Skip to main content

31 ianuarie: Mitică Dragomir vrea ca licitația pentru Liga I sa plece de la 36 de milioanede euro

 

Licitaţia pentru campionatul intern va fi unul dintre cele mai importante evenimente din an pentru companiile de cablu şi pentru televiziunile româneşti. Mitică Dragomir, şeful Ligii Profesioniste de Fotbal, se aşteaptă ca licitaţia să înceapă de la circa 36 de milioane de euro pe an pentru drepturile de difuzare a meciurilor din Liga I.

Publicitate

Liga a întocmit deja caietul de sarcini ce va putea fi cumpărat de companiile ce doresc să participe cu preţul de 40.000 de euro, potrivit lui Mitică Dragomir. El a declarat pentru Adevărul că acesta va fi disponibil, cel mai probabil, începând cu 1 martie.
Bătaie mare pe meciurile din Liga I

Adevărul Holding a renunţat la colaborarea cu Ioan Groşan - care a început să scrie editoriale în cotidianul Adevărul începând din 2010 -, după ce CNSAS a cerut Curţii de Apel Bucureşti să constate calitatea de colaborator al fostei Securităţi a scriitorului, scrie Mediafax. Într-un editorial, publicat în ediţia de sâmbătă a cotidianului Adevărul, Ioan Groşan scrie: "Prin dl Cartianu, înţeleg că stafful Adevărului nu mai doreşte colaborarea mea. Asta e. (Deşi constat cu amar umor că zilele acestea am făcut în mass-media un "rating" de catastofă ecologică...). În consecinţă, rămas bun cititorilor Adevărului".
Adevărul a renunţat la colaborarea cu scriitorul Ioan Groşan

Adelin Petrişor, corespondent special al Ştirilor TVR din septembrie 2010, a câştigat un concurs de realizator de emisiuni organizat miercuri de Televiziunea Publică, devenind astfel angajat permanent al Televiziunii Române, după cum a declarat pentru Mediafax jurnalistul. De la 1 septembrie 2010, Adelin Petrişor este corespondent special la Ştirile TVR. La momentul respectiv, Adelin Petrişor a semnat un contract pentru un an cu Televiziunea Publică.
Adelin Petrişor a devenit angajat permanent al TVR

Postul de radio CityFM are un nou director general. Cristian Răileanu îl înlocuiește, din 10 ianuarie, pe Gabriel Oprea în funcția de director general, scris Wall-Street.ro. “Deși CityFM are vechime pe piaţa românească, o direcţie muzicală consecventă şi o echipă de profesionişti, radioului îi lipsea o strategie coerentă. În 2011, ne propunem să implementăm această strategie, care să vizeze consolidarea postului de radio. Am mare încredere în oamenii cu care lucrez şi ştiu că vom reuşi să ne îndeplinim target-ul propus”, a declarat Cristian Răileanu.
CityFM are un nou director general

Vlad Popa, până acum şeful vânzărilor publisherului online InternetCorp, a preluat poziţia de director executiv al companiei, scrie Marius Pahomi pe blogul sau. Potrivit sursei citate, "se pare că această mişcare se datorează focusului lui Mihai Seceleanu, fondator şi Director General al IC, pe proiectul Kuponiada.ro", site de reduceri colective. Iar compania RCS&RDS relansează, la 1 februarie, postul de filme Digi Film, ce va fi disponibil în reţeaua digitală de televiziune a RCS&RDS prin cablu digital şi Digi TV prin satelit.
PE SCURT: Vlad Popa - director executiv InternetCorp. RCS relansează Digi Film

Mâine se împlinesc trei ani de la prima emisiune Neatza cu Răzvan şi Dani, la Antena 1, scrieFinanciarul. În tot acest timp, Răzvan şi Dani au realizat zeci de ediţii speciale, cu invitaţi precum Kat De LunaInnaCompactIrisPaula Seling și Octavian Bellu.
Matinalul Antenei 1 împlineşte 3 ani pe 1 februarie

Agence France-Presse (AFP) consideră "legitim" planul său de a-şi extinde prezenţa pe internet, potrivit lui Emmanuel Hoog, preşedinte-director general al instituţiei, notează Mediafax, care citează agenția franceză. În timpul unei întâlniri cu presa, Hoog a pus accentul pe necesitatea AFP "de a câştiga notorietate pe internet, în special în străinătate". El a mai spus că "AFP trebuie să fie la egalitate cu principalii săi competitori pe piaţa mondială, Associated Press şi Thomson Reuters".
AFP vrea să îşi extindă prezenţa pe internet

Televiziunea naţională din China este ironizată tot mai mult de utilizatorii de internet care au remarcat faptul că un reportaj despre manevrele aviaţiei chineze, prezentat de acest post, conţineau imagini extrase din filmul american "Top Gun", lansat pe marile ecrane în 1986, notează Mediafax și HotNews, care citează Wall Street Journal. China Central Television (CCTV) a difuzat pe 23 ianuarie imagini din timpul unui exerciţiu efectuat de forţele aeriene ale Armatei de eliberare a poporului, care arătau un avion ce trăgea o serie de rafale de gloanţe către un alt avion. Acesta din urmă a explodat spectaculos, iar aceste imagini erau însoţite de interviuri acordate de ofiţerii chinezi. Însă pasionaţii de filme americane au remarcat că acele imagini erau în realitate pasaje extrase din "Top Gun", un film lansat în 1986, cu Tom Cruise în rolul principal, care glorifica meritele aviaţiei militare americane.

Cuvântul "Egipt" a fost cenzurat sâmbătă pe mai multe site-uri de micro-blogging din China, unde reformele politice, revendicările democratice şi protestele de stradă nu reprezintă subiectele favorite ale Partidului Comunist, scrie Mediafax, care citează AFP. Pe site-urile de micro-blogging sina.com şi sohu.com, echivalentele chinezeşti ale Twitter (cenzurat şi el în China), o căutare cu cuvântul "Egipt" generează următorul rezultat: "Potrivit legilor în vigoare, rezultatul căutării dvs. nu poate fi comunicat".
China a cenzurat cuvântul "Egipt" pe site-urile de micro-blogging

Fostul jurnalist Jay Carney a fost numit purtător de cuvânt al Casei Albe în locul lui Robert Gibbs, care şi-a anunţat plecarea la începutul lui ianuarie, scrie DailyBusiness.ro, care citează presa internaţională. Carney a fost purtătorul de cuvânt al vicepreşedintelui american Joe Biden. De asemenea, el este fost director al biroului din Washington al saptamanalului Time, publicaţie pentru care era acreditat la Casa Albă, în special în timpul administraţiei George W. Bush.
Fostul jurnalist Jay Carney este noul purtător de cuvânt al Casei Albe

Ministrul egiptean al Informaţiilor a ordonat interzicerea transmisiunilor postului de televiziune Al-Jazeera şi ridicarea legitimaţiilor de presă a angajaţilor postului care a relatat pe larg despre manifestaţiile anti-guvernamentale, scrie HotNews, care citează AFP.
Canalul de televizune Al-Jazeera a fost interzis în Egipt

Agenţia OMD, membră a grupului de comunicare Omnicom, a câştigat contul de media al companiei producătoare de îmbrăcăminte Levi Strauss & Co, în valoare de 70 de milioane de lire sterline, după un pich care a durat cinci luni, scrie DailyBusiness.ro, care citează BrandRepublic.
OMD şi-a adjudecat contul de 70 mil. lire sterline al Levi's

Sursa foto: GSP

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro

Comentarii

Trimite un comentariu