Skip to main content

18 februarie: Ministerul Turismului va aloca jumătate din bugetul de comunicare pentru online

 

Ministerul Turismului va aloca jumătate din bugetul de comunicare promovării online, notează HotNews, Financiarul, DailyBusiness.ro şi Evenimentul Zilei, care citează un comunicat de presă publicat ieri.

Publicitate

Astfel, din totalul bugetului de comunicare, 49% va fi alocat promovării online, 32% spoturilor televizate şi 19% reclamelor tipărite.

Ministrul dezvoltării regionale şi turismului, Elena Udrea, a prezentat ieri Planul de marketing strategic şi operaţional al turismului românesc pentru perioada 2011 - 2015, elaborat de campania Horvath HTL. Pentru 2011-2013, consultantul propune ca bugetul de 72,4 milioane de euro să fie defalcat în câte 21,5 milioane de euro pentru 2011 şi 2013 şi 29,4 milioane de euro pentru 2012, scrie HotNews, care citează agenţia Mediafax.

Producţia moderată de Adrian Ursu şi de Oana Stancu - Ora de foc - a fost suspendată la mijlocul săptămânii de către Sebastian Ghiţă (34 de ani), managerul postului, aparent fără niciun motiv plauzibil. Mai mulţi şefi de la Realitatea TV au invocat argumentul ratingului modest, scrie Adevărul. „Ora de foc nu era un competitor serios pentru emisiunea difuzată în acelaşi interval orar de Antena 3 («Sinteza zilei» - n.r.), care avea rating dublu", ne-a declarat vicepreşedintele Consiliului de Administraţie al RTV, Dragoş Nedelcu. Dar acest argument nu pare a sta în picioare. Posturile de televiziune româneşti au închis zeci de emisiuni din raţiuni de rating, dar au aşteptat finalul unui sezon pentru a recurge la asemenea acţiuni.
Suspendarea „Orei de foc“ rămâne un mister

Show-ul care a revoluţionat industria divertismentului, Got Talent, debutează astăzi la Pro Tv, de la ora 20.30, scrie Gândul. Varianta românească a concursului - Românii au talent - are o miză uriaşă: 120.000 de euro şi transformarea unui necunoscut în star. Emisiunea va fi prezentată de Pavel Bartoş şi Smiley și îi are ca jurați pe Andi Moisescu, Andra şi Mihai Petre. "Românii au talent va respecta întocmai formatul de succes mondial Got Talent, pe care Pro Tv l-a cumpărat de FremantleMedia în decembrie 2009. Vândut în 40 de ţări din lume (SUA, Marea Britanie, Franţa, Germania, Polonia, Olanda, Australia, India sau Mexic), Got Talent a revoluţionat ideea de entertainment şi noţiunea de talent”, a declarat Mona Segall, producător tv..
ÎNCEPE! „Românii au talent“: totul despre show-ul care a reinventat divertismentul

Raluca Turcan şi Cezar Preda, iniţiatori ai unui proiect care modifică actuala Lege a audiovizualului, în sensul că televiziunile comerciale nu ar mai fi fost obligatorii la retransmisie în grilele cabliştilor, şi-au retras iniţiativa, înlocuind-o cu un alt proiect, care nu mai prevede acest lucru, scrie Mediafax. "A fost un viciu în procedura de depunere şi am făcut o solicitare să înlocuim iniţiativa noastră cu o altă iniţiativă. Am fost sesizaţi că a ajuns la Biroul Permanent o altă formă decât cea pe care am convenit-o noi. Azi-dimineaţă am depus noua iniţiativă legislativă la Biroul Permanent", a declarat pentru Mediafax Raluca Turcan, preşedintele Comisiei pentru Cultură din Camera Deputaţilor.
Proiectul care elimina obligaţia cabliştilor de a retransmite televiziunile comerciale a fost retras

Datele serviciului de monitorizare a paginilor româneşti de Facebook, Facebrand.ro, arată că aproape 80% din paginile româneşti de pe platforma socială au fost create în 2010, iar o treime din total au fost iniţializate chiar în trimestrul 4, notează Financiarul, Wall-Street.ro şi IAA.ro. De asemenea, în 2009 au fost create aproximativ 16% din pagini şi doar 0,8% din ele (70 de pagini) au fost create în anii 2007 şi 2008.

Grayling România, cea mai mare companie independentă de consultanţă în Public Relations şi Public Affairs de pe piaţa locală, a devenit membru al Asociaţiei pentru Comunicaţii Digitale, principalul for consacrat promovării tehnologiilor digitale din România, scrie IAA.ro. În prima jumătate a acestui an, Grayling România va sprijini asociaţia în organizarea celei de-a doua ediţii a International Digital Forum, cel mai mare eveniment naţional dedicat promovării tehnologiilor digitale şi a tranziţiei la televiziunea digitală.
Grayling România a devenit membru al Asociaţiei pentru Comunicaţii Digitale

Virgin Media a anunţat că şi-a crescut veniturile cu 5,8% anul trecut, până la 3,8 miliarde de lire sterline, precizând 2010 a fost cel mai bun an financiar de până acum pentru companie, scrie DailyBusiness.ro, care citează BrandRepublic.
Venituri record pentru Virgin Media în 2010, de 3,8 mld. lire sterline

Google lansează o platforma online pentru reviste şi ziare online pe bază de abonament, Google One Pass, după ce Apple a lansat cu o zi înainte un serviciu asemănător, scrie Mediafax. Google va lua 10% din veniturile provenite din tranzacţiile intermediate de Google One Pass, mai puţin ca procentul de 30% perceput de Apple prin App Store, serviciul de abonare pentru publicaţii online.
Noul serviciu oferit de Google oferă posibilitatea companiilor să vândă ştiri pe bază de abonament, intervenind astfel în relaţia dintre publisheri şi cititori.
Google lansează o platformă cu plată pentru conţinut online

Gigantul Publicis Groupe continuă extinderea pe digital cu cea mai recentă achiziţie, agenţia digitală Holler, notează Financiarul şi DailyBusiness.ro, care citează brandrepublic.com. Noua achiziţie urmează să facă parte din Leo Burnett Group, suma tranzacţiei nefiind dată publicităţii.

BBC Magazines, divizia de publishing a BBC Worldwide, intenţionează să lanseze la sfârşitul primăverii o aplicaţie iPad pentru show-ul de televiziune şi revista Top Gear, scrie DailyBusiness.ro, care citează Media Week.
Top Gear îşi lansează propria aplicaţie iPad

Google organizează un pitch pentru un proiect de publicitate pan-european, cu scopul de a repoziţiona brand-ul ca unul sigur şi demn de încredere, notează DailyBusiness.ro, care citează Brand Republic. La licitaţie vor participa mai multe agenţii de publicitate din Marea Britanie, iar câştigătoarea va gestiona noua campanie de branding prin care Google vrea să îi asigure pe consumatori că este un partener demn de încredere.
Google îşi caută agenţie pentru un proiect de publicitate pan-european

Sursa foto: Evenimentul Zilei

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro

Trimite un comentariu