Skip to main content

DANSÂND PRIN CRIZĂ: Dansez pentru tine a atras 1,5 milioane de euro din publicitate, faţă de 2,6 milioane sezonul trecut

 

finala-dansez-pentru-tineUltimul sezon al emisiunii Dansez pentru tine, difuzat în plină criză, a atras publicitate în valoare de 1,5 milioane de euro. Performanţa este cu peste un milion de euro mai slabă decât sezonul din toamnă, când emisiunile au adus Pro TV 2,6 milioane de euro, dar a asigurat un profit consistent postului din Pache Protopopescu.

Publicitate

Estimarea paginademedia.ro este făcută pe baza punctelor de audienţă (GRP – Gross Rating Points), mai exact în funcţie de audienţa spoturilor difuzate de emisiune. Cele mai mari încasări – 238.000 de euro, le-a adus ediţia din 10 aprilie. Comparativ, cea mai bună emisiune din toamnă a adus aproape 400.000 de euro. Detalii despre sezonul din toamnă, AICI.

Veniturile din publicitate, emisiune de emisiune (euro)

  • 20 martie - 166.000 euro
  • 27 martie - 166.000
  • 3 aprilie – 164.000
  • 10 aprilie – 238.000
  • 17 aprilie – 218.000
  • Ediţie specială 19 aprilie – 153.000
  • 24 aprilie – 201.000
  • Finala, 1 mai – 212.000
  • TOTAL: 1,5 milioane euro

După estimările paginademedia.ro, costul de producţie a unei emisiuni în noul sezon a fost între 80 şi 100.000 de euro, ceea ce înseamnă că Pro TV a scos un profit de aproximativ 700-800.000 de euro în acest sezon.

Clientul care a investit cei mai mulţi bani în emisiune a fost Unilever, cu spoturi în valoare de 143.000 de euro. Clasamentul brandurilor are în top Orange, cu reclame de 106.000 euro.

Top 10 advertiseri Dansez pentru tine (euro)

  1. Unilever – 143.000 euro
  2. Romaqua Group Borsec – 106.000
  3. Orange – 105.000
  4. Cosmote – 78.000
  5. Media Promovalores – 65.000
  6. Vodafone – 62.000
  7. Wrigley’s – 53.000
  8. Nestle – 50.000
  9. Coca cola – 40.000
  10. Beiersdorf – 37.000

Top 10 branduri Dansez pentru tine

  1. Orange – 106.000
  2. Giusto – 86.100
  3. Cosmote – 78.000
  4. Vodafone – 62.000
  5. Click – 50.000
  6. Dove Bar – 41.000
  7. Orbit – 39.000
  8. Dove – 35.000
  9. BCR – 32.000
  10. Click Net – 22.000

Interes pentru prima ediţie şi pentru finală

Cele mai urmărite emisiuni au fost prima ediţie a acestui sezon şi finala. De altfel, au fost singurele care eu scos o audienţă medie de peste un million de telespectatori în mediul urban.

Audienţa în mediul urban, emisiune de emisiune:

  • 20 martie – 1.013.000 telespectatori (8,8 rating)
  • 27 martie – 966.000 (8,4)
  • 3 aprilie – 951.000 (8,3)
  • 10 aprilie – 937.000 (8,1)
  • 17 aprilie – 783.000 (6,8)
  • Ediţie specială 19 aprilie – 709.000 (6,1)
  • 24 aprilie – 992.000 (8,6)
  • Finala, 1 mai – 1.010.000 telespectatori (8,8 rating)

Citeşte şi:

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro

Comentarii

  • Si eu prostul si naivul de mine care credeam ca asa numitele vedete o faceau doar din pur altruism si intr-adevar pentru a ajuta pe cineva. Probabil ca onorariile unora din ei depaseau chiar si suma necesara personajului pentru care luptau. Sa iesi la tv sa te prefaci ca iti pasa de cineva cind in cap ai numai suma ce iti va fi platita ca onorar!!!(vezi mike tyson daunazi primise 50 mii euro!!! pentru un dans ca ursul aiurea total, la un show similar) Asa ca nu-mi pare rau deloc ca se va inchide. Din partea mea nici editia din primavara pot sa n-o faca.

Trimite un comentariu