Skip to main content

HotNews: Ziariști din aproape toate trusturile au fost în vizite cu Roșia Montana în perioada 2004-2010

 

ACTUALIZARE: Doi jurnaliști au refuzat invitatia Roșia Montana de anul acesta. Potrivit informațiilor paginademedia.ro, cei doi sunt Iulian Bortoș (redactor șef Capital) și Victor Ciutacu (redactor șef Jurnalul național).

Publicitate

Excursia organizată de Roșia Montana în Noua Zeelandă anul acesta (despre care paginademedia.ro a scris aici) nu este o premieră. În perioada 2004-2010, politicieni locali și ziariști din aproape toate trusturile de media au participat la deplasări în Finlanda, Noua Zeelandă și Spania, la mine care folosesc tehnologii similare cu cea pe care Roșia Montana Gold Corporation - RMGC intenționează să o folosească în România, au declarat pentru HotNews reprezentanții companiei Links Associates.

Oficialii Links Associates (companie condusă de Corina Vințan, care s-a ocupat de excursie) au spus pentru HotNews că în excursia din Noua Zeelandă au fost invitați 16 oameni, dar au venit 14. Paginademedia.ro a prezentat aici 12 dintre cei plecați. Victor Ciutacu a declarat pentru paginademedia.ro că este unul dintre cei care au refuzat invitația, și anul acesta și anul trecut. Al doilea nume care a refuzat invitația este Iulian Bortoș (redactor șef Capital).

Din articolul HotNews, care prezintă răspunsurile Links Associates:

  • În vizita din Noua Zeelandă, care se va încheia la sfârșitul acestei săptămâni "au fost invitate 16 persoane și au venit 14. Două persoane au declarat că sunt în concediu în luna august".
  • Cele 14 persoane reprezintă "grupurile de presă Realitatea-Cațavencu, B1 TV, TVR, Evenimentul Zilei, Prima TV, Q Magazine, Edipresse, Ziua de Cluj".
  • "În perioada 2004-2010 s-au făcut deplasări în Finlanda, Noua Zeelandă, Spania la mine care folosesc tehnologii similare cu cea care se va folosi la Roșia Montana. Până în prezent au participat politicieni locali, ziariști din aproape toate trusturile de media (National Geographic, Realitatea-Cațavencu, Intact, TVR, RRA, Ringier, România Liberă, Prima TV, Adevărul, Edipresse, Q Magazine, Mediafax, Rompres, Banii Noștri, presa locală)."

Răspunsurile Links Associates, pe HotNews.

Foto: Capital

Citește și:

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro

Comentarii

  • Da, sînt neagră de supărare şi o să mor de inimă rea că nu m-au invitat şi pe mine cei de la RMGR! Hahahahahaha! Ce intuiţie feminină ai!
    Numele mari pe care le invoci încă nu şi-au spus cuvîntul, aşa că nu vă mai grăbiţi să-i judecaţi şi să-i condamnaţi înainte de vreme. Şi află că poţi să fii obiectiv şi să scrii exact ce ai văzut la faţa locului, chiar dacă ai acceptat o excursie pe banii altora, în speţă RMGR. N-or fi chiar toţi jurnaliştii nişte pişcotari profitori. Hai să nu generalizăm.
    E foarte curios că nimeni/niciun ziar/niciun blog etc. nu a făcut tam-tam cu ocazia plecării, de-a lungul anilor, a altor jurnalişti şi politicieni pe banii RMGR prin lumea largă să vadă cum se exploatează minele aurifere cu cianuri.
  • pai nu mai sare nimeni caci sunt toti dezamagiti, banuiesc. ce e de remarcat totusi este totusi faptul ca Links Associates a dezvaluit niste companii in plina controversa, deci se foloseste cumva de numele lor ca sa capete credibilitate. asta nu demonstreaza doar natura si scopul acestor excursii insa ca si firma de lobby si PR este si o dovada de neprofesionalism. si mai zice una si altul ca e romanul mai catolic decat papa in ceea ce priveste rmgc. pai tehnicile lor nu dau de inteles decat ca ceva nu e in regula in toata poveste asta.
  • Cora... cine a zis ca in Romania toti ziaristii naspa sunt doar intr-un grup si in rest sunt cei imaculat?
    Problema e ca nume mari ca Turcescu, Hurezeanu, Tatulici acesti ilustri care promoveaza imaculatul se vede clar ca pot fi cumparati iar opinia le poate fi usor schimbata. Respect pentru Ciutacu. nu as fi crezut ca poate face acest gest. Este un gest prin care arata ca vrea sa-si prastreze opinia libera de orice influenta... Exact cum comenta cineva: nu poti da cu laturi si vorbi urat despre acest proiect dupa ce ai dansat si mancat la masa patronului. Cel mult poti tace din gura.
    Asa incat vad din reactia ta ca iti pare rau ca nu ai fost si tu invitata.
  • Acum nu mai comentează nimeni cît de nonetic a fost ca jurnalişti de la aproape toate trusturile media să fi beneficiat, din 2004 şi pînă în prezent, de o "vacanţă" pe banii RMGC în străinătăţuri?
    Mă refer la ipocriţii care sar, la comandă, să condamne a priori jurnalişti care încă nu şi-au exprimat poziţia/părerea privind nocivitatea sau, dimpotrivă, caracterul neagresiv şi nociv la adresa mediului al tehnologiilor cu cianuri folosite la extracţia aurului.

Trimite un comentariu