Skip to main content

Discovery lansează un canal pentru femei

 

Discovery Networks lansează în România postul TLC, un canal TV dedicat femeilor. Televiziunea va fi disponibilă din 20 ianuarie, anul viitor, în pachetele de bază ale operatorului de cablu UPC. Noul post de televiziune are ca public ţintă femeile cu vârsta cuprinsă între 25 şi 49 de ani.

Publicitate

Pentru început, TLC va difuza exclusiv programe internaţionale bazate pe situaţii reale de viaţă, dar echipa Discovery România îşi propune, în timp, să realizeze şi programe locale.

Ada Roseti, Channel Director România, Ungaria, Cehia și Slovacia, Discovery  Networks Central Europe:

“Vom lansa un canal în care vor exista programe nonficţionale, dar pe parcurs vom aduce şi 2-3 programe de ficţiune, pentru că din studiul realizat de noi a reieşit că femeile din România iubesc poveştile. Noul post TV reflectă puterea femeii moderne de a se adapta în permanenţă la ceea ce-i oferă viaţa, iar programele se adresează atât femeilor, cât şi partenerilor lor."

Iniţial, canalul va fi disponibil în pachetul de bază analogic şi digital al companiei de cablu UPC România. Pe parcurs, distribuţia postului va fi lărgită în funcţie de interesul reţelelor de cablu şi satelit. TLC va începe să difuzeze publicitate, începând de anul viitor, prin intermediul echipei de vânzări pe care o are Discovery în România.

Cu ce programe se va lansa postul?

  • Poliţistele din Broward County – povestea unor femei poliţist şi a realităţilor dure cu care se confruntă zi de zi.
  • Ghid pentru părinţi - Situaţii extreme – cazuri reale şi sfaturi privind îngrijirea copilului oferite de cea mai celebră dădacă din lume, Jo Frost.
  • PR şi modă la New York – povestea lui Kelly Cutrone, una dintre cele mai puternice femei de afaceri din New York, care organizează prezentări de moda pentru nume celebre din această industrie.

Despre TLC:

În prezent, TLC este unul dintre cele mai bine cotate posturi pentru femei din Statele Unite. TLC a fost lansat la nivel internaţional pe 4 martie 2010 în Norvegia. Pe 1 septembie 2010, postul a fost lansat pe 20 de pieţe din regiunea Asia-Pacific. Cea mai recentă etapă a extinderii globale a TLC a însemnat lansarea postului în Polonia, Serbia, Slovenia şi Bulgaria la 1 octombrie 2010. În prezent, postul este disponibil în 29 de ţări din Europa, Asia şi America Latină.

TLC face parte din portofoliul Discovery Communications care cuprinde şi Discovery Channel, disponibil în peste 180 de pieţe, şi Animal Planet, disponibil în peste 170 de pieţe.

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro

Comentarii

Trimite un comentariu