Skip to main content

1 noiembrie: Cum se "vinde" BBC online: Audienţa noastră e pe primul loc, înaintea publicitarilor

 

"Multe websiteuri încearcă un pic prea mult, fac prea multe în favoarea publicitarilor şi în detrimentul experienţei vizitatorilor", prin publicitate multă şi ieftină sau prin publicitate care îl deranjează pe utilizator, crede Tom Bowman, vicepreşedinte pentru vânzări globale de publicitate al BBC Worldwide. În cazul BBC, unul dintre cei mai mari furnizori de conţinut online din lume, "audienţa este pe primul loc, înaintea publicitarilor", a spus Bowman pentru HotNews.ro, pe marginea conferinţei Webit 2010, desfăşurată la Sofia.

Publicitate

Rolul mass-media într-o lume a reţelelor sociale şi a motoarelor de căutare, unde totul se învârte în jurul consumatorului-utilizator, a fost unul dintre subiectele discutate pe larg la conferinţa regională dedicată marketingului digital. Tom Bowman supervizează vânzări de publicitate în cadrul unui gigant media - BBC - care nu vinde publicitate deloc în Marea Britanie şi a început să accepte publicitate online, în afara spaţiului britanic, abia în 2007.
Cum se "vinde" BBC online: Audienţa noastră e pe primul loc, înaintea publicitarilor. Vindem spaţiu doar pe baza posibilităţii oamenilor de a vedea mesajul tău

Serialul „Moştenirea“ de la Pro TV are audienţe mai slabe decât telenovelele „Iubire şi onoare“ (Acasă TV) şi „Narcisa sălbatică“ (Antena 1). Personajele State şi Flăcărica nu mai au parte de ratingul din „State de România“ şi sunt departe de cel generat de „Regina“, anul trecut, scrie Adevărul. Obişnuiţi cu succesul, cei de la Pro au „reciclat" personajele şi în sezonul septembrie 2009 - iunie 2010, cu „State de România", mutat la Pro TV. Producţia a fost urmărită, în medie, de aproximativ 480.000 de persoane din mediul urban. Ce-i drept, ora de difuzare a fost mai înaintată - după 22.00. Cel de-al patrulea serial care mizează pe „ţigani", „Moştenirea", a fost lansat la Pro TV la începutul lui octombrie. În primele trei săptămâni de difuzare, în perioada 4 octombrie - 21 octombrie, „Moştenirea" a avut o audienţă medie de 421.000 de telespectatori pe minut, la nivel urban, pentru cele 12 ediţii. Deşi un rating de 3,7% este unul bun pentru ora de difuzare a serialului, în intervalul 22.15 - 23.30, audienţa este totuşi în scădere, concluzionează Adevărul.
Românii s-au săturat de ţigănie

Cea mai nouă emisiune B1 TV, “Proiect pentru România” este realizată de Vlad Nistor, Decanul Facultăţii de Istorie din cadrul Universităţii Bucureşti, scrie Evenimentul Zilei. Noul program aduce o serie de interviuri pe teme culturale cu personalităţi ale vieţii publice. Emisiunea vorbeşte despre lucrurile care ar trebui să conteze, despre valoare, pentru ca publicul să poată înţelege mult mai bine dinamica societăţii în care trăim.
“Proiect pentru România”, cea mai nouă emisiune B1 TV

Agenţia românească Create Direct s-a clasat pe locul al treilea în cadrul Forumului InterDirect Network care a avut loc la Amsterdam, competiţie în care au fost înscrise 52 de proiecte din Marea Britanie, Irlanda, Suedia, Olanda, Belgia, Norvegia, Portugalia, Polonia şi India, scrie IAA.ro. Create Direct a participat cu o campanie realizată pentru Microsoft România, intitulată “Misiunea mea”, cu obiectivele de stimulare a vânzărilor Windows OEM şi Office 2007 OEM. Campania „Misiunea mea” s-a derulat în perioada noiembrie 2009 – ianuarie 2010 şi a avut ca target principal partenerii Microsoft.
Agenţia românească Create Direct a obţinut bronz la forumul InterDirect Network

Florin Petria, director general adjunct şi redactor-şef al revistei Piata Financiara s-a stins din viaţă, scrie HotNews. Potrivit purtatorului de cuvânt al BCR, Cornel Cojocaru, înmormântarea este programată luni, 1 noiembrie, la Ploieşti.
A murit Florin Petria, redactorul-şef al revistei Piaţa Financiară

Grupul de comunicare WPP a intregistrat venituri de 2,2 miliarde lire sterline în al treilea trimestru al anului, în creştere cu 12,2% comparativ cu acelaşi interval din 2009, scrie DailyBusiness.ro, care citează Brandrepublic.com. Cea mai semnificativă creştere (16,3%) a fost înregistrată în America de Nord, prima regiune afectată de criză economică globală.
Grupul WPP şi-a crescut veniturile cu 12% în trimestrul al treilea

MGM, unul dintre studiourile legendare de la Hollywood este în pragul falimentului din cauza datoriilor uriaşe. Conducerea MGM va alege, cel mai probabil, să intre sub protecţia legii falimentului şi va implementa un plan de restructurare, pentru ca studioul să-şi poată acoperi datoriile de peste patru miliarde de dolari, scrie Financiarul.
Studioul hollywoodian MGM, în pragul falimentului

Grupul de comunicare Interpublic, care deţine agenţiile Lowe, McCann Erickson, Universal McCann şi Iniţiative, a înregistrat un profit de 45,6 milioane dolari în trimestrul al treilea, în creştere cu 76% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, scrie DailyBusiness.ro, care citează Brandrepublic.com. Creşterea semnificativă a profitului a venit pe fondul creşterii veniturilor cu 9,4% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, până la 1,56 miliarde dolari.
Profitul Interpublic a crescut cu 76% în trimestrul trei

Sursa foto: HotNews.ro

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro

Comentarii

  • de cel putin un an stiam de dificultatile de la MGM,ma mir ca nu au intrat mai repede in faliment!Ii mai salveaza francizele Stargate si James Bond,in rest faliment scrie pe ei!
    Bine ca s-a desteptat romanul si in curand nu va mai fi tiganie in productiile tv!!Urasca tiganeala de e Proo!

Trimite un comentariu