Skip to main content

16 februarie: Vîntu anunţă că începe vânătoarea împotriva lui Băsescu

 

Sorin Ovidiu Vîntu a venit ieri la Tribunalul Bucureşti într-un scaun cu rotile, el spunând că începe vânătoarea împotriva preşedintelui, pentru că procesul său nu are legătură cu justiţia, ci este consecinţa luptei sale directe cu regimul lui Traian Băsescu, notează Mediafax și HotNews. Sorin Ovidiu Vîntu a lipsit de la ultimele trei termene din dosarul în care este judecat pentru favorizarea lui Nicolae Popa, pentru că înaintea datelor programate pentru judecată s-a internat în spital, ultima dată pentru o fractură la rotulă.

Publicitate

Vîntu a plecat ieri din sala de judecată acuzând dureri la picior, dar a facut următoarea declarație: “Domnia sa (Traian Băsescu - n.r) a pornit o vânătoare împotriva mea folosind toate instituţiile coercitive ale statului. Vreau să vă comunic că începând de azi şi eu am decis să deschid o vânătoare cruntă împotriva domniei sale şi a tuturor celor care îl sprijină". În plus, patronul trustului Realitatea Media a cerut ca judecatoarea sa fie inlocuita, pe motiv ca tatal magistratului ar fi unul dintre pagubitii FNI.

Directorul general Kanal D România, Hatice Kolat, se retrage oficial, săptămâna aceasta, de la conducerea companiei. Din informaţiile HotNews.ro, atribuţiile sale sunt preluate de Haluk Kurcer, membru în boardul executiv. Hatice Kolat şi-a încheiat mandatul de director general, funcţie pe care a ocupat-o de la lansarea postului, în februarie 2007. Din informaţiile HotNews.ro, în ultima perioadă s-a pus problema ca aceasta - care se întoarce în Turcia - să-şi exercite în continuare atribuţiile, de la distanţă, însă ea se va retrage definitiv.
Schimbare la conducerea Kanal D: Haluk Kurcer preia atribuţiile directorului general Hatice Kolat, care se retrage

Publicitatea la tratamente care necesită prescripţie medicală este interzisă pe posturile de televiziune şi radio, însă radiodifuzorii pot difuza reclamă la cabinete medicale, clinici şi farmacii, potrivit unor modificări ale Codului audiovizualului, adoptate ieri de membrii CNA, scrie Mediafax. În noul Cod al audiovizualului este prevăzut faptul că: "Sunt interzise publicitatea şi teleshoppingul pentru produsele şi tratamentele medicale care necesită prescripţie medicală". Înainte de actuala modificare a Codului, era interzisă orice formă de publicitate pentru furnizarea de servicii medicale publice, de stat şi private. “Publicitatea la suplimente alimentare, alimente cu destinaţie nutriţională specială, produse pentru slăbit va putea include numai menţiunile autorizate prin regulamentul european", a declarat Răsvan Popescu, preşedintele CNA, după votul Consiliului.
CNA interzice publicitatea la tratamente, dar permite reclama pentru clinici şi farmacii

"O mită ieftină pentru consumator care construiește o loialitate exact cât ține promoția", spune Bogdan Naumovici despre politica de inserturi a unor ziare, într-un interviu pentru Capital TV. Cititorii loiali au rămas foarte puțini și restul s-au dus unde sunt promoțiile, remarcă directorul 23 Communication Ideas. "Eu privesc cu mare uimire la trustul Adevărul și mă tot uit cum cifre precum "suntem 14 milioane, suntem 20 de milioane pe minus la sfârșitul anului" sunt tolerate", spune acesta.

"Nu înțeleg ce urmărește și unde vrea să ajungă. Aș fi înțeles dacă ar fi avut o miză politică. Poate că este o ambiție personală. Dacă ai făcut banii ușor, poți să-i și arunci ușor", încheie Bogdan Naumovici, referindu-se la patronul trustului Adevărul Holding.
Naumovici despre Patriciu: Dacă ai făcut banii ușor, poți să-i și arunci ușor

Biroul permanent al Camerei Deputaţilor a aprobat, ieri, solicitarea Societăţii Române de Televiziune (SRTv) că şedinţele de plen ale forului să fie transmise de canalul TVR Info, scrie HotNews, care citează Agerpres. "S-a considerat că este util ca tot ceea ce se discută în această instituţie publică a democraţiei să fie cunoscut prin intermediul mass media", a explicat secretarul Camerei, Nicolae Mircovici.
TVR Info va transmite şedinţele de plen ale Camerei Deputaţilor

Iniţiativa unui grup de parlamentari PSD de modificare a legii de funcţionare a Televiziunii publice, aşa încât taxa TV să fie eliminată, este descrisă de preşedintele-director general al TVR, Alexandru Lăzescu, drept un demers "contra curentului european", ce "lezează credibilitatea presei româneşti, dar şi imaginea României, per ansamblu", notează HotNews. Lăzescu şi-a prezentat punctul de vedere într-o luare de poziţie transmisă ieri presei, în care insistă ca "organizaţiile străine, ONG-urile şi reprezentanţii jurnaliştilor sunt împotrivă eliminării taxei TV".
Alexandru Lăzescu, TVR: Demersul parlamentar de eliminare a taxei TV e "bazat pe ficţiune" şi "lezează credibilitatea presei româneşti, dar şi imaginea României"

Trilulilu şi Universal Music au semnat un contract de licenţiere, o colaborare între un site de partajare de fişiere şi cea mai mare companie din industria muzicală fiind o premieră în România, notează Financiarul şi Wall-Street.ro. Astfel, Trilulilu este singurul site din ţară, cu conţinut postat de către utilizatori, care are drepturi de difuzare a pieselor Universal Music (cea mai mare casă de discuri din lume) şi Roton (unul dintre cei mai mari producători de muzică din România).

Agenţia BrandTailors a creat identitatea Bione Medicale, un brand de şosete şi dresuri medicale, scrie Wall-Street.ro. Echipa BrandTailors a creat identitatea vizuală şi designul de ambalaj al Bione Medicale având în vedere beneficiul principal al produsului, îngrijirea şi tratamentul picioarelor.
BrandTailors creează brandul Bione Medicale

Richard Hammond, unul dintre prezentatorii emisiunii "Top Gear", produsă de BBC, a semnat un parteneriat cu televiziunea online ChannelFlip pentru realizarea unui serial despre tehnologie, scrie Mediafax, care citează c21media.net. Hammond, care a supărat conducerea BBC prin comentariile sale deplasate la adresa mexicanilor, va prezenta online serialul "Richard Hammond's Tech Head". Serialul îşi propune să discute noutăţile din tehnologie, dar dintr-o perspectivă neconvenţională.
Richard Hammond, unul dintre prezentatorii "Top Gear", are o nouă emisiune online

Cocoon Bucharest a redesenat identitatea vizuală a brandului Casa Bună din portofoliul Danone, scrie Wall-Street.ro și IAA.ro. Redesign-ul Casa Bună s-a derulat în a doua jumătate a anului 2010 în mai multe etape, iar portofoliului reînnoit a fost introdus pe piaţă la finalul anului. Unul dintre elementele menţinute în noul concept a fost portocaliul, culoarea dominantă a brandului, asociată de către consumatori cu produsele gamei Casa Bună. A fost schimbat logoul şi reîmprospătată imaginea văcuţei - mascota Casa Bună.

Tabloidul britanic The Sun a punctat o creştere de 10,5% în ianuarie 2011 faţă de luna decembrie 2010, înregistrând vânzări de 3.001.822 de exemplare, arată cele mai recente date ale Audit Bureau of Circulation (ABC), scrie Financiarul, care citează brandrepublic.com. Astfel, potrivit datelor ABC, toate ziarele naţionale britanice, cu excepţia Financial Times, au consemnat majorarea numărului de exemplare vândute în ianuarie faţă de decembrie anul trecut. În ceea ce priveşte segmentul de presă quality, The Independent a punctat vânzări de 185.035 de copii, în creştere cu 5,73% faţă de luna decembrie 2010, în timp ce The Times, controlat de magnatul media Rupert Murdoch, şi-a majorat vânzările cu 1,96%, până la 457.250, fiind urmat de The Daily Telegraph, cu o majorare de 3,15%, până la 651.184 şi de The Guardian, cu un plus de 5,47%.
The Sun, The Guardian şi The Times, un plus al vânzărilor de peste 10%

Grupul de comunicare Omnicom, care deţine agenţiile OMD şi PHD, a înregistrat un profit de 827,7 milioane de dolari anul trecut, în creştere cu 4,4% faţă de 2009, după ce veniturile au crescut cu 7%, potrivit Brandrepublic.com. Astfel, veniturile grupului au însumat 12,5 miliarde de dolari în 2010, faţă de 11,7 miliarde de dolari în 2009.
Profitul anual al Omnicom a crescut cu peste 4%

În ultimii 10 ani, advertiserii au investit aproximativ 720 de milioane de dolari pentru a-şi promova produsele şi serviciile pe durata transmisiei decernării Premiilor Oscar (gală programată pe 27 februarie), scrie Financiarul care citează cel mai recent studiu al Kantar Media. Preţul mediu pentru un spot publicitar de 30 de secunde a variat în ultimii 10 ani, ajungând la un nivel maxim în 2008, respectiv la 1,69 milioane de dolari, în creştere faţă de 2002 când jumătate de minut de publicitate valora 1,29 milioane de dolari. Anul trecut, preţul mediu al unui spot de 30 de secunde transmis la Gala Oscar a fost 1,4 milioane de dolari. Anul acesta, ABC a solicitat pentru transmisia unei reclame TV cu durata de 30 de secunde aproximativ 1,7 milioane de dolari, spaţiul disponibil fiind deja vândut, potrivit rapoartelor publicate.
Un deceniu de publicitate Oscar, încasări de 720 de milioane $

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro

Trimite un comentariu