Skip to main content

11 august: Trei milioane de reclame pe TV în 2010. Multe, dar pe bani puţini

 

Televiziunile comerciale au avut o creştere cu 27% a volumului de publicitate, deşi bugetele sunt mult mai mici decât „în anii de glorie“ ai industriei, scrie Adevărul într-o analiză. În 2010, investitorii şi-au îndreptat grosul bugetelor spre televiziuni, bombardând publicul cu trei milioane de reclame şi lăsând descoperite alte medii cu potenţial. Televiziunile au livrat clienţilor cu 27% mai multe GRP-uri decât în 2009. Posturile TV nici nu au mai ţinut cont de legislaţia audiovizuală şi au depăşit cele 12 minute de publicitate admise pe oră, conform reglementărilor Consiliului Naţional al Audiovizualului. Chiar la începutul acestui an, Kanal D şi Prima TV au fost amendate cu 60.000 de lei şi, respectiv, 50.000 de lei, pentru încălcarea legislaţiei.

Reclamele TV dau năvală pe bani puţini

Florin Busuioc, cel care aproape în fiecare zi aduce informaţii despre vreme în cadrul Ştirilor Pro TV, a fost declarat cel mai bun prezentator meteo al anului de către Societatea Europeană de Meteorologie (European Meteorological Society), scrie Gândul. Ceremonia de decernare a premiului va avea loc în cadrul sesiunii media a întâlnirii anuale EMS, care se va desfăşura pe 16 septembrie, la Zürich (Elveţia).
Florin Busuioc, cel mai bun prezentator meteo din Europa

Google şi Mozilla îi răsplătesc pe cei care raportează vulnerabilităţi. În urmă cu câteva săptămâni, Mozilla a ridicat premiul la 3.000 de dolari pentru erorile depistate pe Firefox şi considerate "majore", în timp ce reprezentanţii Google i-au răsplătit pe utilizatorii care au stat cu ochii pe Chrome cu 3.133 de dolari, scrie Mediafax.
Poţi câştiga bani doar stând cu ochii pe Google şi Mozilla

Compania lui Rupert Murdoch, BSkyB a lansat o ofensivă legală împotriva pionierului comunicaţiilor prin internet, Skype, susţinând că este deţinătorul de drept al mărcii înregistrate “Sky” din “Skype”, scrie Money.ro, care citează The Independent.
Culmea drepturilor de autor: Rupert Murdoch susţine că deţine Sky din Skype

News Corp, conglomeratul media al lui Rupert Murdoch, va vinde controlul asupra celor trei posturi de televiziune pe care le deţine în China către un fond de investiţii controlat de statul chinez. Mişcarea demonstrează că planul ambiţios al lui Murdoch de a construi şi controla un business de media în China a eşuat, scrie Wall-Street.ro, care citează Financial Times.
Înfrângerea mogulului: Murdoch se retrage de pe piaţa din China

Într-un mesaj media care a devenit foarte fragmentat, publicitatea nu mai este capabilă să susţină financiar marile companii de mass-media, care vor trebui să găsească alte mijloace pentru a supravieţui, a spus Sir Martin Sorrell, CEO al grupului de comunicare WPP, scrie Wall-Street.ro. "Este foarte dificil în această perioadă pentru că piaţa a devenit mult mai fragmentată. Sunt mai multe căi de a ajunge la consumatori decât erau înainte, mult mai multe puncte de contact. Vestea bună e că avem comunicare unu la unu. Vestea proastă e că avem comunicare unu la unu, deoarece piaţa e mult mai fragmentata”, a spus Martin Sorrell, într-un interviu video pentru wsj.com.
Sir Martin Sorrell: Publicitatea nu mai poate susţine financiar mass-media

Virgin Media vrea să îşi creeze o echipă de vânzări digitale, Virgin Media Digital Sales, care să vândă publicitate pe platformele online, mobile şi de televiziune ale grupului, în condiţiile în care până la sfârşitul anului va închide Ids, agenţia care se ocupă de aceste aspecte, scrie DailyBusiness, care citează Brandrepublic.com.
Virgin Media vrea o echipă specializată pe vânzări digitale

Platforma de comunicare Joy is BMW, dezvoltată de agenţia Iniţiative România, care include 4 spoturi TV difuzate de Naţional Geographic în 10 ţări europene, inclusiv România, dispune de 25% din bugetul de comunicare al BMW în România anul acesta, potrivit oficilailor Iniţiative, scrie DailyBusiness.ro.
BMW România investeşte un sfert din bugetul anual de comunicare într-o campanie difuzată simultan în 10 ţări

Trupa britanică Faithless va lansa în această săptămâna noul videoclip al piesei "Feelin' Good", conţinând imagini cu noul Fiat Punto Evo, şi va fi promovat duminică, 15 august, în timpul unei pauze publicitare în cadrul show-ului Big Brother de pe Channel 4, scrie DailyBusiness, care citează presa internaţională.
Fiat Punto Evo, promovat într-un videoclip Faithless

Yahoo îşi licitează contul global de media, în prezent deţinut de Mindshare, de operaţiunile digitale ocupându-se Neo@Ogilvy, agenţie deţinută de WPP, scrie DailyBusiness, care citează brandrepublic.com. Doar în Marea Britanie, contul de media este estimat la 4 milioane de lire sterline.
Yahoo îşi licitează contul global de media

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus