Skip to main content

6 ianuarie: Regia care vinde publicitatea OTV cere insolvența a două agenții

 

DBV Media House, regia condusă de Brânduşa Vlanga (foto), care vinde spaţiile de publicitate pentru OTV, Music Channel sau revista Tabu, a cerut în instanţă insolvenţa pentru agenţiile de publicitate full service Imager şi Best Advertising, scrie DailyBusiness.ro.

Publicitate

Insolvenţa Imager, agenţie cu afaceri de 9,6 milioane euro în 2008, a fost cerută pe 10 decembrie şi are primul termen de judecată pe 21 septembrie 2011, iar pentru Best Advertising pe 16 decembrie, cu primul termen de judecată pe 26 ianuarie 2012.
DBV Media House a început să-şi strângă datoriile în instanţă: Regia condusă de Vlanga cere insolvenţa Imager şi Best Advertising

Intact Interactive, divizia online a trustului Intact, este condusă de la 1 ianuarie 2011 de Sorin Danilescu şi se mută în noul sediu Intact Media Group, anunţă miercuri Cătălin Tolontan pe blogul său. El precizează că Augustin Roman, şeful Intact Interactive în ultimul an, "rămâne liderul gsp.ro". Contactat de HotNews.ro, Sorin Danilescu a declarat că motivul acestor schimbări este "eficientizarea". "Este normal ca focusul să fie pus şi pe GSP, iar noi să ne focusam pe celelalte site-uri - Antena1.ro, Antena3.ro etc. Vom colabora în continuare cu echipa GSP", a spus el, precizând că de la 1 ianuarie vânzările de publicitate ale GSP.ro sunt administrate de Convergent Media.
Sorin Danilescu a preluat conducerea Intact Interactive. Gusti Roman - şef la Gsp.ro

Consiliul Naţional al Audiovizualului a taxat în 2010 derapajele staţiilor cu sancţiuni de până la 60.000 de lei sau cu suspendarea emisiei. Posturile TV au primit amenzi usturătoare pentru imaginile deocheate pe care le-au difuzat, pentru atacuri politice sau pentru depăşirea spaţiului alocat reclamelor. În 2010, televiziunile româneşti s-au bătut în nereguli. Consiliul Naţional al Audiovizualului a acordat staţiilor naţionale amenzi în valoare totală de 1.063.000 de lei (aproximativ 250.000 de euro), scrie Adevărul.
Televiziunile, amenzi de peste un milion de lei

Mircea Radu, realizatorul emisiunii „ÎnTrecerea anilor“ vorbeşte într-un interviu pentru Adevărul despre întoarcerea la postul public, după zece ani în care au fost „despărţiţi“.

Adevărul: Mulţi au speculat că aveai nevoie de o portiţă ca să revii la TVR, portiţa fiind „Departamentul Minorităţi".
Mircea Radu: “Ţin să le reamintesc acestor „mulţi" că eu fac performanţă de pe vremea când ei probabil erau la şcoală. Eu le citeam părinţilor lor ştirile la TVR 1. Din 2000 până în 2009, cu „Din Dragoste", eu am făcut divertisment de prime time, nebătut de nimeni pe acel segment orar... Ce trebuie să mai demonstrez şi cui? Ce portiţe îmi trebuie mie?”

Mircea Radu: „TVR nu mi-a reproşat nimic“

Grupul Central European Media Enterprises, ce deţine în România posturile din reţeaua Pro, a lansat la începutul acestui an un nou canal de televiziune în Croaţia, Doma TV (Acasă TV), notează HotNews şi DailyBusiness.ro, care citează un anunţ postat pe site-ul CME. Din 2 ianuarie, Doma TV emite 16 ore pe zi şi oferă programe de divertisment furnizate de Warner Bros, Sony sau BBC, dar şi producţii locale.

Liderul PDL Mureş, Dorin Florea va propune Consiliului Naţional al Audiovizualului să oblige televiziunile să difuzeze în proporţie de 70% emisiuni cu caracter cultural-educativ, scrie HotNews.ro, care citează Agerpres. "Voi propune reprezentanţilor noştri în CNA să aibă o discuţie foarte serioasă, pentru că ceea ce constatăm cu toţii nu putem lăsa la nesfârşit. În momentul în care vezi că o societate e dusă înspre declin, numai din sensul unor interese directe, materiale, nu-i normal ca tu, instituţie de stat, să fii atât de absentă”a declarat Dorin Florea.
Liderul PDL Mureş va propune CNA că 70% din programele televiziunilor să fie cultural-educative: Vedem toată ziua ştiri cu ce-a făcut Becali, parcă suntem o ţară de boschetari

Grupul de comunicare WPP a înregistrat anul trecut cea mai importantă creştere a veniturilor raportată de o companie publică din sectorul serviciilor de marketing, detronând astfel Omnicom din poziţia de lider, scrie Wall-Street.ro, care citează Brandrepublic. WPP, condus de Sir Martin Sorrell, a benficiat de achiziţia companiei de cercetare TNS în octombrie 2008, care a contribuit la o creştere de 13%a veniturilor în 2009, până la 12,1 mld. dolari.
WPP detronează Omnicom şi devine nr.1 în marketing la nivel global

Guvernul german nu este de acord ca Ungaria, în calitate de ţară ce deţine de la 1 ianuarie preşedinţia UE, să negocieze pe parcursul mandatului său, pe teme legate de media, cu ţări partenere ale Uniunii, precum fostele republici sovietice, scrie HotNews, care citează Politics.hu. Motivul invocat de aceasta este noua lege a presei din Ungaria, aplicată de la începutul anului şi aspru criticată pe plan internaţional.

Mogulul Peter Heltai, fost informator al serviciilor secrete române în anii ’80, a inspirat câteva dintre prevederile legii. Heltai este un apropiat partidului de guvernământ Fidesz şi a scris note informative despre artistul de origine clujeană Tibor Gall şi despre Geza Szöcs, actual secretar de stat, notează Adevărul, Mediafax și Evenimentul Zilei, care citează RFI. Aceste date au ieşit la lumină după ce Tibor Gall, un artist plastic transilvănean care trăieşte la Berlin, a cerut CNSAS dosarul său, unde figura informatorul „Hegel". El l-a identificat în persoana lui Peter Heltai.

Germania se opune ca Ungaria să negocieze pe teme media cu ţări partenere UE, în timpul mandatului său la preşedinţia Uniunii

Cotidianul economic francez La Tribune a intrat sub protecţia falimentului pentru o perioadă de şase luni, timp în care proprietarul va încerca să redreseze situaţia financiară a ziarului, scrie HotNews, care citează AFP. Valerie Decamp, directorul executiv al cotidianului, a anunţat că procedura de intrare sub protecţia falimentului va facilita reorganizarea La Tribune, permiţându-i să-şi continue activitatea şi să fie îngheţate temporar datoriile.
Cotidianul La Tribune a intrat sub protecţia falimentului

Dogan Yayin Holding, cea mai mare companie media din Turcia, caută cumpărători pentru principalul său cotidian, Hurriyet, şi a angajat banca de investiţii Goldman Sachs pentru a o consilia în această vânzare, scrie HotNews, care citează Wall Street Journal. Grupul turc neagă însă aceste informaţii, catalogându-le ca speculaţii.
WSJ: Dogan Yayin caută cumpărători pentru cotidianul Hurriyet. Grupul turc neagă aceste informaţii

Preţul pentru un spot TV în timpul decernării Oscarurilor se va ridica anul acesta la 1,7 milioane de dolari, după ce în ultimii doi ani reţeaua de televiziune Abc, care transmite acest eveniment, a încasat între 1,3 şi 1,5 milioane de dolari, notează DailyBusiness.ro, care citează presa internaţională. Preţul stabilit pentru anul acesta nu îl va depăşi însă pe cel din 2008, când Abc a cerut 1,82 milioane de dolari pentru un astfel de spot, conformsursei menţionate.
1,7 mil. $: Preţul pentru un spot TV de 30 secunde în timpul Oscarurilor

Studiourile de film Warner Bros au înregistrat în 2010 venituri în valoare de 1,89 miliarde de dolari, respectiv o cotă de piaţă de 18,3%, menţinându-şi poziţia de lider de piaţa în producţia de film pentru al treilea an consecutiv, scrie DailyBusiness.ro, care citează presa internaţională. Filmele Warner Bros care au atras cele mai mari venituri au fost "Inception", cu 292,5 milioane de dolari, şi "Harry Potter and the Deathly Hallows Part 1", cu 283 milioane de dolari, conform sursei menţionate.
Warner Bros, lider pe piaţă de film pentru al treilea an consecutiv

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro

Trimite un comentariu