Skip to main content

REFRESH. Paginademedia.ro, relansare cu o nouă platformă. Ce aduce nou pentru cititori şi publicitate

 
REFRESH. Paginademedia.ro, relansare cu o nouă platformă. Ce aduce nou pentru cititori şi publicitate

REFRESH. Paginademedia.ro se relansează cu o nouă platformă, într-o formulă cu noutăţi atât pentru cititori, cât şi pentru clienţii de publicitate.

Publicitate

În noua formulă, site-ul a fost optimizat, cu mare atenţie pentru componenta de mobile, cu o pondere însemnată în rândul consumatorilor de news, de online în general.

  • Pentru cititori, design-ul site-ului a fost uşor schimbat, pentru o navigare mai intuitivă, atât în varianta pentru desktop, cât şi în varianta pe mobil. Îmbunătăţirile au vizat o parcurgere mult mai fluentă şi mai clară a conţinutului Paginademedia.
  • Pentru advertiseri, cea mai importantă schimbare este introducerea unui nou tip de format de publicitate. Este vorba de formatul de tip Interscroller, foarte vizibil şi, totodată, un aspect foarte important, neinvaziv.

Alte schimbări:

- plasarea într-o poziţie mult mai vizibilă a Interviurilor Paginademedia, serie de materiale video frecvent realizate online (în ultimul an), dar şi în Studioul Paginademedia (când condiţiile vor permite).

- noi secţiuni, precum Audio-News, unde puteţi asculta Ştirile Paginademedia şi în format audio

- optimizarea secţiunilor sponsorizate sau pe bază de abonament, pentru o bună vizibilitate pentru clienţi şi public, precum Fake News în Pandemie (secţiune susţinută de Deutsche Welle) şi Comunicate

- multiple variante de plasare a reclamelor pentru clienţii de publicitate

Platforma Paginademedia.ro - care cuprinde atât partea de design, cât şi funcţionalităţile tehnice - a fost dezvoltată de compania 1616.ro

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Dacă făceați site-ul ca și FormulaTV din Spania, era mult mai bun
    https://www.formulatv.com/audiencias/
  • Mie utile îmi sunt cronologia articolelor și rubrica de comentarii, din care să pot afla informații suplimentare la articol atunci când este cazul, și nicidecum contrele susținătorilor televiziunilor.
    Însă, la prima accesare de după relansare, la secțiunea "ultimele știri" am observat articole de ieri și abia apoi pe cele cu adevărat recente în partea dreaptă.
    Iar modalitatea de a comenta nu s-a schimbat.
    Poate aveți în vedere aceste aspecte.
  • Poate redenumiti "Comunicat" in reclama, publicitate ca asa este corect si renuntati la titlurile clickbait.
  • @raul Reclamele sunt afișate în funcție de istoricul tău de navigare. Dacă tu vizitezi site-uri cu conținut mizerabil, conținut mizerabil îți va fi afișat.
  • Era bine daca faceati ceva si cu sectiunde de comentarii. Sa introduceti o sectiunde de "inregistrare".
    Sa poti comenta pe site, trebuie sa iti faci un cont. Un singur cont cu mail, numar de telefon. Sa scapam de "postaci".
  • o mare prostie.arata mai rau, comun si plina de reclame cu firme indoielnice.
  • Interesant, dar în loc de schimbările de grafică, ar fi fost mai interesant să vedem mai multe topuri de audienţe, de ex, cele din filme, seriale, care nu au mai fost postate de luni bune... Mult succes in continuare!

Trimite un comentariu

sus