Skip to main content

Contul Adevărul Holding se mută la agenția Odyssey, deținută de Dinu Patriciu

 

Bugetul de creație, media și marketing al Adevărul Holding se mută la agenția Odyssey Communication, în care Dinu Patriciu deține 60%, prin DP Holding. Plecarea contului de media al Adevărul Holding şi demararea unei licitaţii au fost anunțate în exclusivitate de paginademedia.ro, AICI. Anunțul Adevărul, în continuare:

Publicitate

Adevărul Holding a desemnat câştigătorii licitaţiei pentru bugetul de comunicare şi marketing

Bucureşti, 26 iulie - În urma unei licitaţii pentru gestionarea bugetului de creaţie şi media al Adevărul Holding, comisia de evaluare formată din experţi internaţionali şi locali a decis încredinţarea bugetului de creaţie, media şi servicii de marketing companiei Odyssey Communication, iar pe cel al bugetului de creaţie pentru evenimente companiei Tempo Advertising.

La proces au participat următoarele agenţii/grupuri de comunicare: BBDO Group, MEC, OMD, Odyssey şi Tempo Group. Licitaţia a durat 5 săptămâni, toţi participanţii prezentându-se la un nivel profesional extrem de ridicat.

Agenţia Odyssey Communication este deţinută de DP Holding şi de Diana Flutur, managerul companiei de publicitate.

Acţionarii, conform Registrului Comerţului:

Diana Flutur: 40%

DP Holding: 60%

Administrator: Diana Flutur

Foto: Ovidiu Andrei, Mediafax Foto

Citeşte şi:

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro

Comentarii

  • Diana Flutur amanta celui mai bogat roman? Hmmm... n-as prea crede. E mai mistocuta decat a treia nevasta a mogulului, dar la banii lui gasea sigur ceva super-premium. E drept, fara agentie de publicitate in dotare, dar ii facea seful una cat ai zice peste.
  • Ce se vede pana acum e o scadere dramatica a reclamelor Holdingului pe TV. Iar la vanzari de spatii e aceeasi jale, cu toate ca au fost plimbati o groaza de publicitari in toate colturile pamantului, impreuna cu mai toti sefuletii din trust. Nici noii veniti nu impresioneaza, dimpotriva.
  • O decizie cu dus si intors. Logica este ca banii sa ramana in cadrul grupului, iar pe timpurile astea cand pe piata media bataia pe conturi este crancena, ar fi fost complicat sa aloce contul in afara. Totusi, daca l-ar fi alocat in afara, eventual unui grup foarte mare, cu multi clienti, AH ar fi putut presa agentia ca, in contul faptului ca i-a alocat bugetul de marketing, sa ii aloce din bugetele celorlalti clienti o suma considerabila. Astfel de intelegeri se practica. Asa, banii raman in cadrul grupului, dar nu aduc alti bani, fiindca Odyssey nu prea are mari conturi de media.
  • Toata lumea stie ce apropiere este intre DP si DF, asa ca nu mai mira pe nimeni ca Peter L Imre face "licitatii" doar pentru a pupa mana patronului, dupa principiul o mana spala pe alta. Banii trebuie sa ramana in familie, monser!

Trimite un comentariu