr
    Degeaba, vor da in continuare redifuzari. Cum as putea sa nu mai plătesc serviciile de radio tv ? Nu mai vreau sa platesc pe unii care isi încasează banii fara sa muncească. Urmariti programul tvr si o sa vedeti ca 90% din zi e ocupata cu redifuzari si reluări. Un mastodont de televiziune cu o mie de canale, doar cu redifuzari. Plus programul care se schimba pe moment.

Trimite un comentariu

sus