Skip to main content

Supliment cu probleme: Nici Evenimentul zilei nu a publicat senţinţa din procesul Sorin Roşca Stănescu – Ringier

 

Sentinţa din procesul Sorin Roşca StănescuRingier a apărut doar în Libertatea şi în România liberă, dar nu pe tot tirajul. Adevărul şi Evenimentul zilei au refuzat să publice suplimentul. “Fără motive clare”, spune Marius Hagger, director general Ringier România.

Publicitate

Marius Hagger, pentru paginademedia.ro:

“Am semnat un contract cu Adevărul, dar nu ştim de ce nu a apărut suplimentul. Am vorbit cu Peter Imre, dar nu mi-a dat explicaţii clare”.

Şi în cazul Evenimentului zilei (ziar care a publicat acum doi ani articolele de la care a plecat procesul) înţelegerea de publicare a sentinţei era făcută.

Înţelegerea era deja făcută. Nu ştiu de ce nu a apărut”, spune Marius Hagger. “Noi eram obligaţi de instanţă să publicăm sentinţa. Vom vorbi cu avocaţii şi chiar cu judecătorii, să vedem ce este de făcut în continuare”, a adăugat el.

Contactat de paginademedia.ro, Bobby Păunescu, proprietarul EVZ, spune că nu cunoaşte motivele pentru care suplimentul nu a apărut.

Bobby Păunescu:

"Ştiam de situaţia cu procesul încă de acum câteva luni, de când am preluat Evenimentul zilei. Nu ştiu de ce nu a apărut. Probabil o să apară."

Suplimentul, distribuit cu tiraj confidenţial

Sentinţa a fost publicată de Libertatea şi de România liberă, dar nu a fost distribuită în tot tirajul.

Câte copii s-au distribuit cu Libertatea şi cu România liberă?

Marius Hagger:

“Nu pot spune. Nu este relevant. Sentinţa ne obliga să publicăm hotărârea judecătorească, dar nu spunea în ce tiraj”.

Vineri seară, Adevărul a anunţat că nu va insera suplimentul. Cererea Ringier, spunea anunţul, a ajuns la cunoştinţa şefilor de la Adevărul, "fără a respecta regimul de publicitate practicat de compania noastră". Nu dădea alte detalii.

ISTORIC: Evenimentul zilei a publicat, pe prima pagină, în luna august 2005, două articole intitulate “Băsescu și șantajistul” și “Șantaju și etajul – cazul Roșca Stănescu“. Câteva zile mai târziu, fostul director al ziarului Ziua, deranjat de apelativul “șantajist”, a dat în judecată cotidianul, patronat la vremea respectivă de trustul Ringier. Procesul s-a încheiat la sfârșitul anului trecut printr-o sentință definitivă și irevocabilă în favoarea lui Sorin Roșca Stănescu.

Citeşte şi:

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro

Comentarii

  • Asta este cea mai buna dovada a absurditatii totale a justitiei romane! Cum poate o instanta sa decida publicarea unei pagini de ziar de format mare, fara titluri si fara poze, text chior! Pai daca ai vrea sa desfiintezi un ziar ai publica o hotarire din asta pe zi si intr-o saptamina ziarul ar disparea! Apoi, cum poti sa impui un lucru imposibil? La fel de bine se poate decide in romania magistratilor-grevisti sa isi ceara scuze cineva pe Luna! Pentru ca decizia inconstientului care a dat-o suna asa: publicarea in 4 cotidiane centrale a hotaririi judecatoresti! Dupa care se insiruiau vreo 19 pagini, din cite am inteles, absolut ilizibile! Dementa!
  • Petrisor, am inteles ca Gusa a rupt prietenia cu SOV. Stii ceva de proiectul Chisinau? Cine se mai ocupa de asta?

Trimite un comentariu