Skip to main content

Romtelecom a cumpărat pachetul doi pentru Liga Campionilor și lansează Dolce Sport

 

Romtelecom lansează un canal TV propriu, Dolce Sport, anunță operatorul.

Publicitate

Începând cu 26 august, Dolce Sport va transmite prin acest canal meciuri din UEFA Champions League, după ce Romtelecom a obţinut dreptul pentru transmiterea exclusivă a meciurilor care compun al doilea pachet de drepturi de televizare.

Dolce Sport va fi un canal cu echipă și studiouri proprii, proiectul aflându-se în lucru, în prezent.

Primul pachet de drepturi de televizare este deținut de TVR. Cel de-al doilea pachet, cumpărat de Romtelecom, a fost anterior Boom. După ce Boom a intrat în insolvență, drepturile au fost din nou licitate și au fost achiziționate de Romtelecom.

Ce cuprinde pachetul Romtelecom:

  • Sezoanele 2010-2011 și 2011-2012.
  • Meciuri live (112 partide), rezumatele meciurilor şi o emisiune saptămânală de analiză a etapei, precum şi drepturile de transmisie a partidelor prin internet, la adresa www.romtelecom.ro.
  • Celelalte 34 de meciuri ale UEFA Champions League, care nu fac parte din pachetul preluat de Romtelecom, vor fi prezentate în reluare pe acelaşi canal, pe lângă transmiterea lor în direct pe programele TVR.

Canalul Dolce Sport va fi disponibil pe platformele Dolce (DTH si IPTV) şi NextGen. Serviciul de televiziune Dolce a depăşit în prezent 900.000 de clienţi, atraşi în aproximativ trei ani de la lansare, în timp ce NextGen a atins peste 160.000 de clienţi.

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro

Comentarii

  • bun comenariu !totusi as dori o informatie precisa ,sau nu stii din surse sigure , asupra drepturilo de televizare ameciurilor din liga 1 pe care zici ca le va transmite de la anul dolce ca in ziuz de azi nici nu mai stii la ce televiziuni sa te mai abonezi .
  • Telesport-ul e mort, iar Dolce Sport va fi platforma pe care se va transmite in viitor Liga I.
    E foarte interesant cine naiba se uita la atatea canale de sport: Telesport, DolceSport, BoomSport, SportKlub, Sport 1, Sport.ro, GSP TV, Digi Sport, Eurosport 1 si 2. Batalia pe drepturi TV va fi crancena pe o piata oricum aflata la pamant dpdv al audientelor si incasarilor.
    Dolce e clar ca ataca direct RCS-RDS si UPC, aceste doua platforme avand deja propriile canale de sport. Pe langa Telesport prevad si un faliment al GSP TV, ambele televiziuni pierzand obiectul muncii si, cu 2-3 exceptii, nici invitati de calitate nu prea mai au.

Trimite un comentariu