Skip to main content

Story trece la apariţie bilunară

 

Revista Story, care apărea până acum săptămânal, trece la o peridicitate bilunară, începând de astăzi. Editorii publicaţiei, grupul Sanoma Hearst România, pun pe seama crizei schimbarea frecvenţei de apariţie.

Publicitate

Story este al doilea săptămânal care devine bilunar în ultima lună. Diva, titlu deţinut de Ringier, a făcut aceeaşi mutare în martie.

Mihaela Călinoiu, redactor-şef al revistei Story a dat câteva detalii pentru paginademedia.ro:

Petrişor Obae: De ce s-a trecut la această variantă?
Mihaela Călinoiu: Faptul că Story devine din 13 aprilie o revistă bilunară este, dacă vrei, o reîntoarcere la periodicitatea de acum şapte ani, când a fost lansat acest produs. E o întoarcere la “bază”. Trebuie să recunosc, însă, că poate nu s-ar fi întâmplat – sau poate nu acum - dacă datele problemei nu s-ar fi schimbat drastic din cauza mult discutatei crize. Pentru multe dintre revistele de azi, pentru publicaţiile de azi, este o criză reală. Story, însă, are toate premisele să o depăşească cu bine, căci are ambiţie şi forţă.

E o măsură temporară sau va rămâne aşa?
Este o măsură care va fi aplicată câtă vreme va fi nevoie pentru ca lucrurile să meargă bine. Bilunareitatea nu e nici pe departe ceva rău, poate fi chiar profitabilă dacă ştii să întorci asta în favoarea ta.

Cât de pregătită este piaţa româneacă pentru reviste bilunare?
Cât de pregătită va putea vreodată fi. Sincer, aproape că îmi vine să cred că piaţa românească nu mai este pregătită pentru săptămânale, din cauze multiple. Oamenii sunt asaltaţi de sute de produse, toate încearcă să strige de pe tarabe, şi sunt mai puţin dispuşi să scoată bani din buzunar. Părerea mea este, însă, că oamenii pot fi pregătiţi dacă revistele sunt bune, grase în conţinut şi deştepte, deşi conţinutul preferat al românilor este acum cel de tip tabloid. Sper ca într-o zi revistele curate şi puternice să îşi obţină locul meritat, iar informaţia de tip celebrity să nu mai fie asociată imediat tabloidelor, pe nedrept.

Potrivit datelor BRAT, revista Story vindea, în ultimul trimestru al anului trecut, 16.800 de exemplare la fiecare apariţie săptămânală. Conform Studiului Naţional de Audienţă, titlul era citit la fiecare ediţie de 171.000 de persoane.

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro

Comentarii

Trimite un comentariu