Skip to main content

Mircea Radu a săltat audiența TVR: peste 800.000 de români au văzut ÎnTrecerea anilor

 

Prima ediție ÎnTrecerea anilor, de sâmbătă seara, de pe TVR 1 a avut o audiență medie de aproximativ 830.000 de telespectatori, din care peste 500.000 din mediul urban.

Publicitate

Performanța emisiunii prezentate de Mircea Radu este de câteva ori mai mare decât ce reușea TVR până acum pe acel interval orar.

Detalii, în continuare:

În urmă cu o săptămână, pe intervalul de la ÎnTrecerea anilor, TVR avea o audiență medie la nivel național de aproximativ 220.000 de telespectatori la nivel național, din care aproximativ 90.000 din mediul urban. Și în alte săptămâni, audiența TVR pe intervalul lui Mircea Radu era de câteva ori mai mică.

Media pe octombrie arată locul 5 în clasament, cu o adiență de 365.000 de persoane la nivel național, din care 214.000 la nivel urban.

Emisiunea ÎnTrecerea anilor a fost difuzată în două părți. Audiența, pe fiecare parte:

Partea I (21.10 – 22.10)

  • La nivel național, ÎnTrecerea anilor a fost urmărită de 910.000 de telespectatori.
  • La nivel urban, audiența a fost de 559.000 de persoane (4,9 rating).
  • TVR 1 a fost pe locul trei, după Antena 1 și Pro TV. Pe Antena 1 a rulat În puii mei, apoi meciul de fotbal Dinamo – FC Timișoara.
  • Antena 1 a avut o medie de 1,5 milioane de telespectatori la nivel național (din care 878 din mediul urban). La Pro TV s-au uitat 1,2 milioane de români (din care 660.000 din mediul urban).

Partea a doua (22.20 – 23.20)

  • Audiența a mai scăzut în partea a doua a emisiunii. La ÎnTrecerea anilor s-au uitat, în această parte, 753.000 de români, din care 517.000 din mediul urban (4,5 rating).
  • Pe acest interval orar, cei mai mulți români au stat pe meciul de pe Antena 1: 1,3 milioane, din care 836.000 din mediul urban.
  • Pro TV a avut o audiență de 1 milion de telespectatori, din care aproape 600.000 din mediul urban.
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro

Comentarii

  • Emisiunea lui Mircea Radu a mai fost promovata acum 6 ani de Antena 1 avand-o ca prezentatoare pe Crina Matei, atunci mi s-a parut net superioara fata de ce ne ofera Mircea Radu, ca sa nu mai spun ca asistenta de baza a lui Mircea Radu s-a remarcat tot pe Antena1 in telenovela SECRETUL MARIEI decat sa te chinui sa plagiezi Antena 1, mai bine aduci emisiunea Surprize, surprize, cred ca Andreea Marin ar merge pe 22000 de euro pe emisiune, mi se pare enor, pt slaba calitate a programului, cand ma gandesc ca RAI UNO face seriale propii pe care le cumpara TVR la preturi mai mici de 22000 de euro pe episod
  • Este intr-adevar pacat ca TVR nu mai reuseste sa atraga populatia urbana cu productiile sale. Este o problema de strategie foooarte veche acolo. Problema vine din varsta decidentilor pe programe, care e de 50 de ani.
  • Iata cum ADEVARUL, spus pe scurt, a provocat o multime de razboinici (votanti voluntari ai calificativului "prost").
    Voi, cei CONTRA, aveti la indemana "In puii mei", pe acelasi interval orar. Vizionare placuta si, in acelasi timp (al vizionarii) cat mai putin consum de ... alcool. Face rau!
  • oameni buni,cand se face ceva tot nu'i bine in opinia vaostra!
    este mai bine sa doarma in continuare? hai, la naiba sa nu fim macar o data "romani"! este un mare merit pt tvr ca incerca si se trezesc usor,usor; show bun, marketing bun, audiente bune; bravo lor si bafta!
  • trebuie remarcat ca emisiunea asta care a costat enorm s-a clasat pe locul trei la nivel national, fiind devansata de emisiuni/productii mult mai ieftine. interesant este si faptul ca mediul urban se indeparteaza usor de televiziunea publica, la care suntem obligati sa platim cu toti abonamentul lunar...
  • ai dreptate. si eu m-am uita în prima parte, dar m-am lămurit. de acest nou stupize-stupize, mă lipsesc total. să se uite nostalgicii de vârsta a treia, că tot ei sunt cei care făceau audienţa penibilei Marin-Bănică.
  • @ Mihaela
    Foarte bine ca ai expus aceste precizari.
    Multi se arunca in tot soiul de acuzatii, vis-a-vis de TVR, fara sa fie documentati.
  • chiar ok emisiunea, pacat ca au investit atat in productie si s-au zgarcit la un translator. mircea radu, care de altfel are destule calitati, a vorbit o engleza aproximativa si a tradus cam tot asa; de accentul fortat nu mai zic nimic :)
  • TVR-ul nu are cum sa isi scoata banii din publicitate niciodata. Ei au doar 8 minute pe ora iar audienta pe spoturi e mai scazuta din cauza ca acestea sunt difuzate numai intre programe. In cazul programelor lor, mai ales a celor de anvergura, e obligatoriu la bage mana la banii din taxa tv ca de-aia o au si de-aia au publicitate mai putina. Ar fi o prostie sa isi propuna sa faca programe doar din publicitate pentru ca nu le-ar iesi niciodata socotelile.
  • @ dan
    Lazescu, NU STIE inca foarte multe din ceea ce se petrece in interiorul Televiziunii Romane. Va fi foarte greu sa-si faca propriul "joc" printre cei cu "radacinile" adanc infipte in acest teritoriu.
  • petrisor ce audienta a facut dansez pentru tine vineri seara cred ca ar fi mai interesante datele de audienta pe comercial de cat la nivel national
  • Intradevar, 22 000 euro, n-ar fi chiar atat pentru o televiziune publica si o emisiune atat de ampla.
    Sa nu uitam ca "zanei" Andreea (Marin) i sau dat 1 200 euro doar pentru o prezentare, zilele trecute. Ar fi putut s-o prezinte doar ... onorific.
  • La ce pierderi de milioane de euro are Tvr ..ce mai conteaza inca o emisiune cu buget de zeci de mii de euro din bani publici. Ar fi interesant daca si-au scos banii din publicitate. Eu cred ca nu.
    Plus ca emisiunea e cam stearsa dupa parerea mea..spre deosebire de cum arata formatul original difuzat in alte tari ..de exemplu Italia .

Trimite un comentariu