Skip to main content

Sorel Radu îşi reface vechea echipă la regia Adevărul. Lista vânzătorilor de la Media Point

 

Aproape toţi oamenii de vânzări din regia Media Point au lucrat, în trecut, cu Sorel Radu, directorul general al companiei care vinde publicitatea Adevărul Holding. Ei s-au intersecat cu Sorel Radu fie în grupul Caţavencu, fie la Publimedia.

Publicitate

Paginademedia.ro prezintă echipa de vânzători de la Media Point. Noua regie a asimilat structura de vânzări online a Adevărul Holding. Ce se va întâmpla cu echipa de vânzări de la Adevărul?

Echipa de vânzări de la Adevărul Holding va funcţiona în continuare, sub conducerea lui Tony Gray, spune Sorel Radu (foto), director general Media Point, pentru paginademedia.ro.

Sorel Radu:

“Între Media Point şi echipa de vânzări de la Adevărul va fi o relaţie de colaborare. Echipa de acolo va fi coordonată în continuare de Tony Gray şi va vinde publicitatea pentru clienţi direcţi”.

Structura de pe print va continua să existe, însă oamenii de vânzări de pe online au fost asimilaţi de Media Point.

Media Point este deţinută 100%, conform datelor de la Registrul Comerţului, de agenţia Odyssey Communication, care se ocupă de publicitatea şi marketingul Adevărul Holding. Odyssey Communication îi are ca acţionari pe Dinu Patriciu, prin DP Holding (60%) şi Diana Flutur (40%).

Echipa de vânzări a Media Point:

Irina Moroşanu: Sales Director Media Point.

Vine de la F 5. Înainte a fost Marketing Manager Maxim şi Playboy la Publimedia.

Florin Petre: Concept Manager.

A lucrat pe Cotidianul. Înainte a fost Sales Manager la Publimedia, la revista Pro Motor.

Adelina Popa: Senior Sales Manager pentru Adevărul.

A vândut pentru Superbebe. Înainte a lucrat la Publimedia, la Ce se întâmplă, doctore.

Mircea Ionescu: Senior Sales Manager pentru Adevărul de Seară.

A fost director de vânzări pe divizia de business şi apoi la Academia Caţavencu. Anterior, a fost Sales Manager la Ziarul Financiar.

Dana Aneculoaie: Senior Sales Manager pentru Click.

S-a ocupat de vânzări la Cotidianul.

Bogdan Ştefănescu: Senior Sales Manager pentru Click.

În trecut, a lucrat pentru Business Standard şi Money Express, apoi la Cancan şi la firma de publicitate pe stadioane International Sport ManagementISM. În Publimedia, a vândut Business Magazin.

Ileana Dragomirescu: Senior Sales Manager pentru revistele Click.

A fost pe vânzări la Publimedia, pe Acasă Magazin, apoi a venit în grupul Caţavencu, la revista Superbebe.

Diana Zlătianu: Senior Sales Manager pentru Foreign Policy, Historia şi Dilema.

A vândut Descoperă (Ziarul Financiar), apoi la Kamikaze.

Miruna Toma: Senior Sales Manager pentru Forbes.

A vândut pentru Academia Caţavencu, Cotidianul şi apoi Kamikaze.

Petruţa Taşcă: Senior Sales Manager OK şi Tango.

A lucrat la Tabu. A lucrat şi la Publimedia.

Cosmin Galeriu: Concept Manager pe evenimente.

A lucrat la Aventuri la pescuit, pe evenimente. Înainte a lucrat pe evenimentele Ziarul Financiar.

Mihaela Grafu: Senior Sales Manager pentru online.

A venit la Adevărul în urmă cu câteva luni, pentru a se ocupa de vânzările online. Înainte, a lucrat câţiva ani Digital Ads, companie înfiinţată după falimentul regiei Boom.

Sursa foto: AdPlayers

Citeşte şi:

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • matrix matrix
    Miholca ramane la Sandi, unde e mai caldut ca la el si nici nu-l prefera Sorel prea tare
  • iulia iulia
    Lasa-l pe Miholca, unde e Adriana Liche? Cum de nu s-a dus ea dupa Sorel, nu s-au inteles la bani?
  • Un smeker Un smeker
    Cei care au vb de "bine" echipa lui, pe el insusi si pe acolitii lui..va rog sa imi dati email. Imi e f sila de sa tot vad marii specialisti-traseisti cum merg ei din trust in trust si le baga in coma.Am lucrat personal cu 99% din cei enumerati asa ca pot sustine cu orice fel de date exacte si detalii cum merge treaba. Apropo MIHOLCA unde e? Unde e? :))
  • matrix matrix
    @cosmin: hai cosmin ca tu esti alt penibil si enervant din echipa aia care agasezi piata
  • cosmin cosmin
    Ce daca se vorbeste de rau de Sorel si echipa lui? Pana la urma si publicitatea negativa tot publicitate e!
  • io io
    Ce imi place...sunt numai comentarii pozitive pe pagina de media :). Asa oameni buni, sa nu ziceti niciodata ceva de bine de alta persoana ca s-ar putea sa deveniti un pic mai buni si nu ne dorim asa ceva, nu? :)
  • gopo gopo
    surprinzator nu ma cheama dragos
  • publicitarul publicitarul
    @gopo: nu-s comentarii de oameni frutrati, dragos! ci de oameni care-i cunosc pe toti acesti "mari specialisti", stiu ce le poate pielea si ce mare brinza au facut pe unde au trecut. faci abstractie de faptul ca cei care comenteaza pe aici sunt oameni de presa si/sau publicitate, deci vorbesc in cunostinta de cauza. Pe ileana enache (cu i mic si e mic, ca nu merita majuscule) o stiu si eu, e de-o prostie monumentala, si pot sa-ti spun SIGUR ca cineva a venit cu reclama pentru Acasa Magazin (cunostinta de-a mea) si individa a vrut sa deturneze reclama la alta publicatie a trustului, ca revista aia "o citesc proastele". foarte etic, nu-i asa?
  • gopo gopo
    comentarii de oameni frustrati
  • Oana Oana
    IP-ul computerului meu poate demonstra ca nu ai dreptate, dar pe cine mai intereseaza adevarul, daca ni se ofera un spatiu unde-i putem improsca pe altii, sub protectia anonimatului??!!!!!!
  • diana diana
    Ileana Dragomireascu este fosta Ileana Enache, cea mai neplacuta, aroganta vanzatoare de la PMI si din piata ever. Ca sa nu mai zic ca niciodata nu a stiut produsul pe care l-a vandut si toate au fost sortite pieirii dupa ce au picat pe mana ei. La fel si Bogdan Stefanescu de care se feresc agentiile de publicitate pentru ca nu-i mai suporta minciunile si neprofesionalismul lui
  • ea si el ea si el
    @conta, incasari substantiale ? :)) Daca aveau incasari asa mari, nu trebuia sa vina Vintu cu bani ca sa le tina in viata. Dupa cum vezi s-au cam inchis mare parte din ele. Eu m-am referit la performanta produselor dpdv al vanzarilor caci au legatura cu oamenii mai sus mentionati. Nu stiu cate cunosti tu, insa produsele alea erau pe sustinute cu bani de mogul si nu aveau probleme pana cand s-au terminat banii lui Vintu. Dupa aia, cand li s-a cerut sa demonstreze de ce sunt in stare, eu fugit cu totii pe unde au apucat. Nu vreau sa dau exemple pt ca le cunoaste toata lumea.
  • Domnu Ursulet Domnu Ursulet
    O afacere profitabila! "Castiga" amble parti!
  • Vorbaretul Vorbaretul
    Vanzatorii sunt vanzatori. Ei vand. In situatia pietii actuale, ar trebui sa realizeze ca banii care ii iau sunt cu mult peste ce ar trebui, peste ce e normal, dat fiind bugetul pe care ei il aduc. Insa nu mai gandesc. Zic mersi si alearga. Traiesc o fantasma, intretinuta de sorel, care alege sa le inchida gura cu bani multi, pentru a putea fura in voia lui. In the end of the day, produsul vinde, nicidecum vanzatorul. Dar Imre a ales sa creada vrajeala lui Sorel...ori poate fura cot la cot cu el.
  • conta conta
    ..nci la Publimedia.

Trimite un comentariu

sus