Skip to main content

Lui Radio ZU i s-a bătut obrazul pentru publicitate mascată

 

Postul Radio ZU a fost somat public pentru publicitatea mascată făcută în mai multe ediţii ale emisiunii Morning ZU.

Publicitate

Sub pretextul unor concursurilor matinale, în intervalul 1-31 mai, postul de radio al trustului Intact a făcut reclamă producătorului de mobilă Casa Rusu, producătorului de mezeluri Aldis şi magazinului de echipamente de ski Salomon.

Consiliul Naţional al Audiovizualului a monitorizat, în perioada 1-31 mai, emisiunile matinale ale posturilor de radio: Kiss FM, Pro FM, Radio ZU, Radio 21, Radio Guerrila şi Europa FM. De această dată, Consiliul a avut plăcuta surpriză de a constata că numărul abaterilor şi gravitatea lor a scăzut considerabil.

Cum a sunat publicitatea mascată făcută de Buzdugan şi Morar pentru Casa Rusu:

Postul Radio ZU a difuzat în cadrul emisunii matinale, începând din 3 mai, timp de două săptămâni, concursul Marea scârţâială. Pentru a câştiga o serie de articole de mobilier, ascultătorii trebuiau să demonstreze, în direct prin telefon, că patul de acasă scârţâie, Premiile erau oferite de magazinul celor de la Casa Rusu, un producător de mobilă din România.

Buzdugan şi Morar au vorbit în timpul emisiunii despre calitatea produselor oferite de Casa Rusu, fapt care nu este permis de legislaţia audiovizuală, în lipsa menţiunii “publicitate”. Dacă ar fi fost vorba de sponsorizare, moderatorii n-ar fi trebuit să facă nicio referire la calitatea produselor oferite prin concurs.

Daniel Buzdugan: Trebuie să spunem că cei e la Casa Rusu fac mobilă de bună calitate şi de bun gust. Ei sunt români de la Timişoara. Nu este mobilă făcută made în China.

Mihai Morar: Adică nu-i de la mătuşa din Suedia, nu e de la...[…] O să vedeţi, Magazinul se deschide în Complexul Vitantis pe Vitan-Bârzeşti, după târgul auto pe 14 Mai.

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro

Trimite un comentariu