Skip to main content

INTERES MAXIM: Peste opt milioane de români s-au uitat la exit-poll-uri!

 

exit-poll-21Rezultatele exit-poll-urilor au atras aseară un număr ridicat de telespectatori. Peste opt milioane de români erau aseară pe televizoare, la minutul 21.00-21.01, când posturile TV au dat cifrele. Din cele opt milioane de români, 4,8 milioane erau telespectatori din mediul urban.

Publicitate

Cifrele reprezintă audienţa cumulată, la ora 21.00-21.01, a principalelor posturi care au anunţat cifrele: Realitatea TV, Antena 3, Antena 1, TVR 1, Pro TV, B1, Prima TV şi OTV. Cifra este cu mult peste exit-poll-ul primului tur, când la TV s-au uitat 5,6 milioane de români. 

Ca şi la primul tur, posturile de ştiri au fost în top. La nivel naţional, pe primul loc a fost Realitatea TV, cu 1,94 milioane de telespectatori. În mediul urban, pe prima poziţie a fost Antena 3, cu 1,1 milioane de telespectatori. De remarcat audienţa ridicată a postului B1 TV, cu aproape 900.000 de telespectatori pe post în primul minut, dar cu performanţe bune şi la dezbaterile de după. (detalii, în articol)

Mai întîi, iată audienţa posturilor TV care au dat rezultatele în minutul 21.00-21.01, la nivel NAŢIONAL:

Realitatea TV: 1.941.000 telespectatori (9,5 rating)
Antena 3: 1.688.000 (8,3)
Pro TV: 1.376.000 (6,8)
B1: 870.000 (4,3)
TVR 1: 857.000 (4,2)
Antena 1 - 502.000 (2,5)
OTV: 429.000 (2,1)
Prima TV: 343.000 (1,7)

Din totalul telespectatorilor, cei mai mulţi au venit din mediul urban: 4,8 milioane din totalul de opt milioane. Clasamentul este aici diferit, cu Antena 3 pe primul loc şi Realitatea pe poziţia a doua.

Audienţa posturilor TV care au dat rezultatele în minutul 21.00-21.01, la nivel URBAN:

Antena 3: 1.121.000 (9,6 rating)
Realitatea TV: 1.094.000 (9,4)
Pro TV: 725.000 (6,2)
B 1: 690.000 (5,9)
TVR 1: 498.000 (4,3)
Antena 1: 330.000 (2,8)
OTV: 208.000 (1,8)
Prima TV : 170.000 (1,5)

Posturile de ştiri, în top şi în primul sfert de oră, 21.00 - 21.15

În primul sfert de oră după ora 21.00, posturile de ştiri Realitatea TV şi Antena 3 au dominat audienţa.

Audienţele posturilor TV în intervalul 21.00-21.15 la nivel NAŢIONAL:

  1. Realitatea: 1.880.000 telespectatori
  2. Antena 3: 1.475.000
  3. Pro TV: 1.369.000
  4. B 1 TV: 895.000
  5. TVR 1: 846.000
  6. Antena 1: 607.000
  7. Kanal D: 502.000
  8. Naţional TV: 449.000
  9. Prima TV: 380.000
  10. Acasă: 353.000

În primul sfert de oră, Realitatea este pe primul loc şi la nivel urban, cu aproape 1,1 milioane de telespectatori din oraşe. Este urmată de Antena 3, cu 971.000 de persoane.

Audienţele posturilor TV în intervalul 21.00-21.15 la nivel URBAN:

  1. Realitatea TV: 1.092.000 telespectatori (9,4 rating)
  2. Antena 3: 971.000 (8,3)
  3. Pro TV: 676.000 (6,7)
  4. B 1 TV: 661.000 (5,7)
  5. TVR 1: 457.000 (3,9)
  6. Antena 1: 430.000 (3,7)
  7. Naţional: 283.000 (2,4)
  8. Kanal D: 227.000 (2)
  9. Acasă: 214.000 (1,8)
  10. OTV: 203.000 (1,7)

Realitatea TV, mai tare în dezbateri la nivel NAŢIONAL. Antena 3, pe primul loc la nivel URBAN

Realitatea TV şi Antena 3 şi-au disputat prima poziţie în topul audienţelor şi între orele 21.00 şi 24.00, când posturile au dezbătut rezultatele strânse ale sondajelor. La nivel naţional, pe primul loc a fost Realitatea TV. La nivel urban, a condus Antena 3

Top 5 posturi TV în intervalul 21.00-24.00 la nivel NAŢIONAL

  1. Realitatea TV: 1.424.000 de telespectatori
  2. Antena 3: 1.341.000
  3. Antena 1: 840.000
  4. B1 TV: 702.000
  5. Pro TV: 699.000

Top 5 posturi TV în intervalul 21.00-24.00 la nivel URBAN:

  1. Antena 3: 901.000 (7,7 rating)
  2. Realitatea TV: 852.000 (7,3)
  3. Antena 1: 569.000 (4,9)
  4. B1 TV: 483.000 (4,2)
  5. Pro TV: 386.000 (3,3)

Citeşte şi:

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro

Comentarii

  • foarte frumos,cele doua posturi de stiri au facut ratinguri record cu alegerea presedintelui cu mult peste protv si antena 1,felicitari !!!!!!
  • @klik Da, dar şi-au dat seama foarte tîrziu că au în spate Antena 1. Antena 3 a reuşit această performanţă datorită gabrielei Firea şi schimbării decorului.
  • Cred ca este o atitudine cam mioapa a publicitatii, cand cauta numai urbanul. In rural impozitele sunt extrem de mici, catre deloc, nu platesc mancarea pe care o cresc in curte - ma intreb ce face 50% din populatie cu banii... Iar eu nu am produse de vanzare.
  • publicul urban conteaza ..de acolo vine publicitatea !
    Iar emisiunile Antenei3 de alegeri foarte reusite, misto studioul ..se vede ca au in spate Antena1 !
  • Exista vreun ANPC caruia sa i se poata adresa cei 8 mil de pagubiti, ca sa zic asa? Se pot inscrie la asociatia lui Mazilescu de pagubiti FNI?
    Lasand gluma la o parte, institutele de sondare si televiziunile se afla in faliment moral, si-au cheltuit pe credit capitalul de incredere si nu mai are cine acoperi gaura. In economie asta ar fi momentul in care s-ar incepe reorganizarea judiciara.

Trimite un comentariu