Skip to main content

STUDIU. Pe cine urmăresc românii pe Clubhouse? Buhnici e căutat. La fel Anca Duma şi Dragoş Stanca

 
STUDIU. Pe cine urmăresc românii pe Clubhouse? Buhnici e căutat. La fel Anca Duma şi Dragoş Stanca
STUDIU. George Buhnici e cel mai căutat influencer de pe Clubhouse. Numărul românilor de pe aplicaţia lansată acum un an s-a triplat, iar turismul este principalul subiect pe care-l caută oamenii atunci aleg o „cameră”.
Publicitate
 
Acestea sunt ultimele date oferite de Digitas România şi Data Intelligence Team despre aplicaţia Clubhouse, în România. 
 
Clubhouse a ajuns să aibă 255.498 de utilizatori în aprilie, iar asta înseamnă că 44% dintre utilizatorii de Iphone din România şi-au instalat aplicaţia. La nivel global, Clubhouse are peste 10 milioane de utilizatori. De asemenea, 56% dintre utilizatorii români de Iphone intenţionează să-şi instaleze Clubhouse în viitorul apropiat. 
 
Mai bine de jumătate dintre intervivaţi spun că îl urmăresc pe Buhnici. Urmează Anca Duma şi Dragoş Stanca.
 
Românii vor să fie pe Clubhouse pentru dezvoltare personală. Cu cât sunt mai educaţi şi au venituri mai mari, cu atât sunt mai dornici să se dezvolte personal. 
 
Studiul a fost realizat pe utilizatori de Internet iPhone 18+ din mediul urban, în perioada 5-12 aprilie 2021. Marja de eroare este +/-5%.
 

În continuare concluziile studiului despre Clubhouse:

- 44% dintre utilizatorii iphone din România au instalat aplicaţia Clubhouse
 
- 56% dintre utilizatori intenţionează să o instaleze în viitorul apropiat
 
- 51% dintre utilizatorii intervievaţi au declarat că au mai puţin de 50 de followers
 
- 57% au declarat că fac parte din 1-3 cluburi
 
- 50% dintre români revin săptămânal pe Clubhouse şi 30% zilnic
 
- 53% dintre utlizatori caută camere unde principalul subiect de discuţie este turismul. 46% caută camere despre sport, 44% folosesc Clubhouse pentru socializare şi 40% caută camere despre wellness
 
- 53% dintre utilizatorii intervievaţi îl urmăresc pe George Buhnici. Urmează Anca Duma (29%), Dragoş Stanca (23%) şi Alin Pandaru (21%)
 
- Majoritatea românilor s-a alăturat Clubhouse pentru dezvoltare personală. Cu cât sunt mai educaţi şi au venituri mai mari, cu atât sunt mai dornici să se dezvolte personal. De asemenea, ei cred că, în România, camerele oferă un conţinut de calitate mai mare decât cele internaţionale.
 
- Utilizatorii au descoperit şi un nou tip de influenceri, oameni nou-apăruţi pe Clubhouse, care nu au fost celebri pe alte platforme. În plus, ei au descoperit cântăreţi şi vloggeri pe care nu-i cunoşteau înainte.
 
 

 

Autor: Daniel Samoilă daniel.samoilapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • prima data cand aud de clubhouse. si de anca duma. buhnici stiu cine e, dar nu il urmaresc. nici pe dragos stanca. singurul pe care il urmaresc constant e pe youtube, oana zavoranu, e amuzanta si ii face praf pe asa zisii influensări, mocangii, cum le spune ea. :)

Trimite un comentariu

sus