Skip to main content

TVR se pregătește să rupă contractul cu Splendid Media

 

TVR se pregătește să se despartă de Splendid Media, regia care se ocupă cu vânzarea spațiului publicitar al canalelor publice și să organizeze o nouă licitație.

Publicitate

Așa reiese dintr-o hotărâre votată de Consiliul de Administrație al TVR în ultima ședință de anul trecut, chiar înainte de sărbătorile de iarnă.

Iată ce spune hotărârea:

“Se aprobă începerea negocierilor între SRTv şi Splendid Media pentru încheierea unui act adiţional având ca obiect modalităţile de încheiere amiabilă a contractului dintre cele două părţi.”

Contactat de paginademedia.ro, președintele TVR Alexandru Lăzescu a declarat că este vorba de "regândirea strategiei de vânzări".

Andi Lăzescu, pentru paginademedia.ro:

"Intenționăm să regândim strategia de vânzări. E o chestiune internă, pe care nu o pot comenta. Este vorba de gestiunea unei relații între doi parteneri de afaceri. Deocamdată nu pot comenta mai mult."

"Nu am văzut această decizie, încă nu ni s-a comunicat pe cale oficială", a declarat pentru paginademedia.ro Radu Budeș, managing partner Splendid Media.

Splendid Media vinde publicitatea TVR începând din 2006. După un mandat de 3 ani, Splendid Media a câștigat și în 2008 vânzarea publicității canalelor publice. Potrivit contractului în curs, Splendid Media se mai ocupă de spațiul publicitar al televiziunii publice până la sfârșitul acestui an.

Hotărârea Consiliului de Administrație NR.116 din 22 decembrie 2010

În temeiul prevederilor art. 27 din Legea nr.41/1994, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, Consiliul de Administraţie al Societăţii Române de Televiziune adoptă prezenta hotărâre:

Art.1 Se aprobă începerea negocierilor între SRTv şi Splendid Media pentru încheierea unui act adiţional având ca obiect modalităţile de încheiere amiabilă a contractului dintre cele două părţi.

Componenţa comisiei de negociere este următoarea:

Alexandru Lăzescu - Preşedinte-Director General
Cipriana Voicu - Director Direcţia Economică
Anca Gheorghe - consilier PDG
Dan Radu - Director Producţie Editorială şi Programe
Cezar Ion - Director Direcţia Editorială
Marioada Dudu - Serviciul Achiziţii Publice
Marin Drumcea
- Serviciul Juridic
Mona Dîrţu - Director TVR Interactiv
un reprezentant al casei de avocatură cu care SRTv are contract.

Art. 2 - Se aprobă, ca în condiţiile finalizării demersului de la pct. 1 să fie demarate procedurile pentru achiziţia de servicii de gestionare şi vânzare a spaţiului publicitar TV al SRTv.

Prezenta hotărâre a fost adoptată cu respectarea art.26 din Legea nr.41/1994, republicată, cu modificările şi completările ulterioare.

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro

Comentarii

  • multumesc, janine:).
    nu lucrez la splendid, sunt un fost colaborator si un om care stie sa diferentieze scandalul de profesionalism, iar vrajeala cu mana in buzunarul public imi aminteste de "latraturile" stirilor de la televiziunile de scandal.
    hai s-o lasam balta, nu esti fair, protevistule, si nu ai habar de nimic din piata.
  • @gogu protevistu

    Am citit ce ai postat si , cum se spune, e parerea ta.... Nu stiu atat de bine subiectul ca sa ma pronunt atat de transant. Observ insa ca , dupa ce ii contesti dreptul la aparare cuiva care evident ca lucreaza la splendid ( locul unde , zici tu se baga vastu'-n banu' public) faci si un mic exercitiu idolatric pentru dl adrian sarbu. Te rog sa accept
  • @nici o legatura
    Sîntem o țară in criză. Morală, financiară, politică dar mai ales umană.Foamea e mare. Dar cînd primesti o colaborare sau un mic salariu nu are rost sa te crezi un guru al dreptății. Dacă tăceai filozof rămîneai. Esti jurist?! Altfel nu îmi explic cum poți să-ți dai cu parerea despre un contract. Care e confidențial. E mai mult decît vizibil că manînci o pîinica pe la Splendid Media "Group", Mai precis din banii publici. Nu aș vrea să cred ca te situezi ptintre zecile de juristi care-și laudă stăpînii pntru o sinecură de trei lei. Însă tonul mătălutză denotă o nuanță de subordonare și obligație față de cei ce mănâncă nemeritat de la stat. Pe bune, e jenant să-ți aperi patronul în asemenea hal. Aici se vede diferința de educație, stil și profesionalism între PRO (Adrian Sârbu) și smecherașii de cartier care pentru a-și lua pereche de șosete de marcă apeleaza la banii publici. E ultimul comentariu pe care îl fac referitor la acest subiect. Încerc să te înțeleg dar nu pot. E clar că Splendid Media nu ar fi ajuns în acest punct dacă nu călca pe bec profesional și moral. Cine lucrează în publicitate cunoaște proasta calitate a celor ce s-au perindat prin acționariatul vizibil sau nu al trepădușilor băgați la înaintare. Trăim într-o lume mică și meschina.Deci STOP. Refuz să mai comentez acest subiect Petrișor. Sila și dispreț.
  • daca oamenii care lucreaza pt tvr la splendid ar fi fost asa cum spui tu, gogule protevistule, demult tvr-ul renunta la splendid. poate nu stii, dar splendid a facut performanta in primul mandat, in al doilea, poate nu ai aflat ca e criza mondiala plus alte probleme care tin de performantele tvr-ului.
    se spun multe vorbe goale aici, rautacioase, o sa vedem ce va fi, dar bag mana in foc ca tvr-ul nu va aduce mai multi bani decat splendid. si de abia astept sa vad cum se vor descurca agentiile cu cei din tvr:)))))
    cat priveste batutul tobei cu catavencii, vulpe si etc, chiar are vreo legatura cu profesionalismul? vreti sa-mi spuneti ca ceilalti detinatori de business de publicitate din romania sunt niste sfinti? toti, dragilor, toti au fost smecherasi sau fosti ceva in alte timpuri sau acum.
    in romania daca nu ai spate nu rezisti, dar asa vorbesc cei care nici macar nu au incercat sa faca ceva pe cont propriu, sunt presiuni de toate felurile pentru cei care detin o afacere cat de cat infloritoare.
    nu vreau sa le iau apararea celor doi parteneri, dar imi pare rau sa constat ca oamenii buni cu care am colaborat excelent la splendid sunt bagati in rahat. splendid a fost f profi in relatia cu tvr-ul, iar cei care ati scris pe aici sunt sigur ca habar nu aveti de ceea ce inseamna lucrul cu statul, probabil sunteti genul care stati toata ziua si va bateti de musca pe la birou butonand bloguri si face book si yahoo msn. dragilor, la splendid se munceste, oamanii nu au timp de vorbe goale iar acum sunt f ingrijorati de aceasta situatie.
    nu vreau sa va amintesc ca in portofoliul splendid sunt niste multe tv-uri din afara, si daca aia sunt prosti...
    partenerii splendid au facut niste greseli care tin de atitudine si poate si de alte lucruri, dar nu au dat tzepe in piata, nu-i injura nimeni ca le datoreaza bani, poate putin angajatii lor care au salarii mai mici decat in piata dar asta nu e problema voastra.
    eu ma retrag din aceasta polemica bazata pe orice altceva decat profesionalism, cum se spune, cel mai destept cedeaza.
    cine stie cu ce se mananca publicitatea la tvr va intelege, cine e tare'n gura nu are decat sa-si piarda vremea pe site-uri.
    numai bine!
  • Am trait sa citim si acest strigat de disperare ce implora ingaduintza fata de incompetentza si lipsa de profesionalism. Bineinteles cu invectivele de rigoare si cu scuze puerile fatza de cei ce “si-au luat masini ca sa dea bine pe piatza”. Chiar ne credeti prosti? Adrian Sarbu a taiat bugetul de masini al vanzatorilor de tv pentru un singur motiv: tzarania de a te prezenta cu ceva ce nu te reprezinta. Profesionalism. “Cei de la Splendid sint oameni caliti si cu nervii tari”. E gluma? Nu mai mira pe nimeni ce se scrie pe pagina lui Petrisor. Pentru prima oara libertatea de expresie este la ea acasa. Lasati manipularile si PR-ul ieftin. Marcel Straut, Splendid Media Zece, Bigger Group, Starlink si Sorin Ovidiu Vantu nu sint inventiile “purtatorilor de carti de munca” si nici ale rautaciosilor. TVR are o sansa sa scape de amatorism si de apucaturi caragialesti si trebuie sa beneficieze de aceasta ruptura. Are programe bune, o grila performanta ce poate aduce bani seriosi dar mult prea multe petice la sac. Cu un marketing profi (Anca Gheorghe e o garantie) si cu vinzari CORECTE îi va fi cu mult mai bine decît cu smecherasii de la Splendid Media. O seara buna tuturor.
  • Mama,ce a inceput hotia pe tvr- alearga toti dupa ciolan ca nebunii! Eu as cumpara niste reclama pe paginademedia,o sa fie trafic! Cui sa ma adresez?
  • am citit cu atentie schimbul de "idei", "replici", "invective", etc. Contractul dintre Splendid si TVR este unul f profi, cei din Splendid care lucreaza cu tvr-ul sunt oameni "caliti" si cu nervii tari in fata unei lipse totale de profesionalism a tvr-ului. In aceste conditii, dar si a faptului ca audienta tvr a scazut dramatic, de unde bani, oameni buni? Cei care lucrati in agentii, ce spuneati cand aveati grilele tvr la spartul targului? Spuneati ca tvr nu "livreaza", pai si atunci de unde bani? TVR isi cauta alt partener, ok, sa-si caute, sa vedem cine naiba indeplineste conditiile tehnice, de personal si experienta pt a lucra cu un asemenea client cu toane. Ati tabarat pe cei doi parteneri din diverse motive care tin de natura personala, iar ideea este sa vorbim despre business, cati dintre voi aveti credite mai mari decat puteti duce? Cati v-ati aruncat sa va cumparati masini care costa cat un apartament si va chinuiti cu leasing-uri doar ca sa dati bine in peisaj? Toti aveti macar un tissot de cateva zeci de milioane si va plangeti ca nu va ajunge salariul, asa ca nu mai judecati voi ceasurile si masinile altora, vedeti-va de treburile voastre, spuneti aici o multime de acuze de genul "furt", nu va suparati, e imposibil sa furi tvr sau alt canal partener cu o regie, credeti-ma, canalul stie contractele dintre regie si agentii, poate exista niste mishmashuri dar in niciun caz nu de nivelul la care se insinueaza aici. Sincer, e cea mai "gaunoasa" industrie, va strigati frustrarile in loc sa va focusati pe realitatea business-ului numit "publicitate" in Romania. Lasati-neee!!! Si folositi un limbaj care sa arate ca sunteti niste profesionisti, nu derbedei de cartier.
  • stimabile Remora Bej,
    incerc sa inteleg ce vrei sa exprimi in frazele tale si mi-e greu sa-ti ghicesc directiile.
    Cred ca citesc in tine un mic academician frustrat de pe tarlaua lui Vantu si Buscu care a fost partas la magariile facute la TVR de catavenci si de splendizi.
    Cum spuneam mai sus "Garantat Marcel Straut" si "Garantat Catavencu" ustura prietene si as mai adauga acum "Garantat Maria Vlas". Fir intins!
  • @piticii e ...
    Nu cred ca agendutzele de timp liber au vre-un amestec in polemicile voastre.
    Miza e prea mare intr-o piatza aflata oricum in degringolada iar cascavalul cel mare se afla in orice invirteala cu banii publici.
    TVR versus Splendid este un meci de urmarit. Cine pierde si cine cistiga se va decide la licitatie. Splendid Media nu si-a facut bine treaba asa ca nu inventati tapi ispasitori.
  • @piticii e...
    Si mie imi parerea cunoscut stilul unora dintre postaci . Stil antrenat prin laptarii cu , cu ce se poate-n barter, pana-ti fuge privirea de pitic care esti pitic. N'est ce pas, George ?
  • @mozart
    Nu-i ok sa va luati de ceasurile oamenilor. E jenant. Cu 200-300 de coco va umpleti sifonierul cu tinichele stralucitoare ca ale lor aduse la kil din Turcia sau din China. Dupa miros si ton al mesajului tare mi-e ca si matale porti ceva chinezarii pe la mînutze.
    In rest e simplu : Splendid Media nu si-a facut treaba. Vorbe multe si putin malai la portofel. Lipsa de experienta si de profesionalism au cantarit mult in decizia TVR de a-i trimite la plimbarica pe splendizi. Nu vorbim de criza, de piata sau de moralitate. E business si cineva nu si-a onorat promisiunile. Aici ne referim la Splendid Media. Si cam atît am avut de zis. Vantu a renuntat la ei, Catavencu la fel si a venit si timpul ca TVR-ul sa o ia pe o cale profi.
  • Leo, tu sigur nu lucrezi la vreo agentie sau, daca lucrezi, esti junior. Altfel ai fi stiut ca atunci cand astia se vedeau cu proprietarii de agentii, se discuta rebate-ul, adica si banutul tau, probabil mic daca esti asa "chinuit". Rebate-ul e cel mai bun vanzator de publicitate din ultimii ani, poate singurul. Aia mai batrini stiu despre ce vorbesc eu aici si stiu ca s-a terminat cu publicitatea la TVR. Vine vremea producatorilor de emisiuni, noii "splendizi" ai publicitatii la TVR. Si-atunci, sa te tii!
  • Nimeni nu stie astazi cum se va termina, daca se va termina, relatia contractuala intre tvr si splendid. Cert e ca baietii actionari la splendid i-au facut pe multi invidiosi nu neaparat cu ceasurile de la maini si masinile din garaje cat cu intrarea pe piata ghidurilor gratuite ( zile si nopti ) .... Articolul de mai sus a servit, cred, ca "prilej" competitorilor ( b 24 fun) sa le-o traga- vezi si alte articole de pe site-ul acesta- apasat si anonim, ca-ntre fosti colegi. Pentru ca daca ne uitam pe cine vinde splendid in romania vom citi , dincolo de tvr, disney ori universal, baieti din vest care nu ar fi atat de naivi incat sa lucreze cu cineva care nu livreaza rezultate.....
  • Petrisor, este halucinant ce se intampla aici. Nu se poate ca pe un site care se vrea de business sa se profereze astfel de invective si acuzatii mizerabile. Lasand astfel de porcarii sa fie postate, "jurnalistul" Petrisor Obae se arata solidar cu cei care le emit. Astept cu interes sa ma suni ca sa mai discutam de una / de alta........ Succes!

Trimite un comentariu