Skip to main content

British American Tabacco România se mută de la Ogilvy la Grey

 

British American Tabacco România va încheia, începând cu luna august, parteneriatul pe care îl are, de peste 10 ani, cu agenția Ogilvy și va trece în portofoliul Grey. Motivul? BAT a dorit să-și adune activitățile de comunicare pentru toate mărcile din regiunea Europei de Sud-Est sub umbrela unei singure agenții de publicitate. Este vorba de Grey România.

Publicitate

Valentin Canură, corporate& regulatory affairs manager BAT România, a explicat că prin acestă schimbare se încearcă scăderea cheltuielilor și eficientizarea comunicării în regiune. Acesta a mai spus că o astfel de mișcare nu este deloc neobișnuită, mai ales, în astfel de vremuri de criză, și cu atât mai mult cu cât Grey și Ogilvy fac parte din același grup internațional de comunicare, WPP.

Ogily România nu se desparte definitiv de BAT

OgilvyAction România rămâne agenţia de comunicare a diviziei internaţionale a British American Tobacco – Global Travel Retail Europe. Agenţia din România va coordona mai departe activităţile de comunicare în aeroporturi pentru brandurile globale ale companiei - Kent, Dunhill, Vogue, Lucky Strike.

Astfel, OgilvyAction România se va ocupa de servicii de dezvoltare a conceptelor creative, dezvoltare şi implementare a activităţilor promoţionale, retail şi packaging design, precum şi dezvoltarea şi implementarea strategiei de comunicare directă cu consumatorul în peste 40 de ţari din lume.

Carmen Andronache

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro

Trimite un comentariu