Skip to main content

Regia Boom îşi împarte portofoliul de site-uri în două companii

 

Regia de publicitate online Boom, cel mai mare jucător de pe piaţă, conform datelor pe anul 2008, îşi împarte portofoliul în două companii distincte. Astfel, site-urile deţinute de fondul de investiţii NCH (New Century Holdings), proprietarul Boom, au fost trecute pe o nouă companie – Digital ADS. Site-urile externe au rămas în portofoliul Boom.

Publicitate

Mutarea a fost făcută începând cu acest an. Practic, site-urile reprezentate de Boom sunt acum împărţite în două companii, parte a aceluiaşi grup. Totodată, site-urile sunt vândute publicitarilor la pachet, dar sunt facturate separat - pe Boom şi pe Digital ADS.

De ce era nevoie de această separare? Motivele ţin de un control mai clar al veniturilor prin această reaşezare, a explicat pentru paginademedia.ro Cristian Petriceanu (foto), managing director Boom.

Petriceanu: „E vorba de siturile grupului de firme de internet ale NCH. S-a dorit o mai mare trasabilitate a veniturilor din publicitate pe siturile respective.”

Cristian Petriceanu a răspuns, pentru paginademedia.ro câtorva întrebări, acum câteva săptămâni. El a negat informaţiile conform cărora aceată separare este cauzată de datoriile Boom către site-urile pe care le reprezenta si au iesit din portofoliul regiei.

Petrişor Obae: Care este motivul pentru care o parte dintre site-urile din portofoliul Boom au trecut pe firma Digital ADS Management?
Cristi Petriceanu: E vorba de siturile grupului de firme de internet ale NCH. S-a dorit o mai mare trasabilitate a veniturilor din publicitate pe siturile respective.

Cine este responsabil/manager pentru Digital ADS?
Se va stabili în curând managerul. Interimar mă ocup tot eu.

Potrivit informaţiilor paginademedia.ro, înfiinţarea, respectiv facturarea prin Digital ADS sunt cauzate de datoriile Boom către site-urile pe care le reprezintă. Cum comentaţi?
Nicio legatură cu realitatea.

În ultimul an, din portofoliul de site-uri al Boom s-au retras aproape 30 titluri. Printre acestea, cele mai importante: trilulilu.ro, computergames.ro, kappa.ro şi gsp.ro. DIn portofoliul actual de site-uri care au rămas la Boom, printre cele mai importante sunt europafm.ro, radio21.ro, chip.ro şi filebox.ro.

Potrivit informaţiilor paginademedia.ro, după ieşirea gsp.ro, Boom a rămas cu datorii comerciale consistente către site-ul deţinut de Intact. Conform aceloraşi surse, deşi scadenţa a trecut, sumele nu au fost plătite, iar Gazeta sporturilor a început, deja, demersurile juridice pentru recuperarea datoriei.

Cătălin Tolontan, redactor-şef Gazeta sporturilor, nu a comentat informaţiile paginademedia.ro legate de relaţia gsp.ro-Boom.

Boom (NetBridge Investments) este deţinută de grupul de investiţii NCH. NCH deţine participaţii şi la Active Soft, Imedia, ele.ro, acasa.ro, infoturism.ro şi imobiliare.ro. De curând, fostul director executiv al Boom, Valentin Oeru, a trecut la conducerea unui nou proiect – bursa de publicitate TradeAds, fondată de Andrei Siminel, director general NCH.

Anul trecut, potrivit blogului Boom, regia a avut încasări totale anul trecut de 6,24 milioane de euro.

Încasările Boom în 2008, pe trimestre:

  • Ianuarie-Martie: 1.696.100 Euro
  • Aprilie – Iunie: 1.864.800 Euro
  • Iulie – Septembrie: 1.291.500 Euro
  • Octombrie – Decembrie: 1.390.300
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro

Trimite un comentariu