Skip to main content

ULTIMA ORĂ: Adevărul nu publică sentinţa în cazul Sorin Roşca Stănescu – Ringier

 

Ziarul Adevărul nu va publica sentinţa în cazul Sorin Roşca Stănescu – Ringier. Într-un comunicat postat pe site-ul ziarului, Peter Imre, director general Adevărul Holding, îşi motivează decizia.

Publicitate

Peter Imre:

"Cererea grupului Ringier de a insera în ziarul „Adevărul" de sâmbătă, 15 mai 2010, un supliment publicitar conţinând decizia instanţei judecătoreşti de la Judecătoria Sectorului 2 - Secţia civilă referitoare la sentinţa civilă nr. 5039, dată în şedinţa publică din 18 iunie 2007, a fost adusă la cunoştinţa conducerii trustului Adevărul fără a respecta regimul de publicitate practicat de compania noastră."

Poziţia Adevărul, integral:

"Adevărul Holding anunţă că se află în imposibilitatea publicării în cotidianul „Adevărul“ a deciziei judecătoreşti prin care grupul Ringier a pierdut procesul cu jurnalistul Sorin Roşca Stănescu.

Cererea grupului Ringier de a insera în ziarul „Adevărul" de sâmbătă, 15 mai 2010, un supliment publicitar conţinând decizia instanţei judecătoreşti de la Judecătoria Sectorului 2 - Secţia civilă referitoare la sentinţa civilă nr. 5039, dată în şedinţa publică din 18 iunie 2007, a fost adusă la cunoştinţa conducerii trustului Adevărul fără a respecta regimul de publicitate practicat de compania noastră.

Adevărul Holding respectă hotărârile instanţelor judecătoreşti din România. În acest spirit, Adevărul Holding îşi anunţă disponibilitatea ca în perioada următoare să publice aceeaşi decizie judecătorească sub amendamentul respectării de către grupul Ringier a regimului de publicitate utilizat de compania noastră."

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro

Trimite un comentariu