Skip to main content

EXCLUSIV: Publicitatea lui Teo va fi vândută de CLIR Media, regia condusă de Laurenţiu Ionete

 

teo5Regia de publicitate CLIR Media va vinde publicitatea emisiunii prezentate de Teo şi difuzată în aproximativ 20 de posturi locale din ţară. Contractul a fost deja semnat, informaţie confirmată în exclusivitate pentru paginademedia.ro de Laurenţiu Ionete, managerul CLIR Media.

Publicitate

Regia CLIR Media mai vinde, până la sfârşitul anului, publicitatea pentru posturile de televiziune din grupul Intact: Antena 1, Antena 2, Antena 3, Euforia şi GSP TV. De la 1 ianuarie, Intact internalizează vânzările posturilor TV. În portofoliul CLIR rămân Radio ZU şi canalele Radio România.

Ce potenţial are emisiunea lui Teo, în condiţiile în care e difuzată doar pe posturi locale?

Laurenţiu Ionete estimează că, la fiecare ediţie a programului săptămânal, “o să încercăm să atragem câteva mii de euro”.

Principala problemă este faptul că posturile locale nu sunt monitorizate în studiile de audienţă:

Laurenţiu Ionete:

ionete3Piaţa locală are un avantaj în targetarea comercială, dar ne va lua ceva timp până să îi convingem că această targetare funcţionează. Avem toate avantajele, mai puţin cel statistic, pentru că nu poţi arăta câte GRP-uri a făcut o campanie. Dar depinde de cât de buni suntem şi de care va fi oferta comercială”.

Principalii clienţi vizaţi de emisiunea lui Teo vor fi jucătorii din industria bunurilor de larg consum – FMCG.

În urmă cu o lună, Intact a anunţat internalizarea vânzărilor posturilor TV, ceea ce înseamnă renunţarea la colaborarea cu regia condusă de Laurenţiu Ionete. După cum a declarat într-un interviu acordat în exclusivitate pentru paginademedia.ro, AICI, posturile Intact reprezentau 90% din afacerea CLIR.

Ce va face CLIR în continuare? Laurenţiu Ionete:

“Vom încerca, până la sfârşitul anului, să convingem diverse televiziuni de nişă că suntem cea mai bună echipă de vânzări de pe piaţă”.

Teo a reapărut în peisajul TV în urmă cu o lună. Emisiunea realizată de vedeta TV se difuzează, în fiecare sâmbătă, către 21 de posturi care acoperă 25 de judeţe. Lista acestora, AICI.

Citeşte şi:

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro

Comentarii

  • Cam pripita afirmatia cu cea mai buna echipa de vanzari, mai ales daca nu conving pe nimeni in urmatoarele luni.
    Asculta incoa Stelica, o sa ii cante chiar Teo si Mircea Radu prohodul pe alea 21 de statii locale de o sa rasune toata provincia daca nu baga ceva urgent in portofoliu.
  • Iata ca cei care ii cantau prohodul lui Ionete trebuie sa-si mai tina putin boii in frau. N-or fi posturile astea locale chiar cat antenele dar sunt un inceput. Iar niste impachetari dragute de zu local cu niste tv local, imbrobodite cu niste zu national (care a inceput sa conteze) si niste rra national (care are cel mai mare nr de ascultatori) si cu cireasa de pe tort - zu-ul de bucuresti (care e, de departe, numarul 1) s-ar putea sa devina brusc atractive pt clienti.

Trimite un comentariu