Skip to main content

 

parteneriat_media

B(rand) Yourself! Femei de succes din România îţi arată cum.

Publicitate

iaa-yp-logo2IAA Young Professionals continuă seria evenimentelor destinate tinerilor din industria de comunicare cu B(rand) Yourself! - Personal Branding Seminar: reputație profesională, imagine publică, modele sociale & networking – elemente ale construcției brandului personal, organizat pe data de 12 noiembrie, la IAA House.

Cristina Simion (Managing Director, Edipresse AS), Alexandra Olaru (HR&Communication Director, Unilever SCE), Afrodita Blasius (Managing Partner, Bridge Communication) și Diana Flutur (Managing Partner, Odyssey Communication) le vor vorbi tinerilor despre importanța construirii unei reputații personale și profesionale și elementele esențiale ale acesteia, într-o perioadă în care valoarea brandului personal este pusă la încercare mai mult ca niciodată.

În cadrul celor patru paneluri de discuție din prima parte a zilei vor fi abordate aspecte precum publicul țintă pentru brandul personal și coerența mesajului transmis către acesta, construirea imaginii în zona business, modalități de networking și afirmare, elemente de comunicare în spațiul public.

În partea a doua a zilei, Andi Moisescu va modera sesiunea de dezbateri deschise între speakeri și public. Cele mai interesante întrebări ale participantilor vor fi premiate cu cărți de comunicare din partea editurii Publica. Prețul unui bilet este de 50 RON, cu reducere 50% pentru înscrierea unei a doua persoane. Pentru participanții din partea aceleiași companii, IAA YP pune la dispoziție un pachet corporate: 4 bilete = 150 RON. Pentru mai multe informații, puteți vizita pagina evenimentului, AICI.

Conceptul seminarului B(rand) Yourself! vine în continuarea unui alt proiect de succes al IAA YP, ‘Marketing Innovation Conference’, organizat în colaborare cu Futurelab în mai 2009, la care au participat peste 100 de tineri din industria de marketing și comunicare.

Parteneri media: Ejobs, Hotnews, Wall-street.ro, Strategic.ro, Intertel Communications, Editura Publica, Radio Lynx, Comunicatedepresa, AdPlayers, Paginademedia, PRwave, ApPRentice.

Extra info:

Afrodita Blasius este Managing Martner Bridge Communications și profesor al Școlii IAA. De-a lungul timpului, și-a desfășurat activitatea în companii precum McCann Erickson și Nestle, iar în prezent susține traininguri și prezentări de marketing în cadrul conferințelor de specialitate.

Alexandra Olaru deține funcția de HR & Communication Director al Unilever South Central Europe. Totodată, este vicepreședinte al IAA România și membru în conducerea Consiliului Român pentru Publicitate, având o experiență de mai bine de 10 ani în comunicare și public affairs.

Cristina Simion, Director General Edipresse AS Romania, are o vastă experiență în domeniul mass-media, ocupând de-a lungul carierei sale funcții precum director de marketing sau director general al unor importante cotidiane românești. Absolventă a școlii BBC, Cristina Simion a urmat stagii de pregătire în jurnalism, marketing și management de presă în SUA, Olanda, Marea Britanie.

Diana Flutur este Managing Partner în cadrul uneia dintre cele mai prestigioase agenții de publicitate din România, Odyssey Communication. Anterior, a deținut funcția de COO în cadrul unei alte agenții de succes, D’Arcy, din care a facut parte de la înființarea acesteia în 1992.

IAA Young Professionals este un program al International Advertising Association ce reunește tineri profesioniști sub 26 de ani sau studenți în ani terminali, atrași de pasiunea comună pentru domeniul marketingului și comunicării.

International Advertising Association este un parteneriat strategic unic, care apără interesele comune ale tuturor disciplinelor din întregul spectru al comunicărilor de marketing – de la agenții de publicitate până la companii mass-media, agenții și firme de marketing direct, cât și ale practicanților individuali.

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro

Trimite un comentariu