Skip to main content

OTV şi Realitatea TV fac iar "abuz de publicitate"

 

Posturile OTV şi Realitatea TV au fost amendate de CNA cu 20.000 şi respectiv 10.000 de lei pentru depăşirea celor 12 minute de publicitate, permise într-o oră de emisie.

Publicitate

Consiliul Naţional al Audiovizualului a măsurat publicitatea în intervalul 17-23 martie pentru programele difuzate, în prime time, de posturile: Antena1, Antena3, B1TV, Kanal D, Naţional TV, OTV, Prima TV, Pro TV, Realitatea TV şi TVR1.

Câtă publicitate „ilegală” au difuzat OTV şi Realitatea TV?

Potrivit monitorizării, postul lui Dan Diaconescu a difuzat cu 55 de minute mai multă publicitate faţă de limita impusă de legislaţia audiovizuală.

Doru Iuga, director de programe OTV, a spus că principalul responsabil pentru depăşirile de publicitate este însuşi Dan Diaconescu, principalul acţionar al OTV.

“Depăşirile sunt în emisiunea Dan Diaconescu Direct. Omul întârzie la cadru şi aşa întârziem şi noi cu publicitatea. Nu e prezentator simplu, e patron, n-avem ce-i face, daţi-i amendă. Dar ţineţi cont de faptul că, în prima parte a zilei, echilibrăm totuşi balanţa.”, a spus Doru Iuga în şedinţa CNA de astăzi.

La Realitatea TV, publicitatea de pe crawl a fost singura care a pus probleme. Serviciul de monitorizare al CNA a contorizat o depăşire de 33 de minute.

În privinţa publicităţii de pe crawl, legislaţia audiovizuală nu are reglementări clare. În noul cod al audiovizualului, la care se lucrează şi în prezent, membrii CNA vor să introducă o serie de reglementări cu privire la acest tip de publicitate.

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro

Comentarii

Trimite un comentariu